Gjest Mass Skrevet 2. juli 2018 #21 Skrevet 2. juli 2018 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok da, så en bare i dét jeg skrev. Bruker mye «liksom». Anonymkode: b778f...e9a Da er det vanen som er negativ. Ikke en side av deg selv.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #22 Skrevet 2. juli 2018 Hater bråk, så bare jatter med på hva andre må ha av dritt å si. Ikke fordi jeg er enig, men bråk er så forstyrrende at jeg i uker går å tanker på det. Ikke flink nok til å si nei, men har kommet meg. Orker ikke mas, så gjør heller alt selv enn å mase om hjelp ( spør 1 gang, alt annet er mas.) Anonymkode: 86dbf...76a
Gjest studentmammaen Skrevet 2. juli 2018 #23 Skrevet 2. juli 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mye det samme som dine, jeg sier ofte det jeg tenker uten å filtrere det. Jeg vurderer også som første punkt alltid på worst case scenario, uansett hva det gjelder. Kan være svært kritisk, jeg er nok mest kritisk overfor meg selv, men det merker jo ikke andre. Har fått en uvane med å avbryte andre. Det må være veldig irriterende. Sjenert og ikke spesielt flink med folk. Blir fort irritert på andre. Dårlig til å be om hjelp, for med mindre det gjelder ting jeg vet jeg ikke har peiling på, ellers mener jeg at jeg gjør ting best selv. Uff, når jeg ser på dette, ser det virkelig ikke bra ut. Men jeg er i alle fall klar over det og prøver å forbedre meg. Anonymkode: 789b4...466 Godt å vite man er klar over det, så er jo det en god start..
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #24 Skrevet 2. juli 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg utsetter ting i det lengste Hopper for fort på konklusjoner Blir lett stresset Avbryter andre Anonymkode: 7d752...f10 Her har vi meg, ja. Anonymkode: 70bec...076
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #25 Skrevet 2. juli 2018 - Jeg kan bli svært egoistisk i depressive perioder. Jeg orker ikke og forholde meg til andres problemer og ser ikke hva andre skulle trenge hjelp med. gir altså lite av meg selv. - Jeg kan bli svært negativ og tenke og gruble over fremtiden. Ser svart på det igjen nå fordi jeg har en sur dag. er i ferd med og bli forskjølet så har ikke trent, kanskje derfor. Anonymkode: 645cd...048 1
chouette Skrevet 2. juli 2018 #26 Skrevet 2. juli 2018 Jeg er nok mer nærtagende enn jeg liker å innrømme. 1
Mr. Kilmister Skrevet 2. juli 2018 #27 Skrevet 2. juli 2018 10 timer siden, studentmammaen skrev: Noen mener jo ifølge andre tråder at jeg er lite reflektert og ikke ser mine dårlige sider. Jeg vil gjerne utvikle meg og bruker forumet i prosessen. Hva er deres dårlige sider ? Tør dere reflektere over det ? - mine dårlige sider er at jeg ofte sier hva jeg mener. - katastrofe tenker ting og må helst vite "Hva vis".. Jeg sier og hva jeg mener. Ikke alltid like populært. Å så er jeg ekstremt hissig, ikke på folk men på ting, sånn som i sketsjen til Atle Antonsen.
Filicia Skrevet 2. juli 2018 #28 Skrevet 2. juli 2018 Alt er mine dårlige sider. Har ingen bra sider med meg selv.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #29 Skrevet 2. juli 2018 Pessimist Hevngjerrig Utsetter ting Telefonskrekk Anonymkode: 2dbc3...72c 1
Oddy Skrevet 2. juli 2018 #30 Skrevet 2. juli 2018 - Høylytt - Utsetter ting - Ser alltid sint ut (har sånn resting bitch face så de kaller det så fint) - Kan virke veldig sint når jeg i relateten kun er bestemt
Gjest Gretagarbo Skrevet 2. juli 2018 #31 Skrevet 2. juli 2018 . Jeg er ekstremt konfliktsky og jatter stort sett bare med om noen gjør eller sier noe jeg er sterkt uenig i. . Er utrolig dårlig på å begrense alkoholinntak når jeg først setter i gang. . Bruker for mye penger på dritt. . Overtenker alt jeg sier og gjør. Skammer meg flere dager etter sosial omgang.
Gjest HerrBæsjerumpehull Skrevet 2. juli 2018 #32 Skrevet 2. juli 2018 Mine dårlige sider er så dårlige at i det hele tatt å nevne dem ville vært en dårlig side.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #33 Skrevet 2. juli 2018 Just now, Maruwan said: Mine dårlige sider er så dårlige at i det hele tatt å nevne dem ville vært en dårlig side. Hvordan er det mulig? Anonymkode: a6af5...0af
Gjest studentmammaen Skrevet 3. juli 2018 #34 Skrevet 3. juli 2018 7 timer siden, Filicia skrev: Alt er mine dårlige sider. Har ingen bra sider med meg selv. Det tror jeg ikke noe på!
Bonusmammaen Skrevet 3. juli 2018 #35 Skrevet 3. juli 2018 Jeg er utålmodig, fort irritert og sta. Veldig følsom og tar andres problemer innpå meg. Alle har noe. Viktigste er å bli klar over det så man kan hjelpe seg selv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå