Gå til innhold

Josefine Lossius (YouTube)


sippykopp

Anbefalte innlegg

På 5.7.2018 den 17.46, Miranda16 skrev:

Er hun i familie med Jan til Anna?

De er visst i slekt ifølge en kommentar på en av videoene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Er det bare meg eller var det Josefine Lossius jeg så skulle være med i en ny serie på TV2 som begynner idag? Fikk ikke med meg navnet i farten, men hun snakket om det å være mor samt jobbe med sosiale medier i promoen

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Soontobestudent skrev:

Er det bare meg eller var det Josefine Lossius jeg så skulle være med i en ny serie på TV2 som begynner idag? Fikk ikke med meg navnet i farten, men hun snakket om det å være mor samt jobbe med sosiale medier i promoen

Sikkert programmet som heter Unge foreldre. Har premiere idag. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.9.2018 den 15.50, Femilie skrev:

Sikkert programmet som heter Unge foreldre. Har premiere idag. 

Ja jeg fant faktisk ut av det! Fikk sett den ene episoden hun er med i og jeg er ekstremt usikker på om jenta er grei eller ikke... klarer liksom ikke å gi meg opp en mening om henne

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.9.2018 den 15.50, Femilie skrev:

Sikkert programmet som heter Unge foreldre. Har premiere idag. 

Var det ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, sippykopp skrev:

Men var det noen som la merke til alt rotet i huset hennes? Det flyter jo klær over hele gulvet i stua 😩

Hun la ut et innlegg på IG hvor hun skrev/sa at grunnen for alt rotet var at de holdt på å sortere masse arveklær når det ble filmet. Hvor troverdig det er, er en annen sak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår det slik at på YouTube har hun også en eldre datter? I serien har hun bare sønnen med? (ser på sumo så har sett 4 episoder) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Tipptoppi skrev:

Jeg forstår det slik at på YouTube har hun også en eldre datter? I serien har hun bare sønnen med? (ser på sumo så har sett 4 episoder) 

Har hun to forskjellige barnefedre? Kanskje ikke faren til eldste ikke vil at barnet skal filmes. Bare synser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.9.2018 den 0.39, Tipptoppi skrev:

Jeg forstår det slik at på YouTube har hun også en eldre datter? I serien har hun bare sønnen med? (ser på sumo så har sett 4 episoder) 

Jeg tror det er to forskjellige fedre. I enkelte av videoene sine hinter hun til at faren til det eldste barnet er veldig "spesiell", så mulig det har noe med han å gjøre?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.7.2018 den 17.50, Jordbærogfløte skrev:

Enda en Lossius 😊. Jan, maken til Anna R, podderen bak Ingefær, Sara og nå hun her 🤔.. Mener det er et tysk slektsnavn.

Lossius er en kjent legefamilie fra Trøndelag, og ‘Sjefen’ for cientologkirken heter Rasmus Lossius.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kjapp titt på youtube gjorde det svært tydelig at hun har nøyaktig de samme manglende kvalene med å selge barna sine til høystbydende. Her er det farging av håret til en 4-åring, guidet tur rundt på barnerom til de begge, alt mens videoenes beskrivelse inneholder rabattkoder til både det ene og det andre. 

Altså, at hun mest antagelig har fått noe sponset og ikke markerer det korrekt som reklamen det tross alt er.

I tillegg er mange av tingene som står på barnerommene nøyaktig det samme som vi har sett hos en god del andre mammabloggere som har fått sponset møbler, barnetøy og annet... rart det der.

Så nei, jeg er absolutt ikke fan. Heller anti-fan i så fall.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Emmelise skrev:

En kjapp titt på youtube gjorde det svært tydelig at hun har nøyaktig de samme manglende kvalene med å selge barna sine til høystbydende. Her er det farging av håret til en 4-åring, guidet tur rundt på barnerom til de begge, alt mens videoenes beskrivelse inneholder rabattkoder til både det ene og det andre. 

Altså, at hun mest antagelig har fått noe sponset og ikke markerer det korrekt som reklamen det tross alt er.

I tillegg er mange av tingene som står på barnerommene nøyaktig det samme som vi har sett hos en god del andre mammabloggere som har fått sponset møbler, barnetøy og annet... rart det der.

Så nei, jeg er absolutt ikke fan. Heller anti-fan i så fall.

Veldig enig i det du sier, men på instagram ser jeg hun er en av få som faktisk merker reklame på skikkelig vis! Har ikke sjekket ut på YouTube, men om hun ikke merker reklame i videoene sine er det vell noen man kan kontakte for å si ifra? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, sippykopp skrev:

Veldig enig i det du sier, men på instagram ser jeg hun er en av få som faktisk merker reklame på skikkelig vis! Har ikke sjekket ut på YouTube, men om hun ikke merker reklame i videoene sine er det vell noen man kan kontakte for å si ifra? 

Forbrukertilsynet mest antagelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Emmelise skrev:

Forbrukertilsynet mest antagelig. 

Hva om vi tipser dem om manglende merking? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.9.2018 den 19.36, Emmelise skrev:

En kjapp titt på youtube gjorde det svært tydelig at hun har nøyaktig de samme manglende kvalene med å selge barna sine til høystbydende. Her er det farging av håret til en 4-åring, guidet tur rundt på barnerom til de begge, alt mens videoenes beskrivelse inneholder rabattkoder til både det ene og det andre. 

Altså, at hun mest antagelig har fått noe sponset og ikke markerer det korrekt som reklamen det tross alt er.

I tillegg er mange av tingene som står på barnerommene nøyaktig det samme som vi har sett hos en god del andre mammabloggere som har fått sponset møbler, barnetøy og annet... rart det der.

Så nei, jeg er absolutt ikke fan. Heller anti-fan i så fall.

Jeg er ikke fan av dette mennesket jeg heller, men kan ikke se at hun bryter noen regler når det kommer til merking av reklame? Skulle sende et tips til forbrukertilsynet, men fant ingenting å ta screenshot av. Det på tross av at jeg skamferte hele kanalen til Lossius. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

×
×
  • Opprett ny...