Gå til innhold

Bli irritert av andres problemer og erfaringer..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan sikkert misforståes, for jeg blir jo ikke irritert av andres nedturer, uhell eller sorger. Jeg går ikke rundt og syter til folk og diskuterer problemer hele tiden heller, så det er mest på nett, kg jeg leser om folks erfaringer. 

Men jeg skal brutalt innrømme at det er irriterende når noen har vært i ganske lik situasjon, og fraråder den andre om å gjøre det samme fordi det ikke gikk bra. Eller når folk skriver slik som at "vi er så mange som har brent oss på dette" "har vært i situasjonen, gi deg" "du tror jo det er annerledes i ditt tilfelle, men det er noe alle tror og må bittert erfare det andre prøvde og advare mot". Altså, jeg er nå nok en gang ikke DEG! Det virker noen ganger bare som at andre ikke vil innse at det finnes personer som kan er unntak, uansett hva gjelder. Alle kan være et unntak innenfor NOE, så hvorfor skal alltid folk tro at alle er prikk like? Er det fordi de er redde for at noen skal få til noe de selv ikke fikk til?

Anonymkode: d9675...72c

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Amen. Spesielt den siste setningen din.

Anonymkode: 40c43...603

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tolker deg dithen at du er en kvinne som er interessert i en mann og håper at han skal falle for deg, men alle rundt deg og på KG er skeptiske til dette... Hvis dette er scenarioet er det jo slik at det ofte er en risiko for å bli veldig såret dersom man ikke klarer å holde følelsene litt i tøylene. Det kan man klare dersom man har slike advarsler i bakhuet, uten at det betyr at man ikke skal prøve! For det skal man jo, man bør alltid gi det en sjanse om det er noen man vil ha, men man behøver ikke GI ALT før man vet at man er på nogenlunde samme side. 

Anonymkode: deef8...237

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du blir sint fordi du blir påvirket av det de sier, og du blir sint på dem fordi du blir påvirket

Anonymkode: f237e...cf3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tolker deg dithen at du er en kvinne som er interessert i en mann og håper at han skal falle for deg, men alle rundt deg og på KG er skeptiske til dette... Hvis dette er scenarioet er det jo slik at det ofte er en risiko for å bli veldig såret dersom man ikke klarer å holde følelsene litt i tøylene. Det kan man klare dersom man har slike advarsler i bakhuet, uten at det betyr at man ikke skal prøve! For det skal man jo, man bør alltid gi det en sjanse om det er noen man vil ha, men man behøver ikke GI ALT før man vet at man er på nogenlunde samme side. 

Anonymkode: deef8...237

samme her.

Anonymkode: a551b...1b8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tolker deg dithen at du er en kvinne som er interessert i en mann og håper at han skal falle for deg, men alle rundt deg og på KG er skeptiske til dette... 

Anonymkode: deef8...237

denne assa

Anonymkode: a551b...1b8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

samme her.

Anonymkode: a551b...1b8

 

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

denne assa

Anonymkode: a551b...1b8

Kan dere ikke bare plusse innlegget i stedet for og komme med slike tomme kommentarer? "Samme her" bryr meg svært lite når du er en random ab..

Anonymkode: d9675...72c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tolker deg dithen at du er en kvinne som er interessert i en mann og håper at han skal falle for deg, men alle rundt deg og på KG er skeptiske til dette... Hvis dette er scenarioet er det jo slik at det ofte er en risiko for å bli veldig såret dersom man ikke klarer å holde følelsene litt i tøylene. Det kan man klare dersom man har slike advarsler i bakhuet, uten at det betyr at man ikke skal prøve! For det skal man jo, man bør alltid gi det en sjanse om det er noen man vil ha, men man behøver ikke GI ALT før man vet at man er på nogenlunde samme side. 

Anonymkode: deef8...237

Hvordan vet man at følelsene holdes i tøylene? Hvor går grensen? Får man følelser så får man følelser, men jeg gir ikke alt. Det gjelder og møte personen, men alltid er det irriterende kvinner som har blitt løyet til, trodd akkuratt det samme men så velges hun bort for en annen osv. Det er bare det at jeg ikke vet hva slags kvinner dette er. Noen ganger kan jeg skjønne at en mann løper, noen ganger er mannen drittsekken. 

Anonymkode: d9675...72c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man skal ta til seg absolutt  alt som folk svarer på KG så er det ikke håp for noe eller noen. Syns det er fantastisk at folk deler erfaringene sine når man er i tvil, men man må jo klare å tenke selv og ta valg som blir rett for enselv i situasjonen. Erfaringene til andre er jo bare en «drahjelp» til det man lander på selv.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Kan dere ikke bare plusse innlegget i stedet for og komme med slike tomme kommentarer? "Samme her" bryr meg svært lite når du er en random ab..

Anonymkode: d9675...72c

Hm, trodde dette var et diskujon forum?

Vær glad for at du får svar i det hele tatt, for denne tråden kommer ikke til å mange,fordi temaet rett og slett ikke er intressant nok for kg brukere

Anonymkode: a551b...1b8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Lalala123 skrev:

Hvis man skal ta til seg absolutt  alt som folk svarer på KG så er det ikke håp for noe eller noen. Syns det er fantastisk at folk deler erfaringene sine når man er i tvil, men man må jo klare å tenke selv og ta valg som blir rett for enselv i situasjonen. Erfaringene til andre er jo bare en «drahjelp» til det man lander på selv.

Enig!

Anonymkode: a551b...1b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hm, trodde dette var et diskujon forum?

Vær glad for at du får svar i det hele tatt, for denne tråden kommer ikke til å mange,fordi temaet rett og slett ikke er intressant nok for kg brukere

Anonymkode: a551b...1b8

"å få

Anonymkode: a551b...1b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hm, trodde dette var et diskujon forum?

Vær glad for at du får svar i det hele tatt, for denne tråden kommer ikke til å mange,fordi temaet rett og slett ikke er intressant nok for kg brukere

Anonymkode: a551b...1b8

Ja, det er et diskusjonsforum, men det er litt sånn småirriterende når man ser man har fått svar, tenker at kanskje noen har noe utfyllende og komme med men sø er det bare en slik teit "enig" "samme her" "dette" kommentar.

Anonymkode: d9675...72c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, det er et diskusjonsforum, men det er litt sånn småirriterende når man ser man har fått svar, tenker at kanskje noen har noe utfyllende og komme med men sø er det bare en slik teit "enig" "samme her" "dette" kommentar.

Anonymkode: d9675...72c

Hva er best?

Ingen svar?

eller noen få?

Jo mer folk skriver i tråden din er det større sjanse for at folk titter inn og skriver et innlegg,

 

Tenk på det du istedenfor å være sur og utaknemmlig for svaret ikke er bra nok..

Anonymkode: a551b...1b8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det du er ute etter når etterspør råd og erfaring fra andre er utelukkende positive erfaringer og råd om å kjøre på? Da anbefaler jeg deg å skrive det i åpningsinnlegget. Utover det mener jeg man skal være tålmodig med råd man får fra andre, på samme måte som man skal være tålmodig når man gir råd. 

Anonymkode: d885d...415

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Kan dere ikke bare plusse innlegget i stedet for og komme med slike tomme kommentarer? "Samme her" bryr meg svært lite når du er en random ab..

Anonymkode: d9675...72c

Kommentar har større effekt enn kun plusser. 

Jeg er forøvrig helt enig med den du kritiserer.

Anonymkode: fc4ab...bd8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg forstår at jeg var midt i blinken på gjettinga der ja. Jeg har selv vært en av disse kvinnene du ikke vil høre fra, som så gjerne ønsket å være den jenta som kunne endre ham - men det ble jeg ikke. Nå, ti år senere, er han fremdeles ikke endret av noen kvinne eller av seg selv, han er og blir en player. Det gjelder nok mange, men ikke alle! 

Alt i alt er det bare du som kan svare på om det vil være verdt det eller ikke, om du velger å satse og risikere å bli knust. For min del var det ikke og jeg ønsker ofte at jeg hørte på alle de «irriterende kvinnene» på KG og i vennekretsen. Lykke til. 

Anonymkode: deef8...237

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår at jeg var midt i blinken på gjettinga der ja. Jeg har selv vært en av disse kvinnene du ikke vil høre fra, som så gjerne ønsket å være den jenta som kunne endre ham - men det ble jeg ikke. Nå, ti år senere, er han fremdeles ikke endret av noen kvinne eller av seg selv, han er og blir en player. Det gjelder nok mange, men ikke alle! 

Alt i alt er det bare du som kan svare på om det vil være verdt det eller ikke, om du velger å satse og risikere å bli knust. For min del var det ikke og jeg ønsker ofte at jeg hørte på alle de «irriterende kvinnene» på KG og i vennekretsen. Lykke til. 

Anonymkode: deef8...237

Jeg vet ikke om det er en player. Så jeg føler ikke at jeg skal bli den kvinnen som forandrer noen. Men for en mega teit tanke egenttlig? "jeg skal bevise at jeg er den spesielle kvinnen som kan forandre ham" 😂

Anonymkode: d9675...72c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ts her, det trenger ikke å dreie seg om kjærlighetslivet. Det kan dreie seg om karriere og livsvalg også.
Det jeg kommer med nedenfor er for og illustrere bildet.

Jeg trenger ikke og få avslag på søknaden fordi du får det gang på gang. Jeg trenger ikke og få avslag på jobben fordi du ikke imponerte nok på intervjuet. Kanskje er det måten du formulerer søknaden på, kanskje er det utstrålingen på intervjuet som får deg avvist. 

Du blir aldri kjendis av bloggingen, selv om "så mange andre" har klart det. Du er tydeligvis ikke interessant nok. Noen er interessante, eller vet å få oppmerksomhet, andre er kopier eller kjedelige.

Du klarer ikke og få "ja" hos et eneste modellbyrå. Du ser kanskje ikke så bra ut som du tror. Det betyr ikke at ikke andre gjør det.


 

Anonymkode: d9675...72c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Og ts her, det trenger ikke å dreie seg om kjærlighetslivet. Det kan dreie seg om karriere og livsvalg også.
Det jeg kommer med nedenfor er for og illustrere bildet.

Jeg trenger ikke og få avslag på søknaden fordi du får det gang på gang. Jeg trenger ikke og få avslag på jobben fordi du ikke imponerte nok på intervjuet. Kanskje er det måten du formulerer søknaden på, kanskje er det utstrålingen på intervjuet som får deg avvist. 

Du blir aldri kjendis av bloggingen, selv om "så mange andre" har klart det. Du er tydeligvis ikke interessant nok. Noen er interessante, eller vet å få oppmerksomhet, andre er kopier eller kjedelige.

Du klarer ikke og få "ja" hos et eneste modellbyrå. Du ser kanskje ikke så bra ut som du tror. Det betyr ikke at ikke andre gjør det.


 

Anonymkode: d9675...72c

😂🤣

Anonymkode: a551b...1b8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...