Gå til innhold

hva har du på deg?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

når du drar på offentlige bad og skal svømme.. hva tar du på deg? den usexy badedrakten,,du skal jo bare trene?! eller bikinien du brukte ute i sommer? trekantbikini?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Xavia

Må badedrakter være stygge?

:roll:

Drar jeg for å svømme, altså trene i basseng, så bruker jeg badedrakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt man kan lure på! Jeg har på den totalt kjedelige sorte badedrakten fordi den sitter best. Er der for å trene, og tro meg, 6.30 er det ikke mange å gjøre inntrykk på der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Å ha på seg bikini på offentlig bad virker litt som et desperat skrik om oppmerksomhet, synes jeg, og dessuten er det ikke noe særlig praktisk til å svømme i. Hvis jeg først drar i svømmehall, har jeg på meg skikkelig badedrakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Aurélie

Huff nei, jeg synes det er patetisk å skulle kle seg for å vekke oppmerksomhet i treningssammenheng. Når det er sagt, en vanlig badedrakt overlater ikke så mye til fantasien i utgangspunktet. Men i bassenget blir det nok en standard Speedo-drakt på meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow

Har en adidas bikini som jeg synes passer bra. Den er ikke sånn finfin bikine, heller litt sporty egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være helt ærlig så har jeg ikke badedrakt. Det av den enkle grunn at jeg nesten aldri er på svømming. Jeg og en venninne snakket om å ta oss en tur snart faktisk, så jeg må nok ta på meg bikinien. Jeg kjøper ikke badedrakt for å bruke den en eneste gang- og jeg bruker IKKE bikinien for å prøve å se deilig ut eller for å få oppmerksomhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er sjelden i svømmehallen men hvis jeg er der, bruker jeg bikini. har trekantbikinier i mange farger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker en "vanlig" nøytral badedrakt. Den er mest praktisk å svømme/stupe i.

Brukte en gang bikini å stupe i. Boksa havnet nede på anklene... :oops:

Febrilsk påkledning igjen under vann, skulle ønske jeg slapp å vise meg på overflaten igjen... :(

Pinli!! :oops:

Men ler av det nå... :ler: ... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg bruker en sort halterneck-bikini med en bikinitruse som minner litt om hotpants. Overdelen sitter stramt og jeg kan hoppe og stupe uten at den faller av. Den er akkurat like praktisk som en badedrakt,..bare mye finere og mer behageligere på. :)

At andre tror jeg er oppmerksomhetssyk gidder ikke jeg bruke kalorier på,..

Jenter som møter opp i gjennomsiktige, hvite trekant-bikinier og "plasker" i bassenget for så å kalle det trening derimot,........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 uker senere...

Annonse

Gjest Anonymous
Jeg bruker en sort halterneck-bikini med en bikinitruse som minner litt om hotpants. Overdelen sitter stramt og jeg kan hoppe og stupe uten at den faller av. Den er akkurat like praktisk som en badedrakt,..bare mye finere og mer behageligere på. :)

At andre tror jeg er oppmerksomhetssyk gidder ikke jeg bruke kalorier på,..

Jenter som møter opp i gjennomsiktige, hvite trekant-bikinier og "plasker" i bassenget for så å kalle det trening derimot,........

:klappe: Enig med du...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Formosiss

Jeg bruker bikini. Dette fordi jeg rett og slett ikke har noen badedrakt, og jeg synes bikinen er mer behagelig.

Bikinien min er ikke noe "skrik etter oppmerksomhet", dog synes jeg den er stilig; rød, hvit og mørkeblå-stripete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg brukar badedrakt når eg er i svømmehallen. Men hadde eg ikkje hatt det og skulle kun en gang eller to, så hadde eg ikkje stussa på å bruke bikini.

Syns så absolutt ikkje det er et skrik om oppmerksomhet, heilt vanlig det. Og eg syns heller ikkje at badedrakt er stygt.

Eg er uansett stort sett i vatnet, så det er ingen som studerar kva eg har på meg. (Utenom 12 år gamle gutetassar med svømmebriller :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

det varierer veldig før brukte jeg badedrakt men siden jeg nå som regel bader sammen med min kjære eller venninner har jeg på meg enten en svart bikini med en slags bokser og en soilebh bikini overdel, eller en svart bikini triuse og en svart trekant bikini overdel eller rød:)

det av den enkle grunn at jeg trives i det delv om jeg ikke er noen sylfide og fordi ole liker meg i det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...