Sukkertoppen00 Skrevet 18. juli 2018 Forfatter #21 Del Skrevet 18. juli 2018 1 time siden, Lillyvally skrev: Hvordan gikk det? Har du testa? Det gikk supert! Testa i går og det viste 2-3 uker gravid på testen 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillyvally Skrevet 18. juli 2018 #22 Del Skrevet 18. juli 2018 1 time siden, Sukkertoppen00 skrev: Det gikk supert! Testa i går og det viste 2-3 uker gravid på testen 😃 Perfekt! Lenge leve ovitrelle😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #23 Del Skrevet 18. august 2019 Jeg vet at dette er en gammel tråd, men prøver lykke likevel 😊 Jeg skal få ovitrelle denne syklusen i kombinasjon med letrozol. Gøy å lese at det fungerte for dere som skrev her! Er det slik at man kun trenger å ha samleie den dagen man setter og dagen etter? Eller fikk dere andre instruksjoner angående det? Jeg får sikkert informasjon på neste time, men jeg vil forberede meg litt først. Anonymkode: 03eb6...03c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #24 Del Skrevet 18. august 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet at dette er en gammel tråd, men prøver lykke likevel 😊 Jeg skal få ovitrelle denne syklusen i kombinasjon med letrozol. Gøy å lese at det fungerte for dere som skrev her! Er det slik at man kun trenger å ha samleie den dagen man setter og dagen etter? Eller fikk dere andre instruksjoner angående det? Jeg får sikkert informasjon på neste time, men jeg vil forberede meg litt først. Anonymkode: 03eb6...03c Jeg tror jeg fikk beskjed om å ha samleie 2 dager før, selve dagen og 2 dager etter. Dette var for å maximere sjansen og spermen kan jo leve opp til 5 dager. Fikk hvert fall beskjed om annhver dag. Sikkert forskjellig ut fra hva legen sier, men ingenting er jo akkurat feil Jeg ble hvert fall gravid på sprøyta😊 Anonymkode: 2e2df...0b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #25 Del Skrevet 9. februar 2021 Gammel tråd, men jeg prøver likevel 😅 Hvorfor brukte dere Ovitrelle, var det en årsak/diagnose til hvorfor dere trengte det, eller var det "bare" uspesifisert infertilitet? Anonymkode: 8931b...9b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 10. februar 2021 #26 Del Skrevet 10. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 9.2.2021 den 17.56): Gammel tråd, men jeg prøver likevel 😅 Hvorfor brukte dere Ovitrelle, var det en årsak/diagnose til hvorfor dere trengte det, eller var det "bare" uspesifisert infertilitet? Anonymkode: 8931b...9b0 Jeg får ovitrelle bare for en ekstra boost. For å være 100% sikker på at egget skal slippe. Jeg var hos gyn. forrige mandag og tok UL, og da så han et veldig modent egg. Han trodde det ville slippe av seg selv, men jeg fikk altså ovitrelle for sikkerheten. Jeg tok den samme kveld og basaltemperturen har bekreftet at jeg fikk eggløsning kvelden etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå