Gå til innhold

Hva er din dårlige side ?

Fremhevede innlegg

Gjest studentmammaen
Skrevet

Noen mener jo ifølge andre tråder at jeg er lite reflektert og ikke ser mine dårlige sider. 

Jeg vil gjerne utvikle meg og bruker forumet i prosessen. 

Hva er deres dårlige sider ? Tør dere reflektere over det ? 

- mine dårlige sider er at jeg ofte sier hva jeg mener.

- katastrofe tenker ting og må helst vite "Hva vis"..

Videoannonse
Annonse
Gjest Linaria
Skrevet

Jeg kunne hatt mer empati, og vært bedre til å sette meg inn i andres situasjon. Jeg kan tenke litt kynisk noen ganger.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kunne godt stått opp litt mer for meg selv. Jeg unngår situasjoner jeg bør ha stått opp for meg selv. Hvis sjefen sier noe så sier jeg ikke i mot selvom jeg vet han har feil. 

Anonymkode: f4dc4...931

• Liker 1
Gjest Stella Rose
Skrevet (endret)

Har også problemer med å sette meg inn i andres situasjon. Noe som gjør at jeg kan virke veldig kald. Jeg er også ekstremt sta, og blir litt fort irritert over bagateller. Og problemer med å tilgi.

Endret av Stella Rose
AnonymBruker
Skrevet

Mine dårligste sider er at jeg er hevngjerrig, behandler andre som de behandler meg og kan bli stygg i munnen hvis noen sårer meg. 

Anonymkode: d50f2...6be

• Liker 1
Skrevet

Jeg kan være litt for masete og bli unødvendig fort irritert rundt mine nærmeste noen ganger. Litt prippen. Jeg elsker også å diskutere, dette blir tatt godt imot av personer som også liker å gjøre det, men mindre godt av andre 😅

Jo også har jeg telefonskrekk, og er derfor litt sen til å få ordnet opp i ting som går over telefon. Er også litt dårlig på å spørre om hjelp da jeg innbiller meg at jeg skal greie alt selv.

Sikkert mye mer. Men var dette jeg kom på akkurat nå 😂

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke, tror det må være at jeg er så perfekt at andre blir misunnelig. 

Anonymkode: 2d218...e43

Gjest Stella Rose
Skrevet (endret)
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke, tror det må være at jeg er så perfekt at andre blir misunnelig. 

Anonymkode: 2d218...e43

Narsissist ?

Endret av Stella Rose
Gjest studentmammaen
Skrevet
4 minutter siden, Stella Rose skrev:

Narsissist ?

Da har vi det 👍

AnonymBruker
Skrevet

Altfor perfeksjonistisk. Og da mener jeg ikke den "bra" formen for perfeksjonisme alle nevner i jobbintervjuer, men en plagsom perfeksjonisme som gjør at jeg ikke tør å starte på ting fordi jeg er redd for å gjøre feil.

Anonymkode: d08a6...044

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Store konsentrasjonsvansker. Det gjør svært mye veldig vanskelig. 

Anonymkode: b0912...942

AnonymBruker
Skrevet

Morgengretten
Liker å samtale om ting, veie for å imot, trekke inn relevante ting etc, det er positivt sammen med mange av "mine", men veldig negativt for enkelte av "mine"
Kan bli litt fort irritert på enkelte
Alfor lite smilende og lite sosial av meg

Anonymkode: 85260...b0b

Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Er sjenert og ikke spesielt sosial, ikke flink til å snakke med folk jeg ikke kjenner godt, og det er heller ikke naturlig for meg å smile og le hele tiden (slik mange "sprudlende" personer gjør), tror derfor jeg blir sett på som mindre vennlig og hyggelig enn jeg egentlig er. 

Dårlig til å be om hjelp, konfliktsky, dårlig til både å gi og motta ros. 

AnonymBruker
Skrevet

Spørr heller om de gode. Lettere å plukke ut de fremfor et HAV av dårlige..vet ikke hvilke jeg skal nevne liksom. Den ene overgår den andre. Og så er det så mange å ta av liksom.

Anonymkode: b778f...e9a

• Liker 1
Skrevet (endret)

Perfeksjonist til det ekstreme. Konfliktsky, sinnsykt temperament. Asosial. 

Endret av TulleJenny
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Spørr heller om de gode. Lettere å plukke ut de fremfor et HAV av dårlige..vet ikke hvilke jeg skal nevne liksom. Den ene overgår den andre. Og så er det så mange å ta av liksom.

Ok da, så en bare i dét jeg skrev. Bruker mye «liksom».

Skrevet

Jeg sier også ofte det jeg mener, men jeg regner det i motsetning til deg som en god egenskap og liker at folk er ærlige og direkte :) 

Ellers: jeg er en perfeksjonist  som stiller nesten like høye krav til andre som til meg selv og kan bli irritert hvis de slurver og  ikke gjør sitt beste. 

Jeg er snill og tålmodig og tåler ganske mye, men når noen drar det så langt at jeg blir oppriktig sint eller lei meg eller behandler meg respektløst får de ikke flere sjanser uansett hvor mye de angrer seg. Da er de ute av livet mitt og jeg ser meg aldri tilbake. 

Jeg får mark av voksne som er uselvstendige, klengete og oppmerksomhetssugne. Jeg orker bare ikke å ha dem rundt meg og greier ikke alltid å skjule min irritasjon når de maser.

Jeg blir fort sliten av å ha folk rundt meg(gjelder ikke mine nærmeste) og trenger en god del alenetid for å ha det bra. Jeg synes ikke selv at det er en dårlig egenskap, men jeg merker jo at mange blir usikre eller irriterer seg over at jeg trekker meg unna og ikke er med på alt de synes er gøy.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg utsetter ting i det lengste 

Hopper for fort på konklusjoner

Blir lett stresset

Avbryter andre 

Anonymkode: 7d752...f10

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mye det samme som dine, jeg sier ofte det jeg tenker uten å filtrere det. Jeg vurderer også som første punkt alltid på worst case scenario, uansett hva det gjelder. Kan være svært kritisk, jeg er nok mest kritisk overfor meg selv, men det merker jo ikke andre. Har fått en uvane med å avbryte andre. Det må være veldig irriterende. Sjenert og ikke spesielt flink med folk. Blir fort irritert på andre. Dårlig til å be om hjelp, for med mindre det gjelder ting jeg vet jeg ikke har peiling på, ellers mener jeg at  jeg gjør ting best selv. 

Uff, når jeg ser på dette, ser det virkelig ikke bra ut. Men jeg er i alle fall klar over det og prøver å forbedre meg. 

Anonymkode: 789b4...466

Gjest kaninen
Skrevet

- Egoistisk
- Lat
- Usikker

Egoisme delen har jeg jobbet mye med i det siste, og den begynner å hjelpe seg. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...