sippykopp Skrevet 5. juli 2018 #1 Del Skrevet 5. juli 2018 Det har lenge vært snakk om bloggere som eksponerer barna sine, men den siste tiden har jeg blitt oppmerksom på YouTube-fenomenet i Norge. Her florerer det også med mødre/familier som eksponerer barna sine via video. La spesielt godt merke til Josefine Lossius som bevisst bruker den 4 år gamle datteren sin for klikk og oppmerksomhet. Ellers er hele profilen oppbygd på at Josefine Lossius ble mamma som 16-åring. Selv mener jeg at eksponering via video er hakket værre en bilder på en blogg... hva tenker dere? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 5. juli 2018 #2 Del Skrevet 5. juli 2018 Aldri hørt om dama. Men jeg er enig i at det har tatt av mht å eksponere ungene på nett, enten det er bloggere, vloggere (eller hva slike "kjendiser" kaller seg i dag), eller herr og fru Hvermansen. Foreldre burde bruke hue litt mer enn som så. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sippykopp Skrevet 5. juli 2018 Forfatter #3 Del Skrevet 5. juli 2018 23 minutter siden, FrankDrebin skrev: Aldri hørt om dama. Men jeg er enig i at det har tatt av mht å eksponere ungene på nett, enten det er bloggere, vloggere (eller hva slike "kjendiser" kaller seg i dag), eller herr og fru Hvermansen. Foreldre burde bruke hue litt mer enn som så. Absolutt! Lurer på hva alle "SoMe-kjendisbarn" kommer til å føle om 10-20 år når hele barndommen deres lligger blottet ute for alle å se 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eksiltronder Skrevet 5. juli 2018 #4 Del Skrevet 5. juli 2018 Noe slektskap med Dr. Jan? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sippykopp Skrevet 5. juli 2018 Forfatter #5 Del Skrevet 5. juli 2018 8 minutter siden, eksiltronder skrev: Noe slektskap med Dr. Jan? Aner ikke, men dette må jeg finne ut! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 5. juli 2018 #6 Del Skrevet 5. juli 2018 1 time siden, sippykopp skrev: Absolutt! Lurer på hva alle "SoMe-kjendisbarn" kommer til å føle om 10-20 år når hele barndommen deres lligger blottet ute for alle å se Ja, jeg hadde iallefall ikke likt om bilder av meg som barn lå strødd på nettet fordi mor og/eller far ikke hadde mer vett. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 5. juli 2018 #7 Del Skrevet 5. juli 2018 Er hun i familie med Jan til Anna? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 5. juli 2018 #8 Del Skrevet 5. juli 2018 Enda en Lossius 😊. Jan, maken til Anna R, podderen bak Ingefær, Sara og nå hun her 🤔.. Mener det er et tysk slektsnavn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 5. juli 2018 #9 Del Skrevet 5. juli 2018 5 minutter siden, Jordbærogfløte skrev: Enda en Lossius 😊. Jan, maken til Anna R, podderen bak Ingefær, Sara og nå hun her 🤔.. Mener det er et tysk slektsnavn. Synes det høres veldig gresk ut.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 5. juli 2018 #10 Del Skrevet 5. juli 2018 (endret) 6 minutter siden, Miranda16 skrev: Synes det høres veldig gresk ut.... Store norske leksikon; https://snl.no/Lossius 🇩🇪 Endret 5. juli 2018 av Jordbærogfløte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sippykopp Skrevet 5. juli 2018 Forfatter #11 Del Skrevet 5. juli 2018 10 minutter siden, Jordbærogfløte skrev: Enda en Lossius 😊. Jan, maken til Anna R, podderen bak Ingefær, Sara og nå hun her 🤔.. Mener det er et tysk slektsnavn. Begynner å bli en del Lossius`er på sosiale medier 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 5. juli 2018 #12 Del Skrevet 5. juli 2018 Akkurat nå, sippykopp skrev: Begynner å bli en del Lossius`er på sosiale medier Samme her.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 5. juli 2018 #13 Del Skrevet 5. juli 2018 (endret) 1 minutt siden, Jordbærogfløte skrev: Dobbelpost.. Endret 5. juli 2018 av Jordbærogfløte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 5. juli 2018 #14 Del Skrevet 5. juli 2018 4 minutter siden, Jordbærogfløte skrev: Store norske leksikon; https://snl.no/Lossius 🇩🇪 Tnx 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 5. juli 2018 #15 Del Skrevet 5. juli 2018 1 minutt siden, Miranda16 skrev: Tnx 🙌🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korpsnerden Skrevet 5. juli 2018 #16 Del Skrevet 5. juli 2018 Hun bak Ingefær podcasten heter vel også Lossius? Sara Lossius? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gretchenlowell Skrevet 5. juli 2018 #17 Del Skrevet 5. juli 2018 Hun begynte med en blogg som aldri ble noe særlig og en IG konto som sjeldent blir oppdatert. Overrasket over at noen velger å bruke henne som eksempel Vanligvis når så «små» profiler/bloggere blir dratt frem så har de vel startet tråden selv? 😏 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 5. juli 2018 #18 Del Skrevet 5. juli 2018 (endret) 12 minutter siden, Korpsnerden skrev: Hun bak Ingefær podcasten heter vel også Lossius? Sara Lossius? Ja, se lenger opp ☝ Endret 5. juli 2018 av Jordbærogfløte 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sippykopp Skrevet 5. juli 2018 Forfatter #19 Del Skrevet 5. juli 2018 27 minutter siden, MartheC skrev: Hun begynte med en blogg som aldri ble noe særlig og en IG konto som sjeldent blir oppdatert. Overrasket over at noen velger å bruke henne som eksempel Vanligvis når så «små» profiler/bloggere blir dratt frem så har de vel startet tråden selv? 😏 Hehe jeg er nok ikke henne Grunnen til at jeg bruker henne som eksempel er at jeg enda har til gode å finne en større norsk youtube-konto som eksponerer barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Victoria95 Skrevet 5. juli 2018 #20 Del Skrevet 5. juli 2018 S 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg