Gå til innhold

Josefine Lossius (YouTube)

sippykopp

Anbefalte innlegg

Det har lenge vært snakk om bloggere som eksponerer barna sine, men den siste tiden har jeg blitt oppmerksom på YouTube-fenomenet i Norge. Her florerer det også med mødre/familier som eksponerer barna sine via video. La spesielt godt merke til Josefine Lossius som bevisst bruker den 4 år gamle datteren sin for klikk og oppmerksomhet. Ellers er hele profilen oppbygd på at Josefine Lossius ble mamma som 16-åring. 

Selv mener jeg at eksponering via video er hakket værre en bilder på en blogg... hva tenker dere?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aldri hørt om dama. Men jeg er enig i at det har tatt av mht å eksponere ungene på nett, enten det er bloggere, vloggere (eller hva slike "kjendiser" kaller seg i dag), eller herr og fru Hvermansen. Foreldre burde bruke hue litt mer enn som så.  

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrankDrebin skrev (På 5.7.2018 den 11.56):

Aldri hørt om dama. Men jeg er enig i at det har tatt av mht å eksponere ungene på nett, enten det er bloggere, vloggere (eller hva slike "kjendiser" kaller seg i dag), eller herr og fru Hvermansen. Foreldre burde bruke hue litt mer enn som så.  

Ekspander  

Absolutt! Lurer på hva alle "SoMe-kjendisbarn" kommer til å føle om 10-20 år når hele barndommen deres lligger blottet ute for alle å se

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sippykopp skrev (På 5.7.2018 den 12.20):

Absolutt! Lurer på hva alle "SoMe-kjendisbarn" kommer til å føle om 10-20 år når hele barndommen deres lligger blottet ute for alle å se

Ekspander  

Ja, jeg hadde iallefall ikke likt om bilder av meg som barn lå strødd på nettet fordi mor og/eller far ikke hadde mer vett. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enda en Lossius 😊. Jan, maken til Anna R, podderen bak Ingefær, Sara og nå hun her 🤔.. Mener det er et tysk slektsnavn.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordbærogfløte skrev (På 5.7.2018 den 15.50):

Enda en Lossius 😊. Jan, maken til Anna R, podderen bak Ingefær, Sara og nå hun her 🤔.. Mener det er et tysk slektsnavn.

Ekspander  

Synes det høres veldig gresk ut....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordbærogfløte skrev (På 5.7.2018 den 15.50):

Ekspander  

Begynner å bli en del Lossius`er på sosiale medier

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sippykopp skrev (På 5.7.2018 den 16.00):

Begynner å bli en del Lossius`er på sosiale medier

Ekspander  

Samme her..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordbærogfløte skrev (På 5.7.2018 den 16.00):

Ekspander  

Dobbelpost..

Endret av Jordbærogfløte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun bak Ingefær podcasten heter vel også Lossius? Sara Lossius? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun begynte med en blogg som aldri ble noe særlig og en IG konto som sjeldent blir oppdatert. Overrasket over at noen velger å bruke henne som eksempel Vanligvis når så «små» profiler/bloggere blir dratt frem så har de vel startet tråden selv? 😏

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korpsnerden skrev (På 5.7.2018 den 17.01):

Hun bak Ingefær podcasten heter vel også Lossius? Sara Lossius? 

Ekspander  

Ja, se lenger opp ☝

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MartheC skrev (På 5.7.2018 den 17.06):

Hun begynte med en blogg som aldri ble noe særlig og en IG konto som sjeldent blir oppdatert. Overrasket over at noen velger å bruke henne som eksempel Vanligvis når så «små» profiler/bloggere blir dratt frem så har de vel startet tråden selv? 😏

Ekspander  

Hehe jeg er nok ikke henne :) Grunnen til at jeg bruker henne som eksempel er at jeg enda har til gode å finne en større norsk youtube-konto som eksponerer barn 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...