Gå til innhold

Hva synes dere om dette huset? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis jeg hadde 11 mill å kjøpe hus for ville jeg valgt et annet. Mitt for spreke fargevalg og ikke helt min stil. 

Anonymkode: 9cb13...87f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Absolutt ikke min stil. Foretrekker noe moderne og minimalistisk med rene linjer og minst mulig "snirklerier". Nei takk til sprosser, store profilerte lister osv. For den summen hadde jeg kjøpt en tomt (eller et rivningsklart hus på fin tomt) og bygget meg et nytt hus isteden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig pent utenpå, men romløsning og få soverom trekker veldig ned. Uteområde også. Hadde jeg skulle brukt 11 mill på bolig hadde jeg ikke gått for det der. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om de som pusset opp og stylet huset er fans av Fotballfrue. For det virker som det ble valgt samme farger/stil, samme svarte fliser i glans på gulvet på kjøkkenet. 

Anonymkode: 6fc0a...790

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint hus, ville ikke selv valgt fliser på kjøkkengulv, og ville hatt andre fliser på bad og toalett, men kunne fint levd med dette. Men ville malt om stuene før jeg flyttet inn. 

Anonymkode: 512fc...e90

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser greit ut, men ikke verdt prisen.
Er ikke akkurat luksus bolig, og til den prisen blir det bare tull. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er et nydelig hus fra 1916. Utvendig. Innvendig ser det ut som et kataloghus fra 2010. Sånn bortsett fra alle fargene da. Alt særpreg som kjennetegner 1916 er blåst bort. Med et lite unntak i himlingen i loftsrommet, som faktisk har fått stått umalt i 100 år, hurra.

For mye penger er ikke bare av det gode..

Anonymkode: a69ee...1c4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.7.2018 den 0.27, AnonymBruker skrev:

Eller du kan trykke på den blå linken på siden på finn.no, den som sier 'Finn ut hva huset ble solgt for tidligere'.. 

Anonymkode: a69ee...1c4

Ja men der får du ikke opp navnet på eierne.

Anonymkode: be871...1d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minner meg om bordell i gamle westernfilmer, forresten elendige bilder. Tar det som en følge at møblene følger med på kjøpet siden de er i fokus på flere av bildene.

 

Anonymkode: a6108...d30

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Minner meg om bordell i gamle westernfilmer, forresten elendige bilder. Tar det som en følge at møblene følger med på kjøpet siden de er i fokus på flere av bildene.

  

Anonymkode: a6108...d30

:ler: Har dere forresten fått noen tilbakemelding fra ts?

Anonymkode: 09831...e6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

:ler: Har dere forresten fått noen tilbakemelding fra ts?

Anonymkode: 09831...e6c

Tror ikke TS har kommentert på tråden, det er vel egentlig reklame eller promosjon av annonsen.

For all del så er huset vakkert, men det er jo totalt ødelagt innvendig. Se ut som eieren har komplekser, stormannsgalskap kalles det når man dekorerer huset man bor i som et slott. Men dekorasjonene er av billigste kvalitet og dermed ser det heller ut som boligen til folk som man ikke kan uttale navnet på dette forumet uten og bli kjeftet på ;)

Anonymkode: a6108...d30

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke TS har kommentert på tråden, det er vel egentlig reklame eller promosjon av annonsen.

For all del så er huset vakkert, men det er jo totalt ødelagt innvendig. Se ut som eieren har komplekser, stormannsgalskap kalles det når man dekorerer huset man bor i som et slott. Men dekorasjonene er av billigste kvalitet og dermed ser det heller ut som boligen til folk som man ikke kan uttale navnet på dette forumet uten og bli kjeftet på ;)

Anonymkode: a6108...d30

Takk for svar :) Jeg fikk også inntrykk at at annonsen ble postet av selgeren eller venner av selgeren el.l.

Anonymkode: 09831...e6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men angående bordell, så er jo noen hus som har ligget ute for salg blitt brukt til nettopp slikt. Det sto i en av nettavisene for noen måneder siden.

Anonymkode: 09831...e6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempelekkert på utsiden! For en fasade! Er glad i litt spenstige farger innendørs men det der ble for mye for meg. Virket veldig try-hard og sto ikke i stil med arkitekturen. Likte heller ikke de luftigd fargene i inngangspartiet heller. Alt for mye hvitt og blærete for min smak. Typ "rikmanns chic". Spesielt mtp hvor stilig den originale døra var og trappegelenderet. Var sikkert kjempeflott der engang i tiden. TV stua og soverommene var ganske fine og jeg liker ville flisvalg på bad. Faktisk elsker jeg gyselige bad også haha. Golvet ser riktig så flott ut men sikkert ekstremt upraktisk?! Skal sies at jeg har sær smak da. Tror de fleste vil synes at fargevalgene er snodige og byr på mye oppussing... som er synd mtp hvor flott huset er.

Anonymkode: fd9a4...490

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva er grunnen til en økning på to millioner på ett års tid? I stavanger der folk ikke får solgt husene sine. Og om man søner opp eier på siste.eiendomspriser.no så viser det at det eies av en i stavangers utelivsbransje som har hatt flere konkurskrav de siste par årene, antar at man kan fø presse ned prisen om eier er nødt for å frigjøre kapital.

Anonymkode: c156f...4ee

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fint, men det er ikke bilde av badet. Hvis jeg skal kjøpe hus, er det viktig at det legges ut bilder av bad og kjøkken for at jeg skal gidde å gå på visning

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For dyrt, solgt foe 9 mill foe ett åe siden kan ikke regne med enorm økning siden den tid selv om bad er pussa opp og det er malt litt (husker huset fra forrige salg). 

Dårlig manipulering av lys på himmel i de første bildene. For sårlig styler innvendig, feks ta bort tv på soverom, gjør kontoret finere og fjern stor stol og to skjermer

Anonymkode: d7ebf...120

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.6.2018 den 21.56, AnonymBruker skrev:

Dagens bruk av kjeller- og loftsarealene legger opp til en runde med en kommunal instans. 

Det opplyses om at originaltegninger mangler. Det er litt underlig.

Ellers: Huset er flott utvendig. Innvendig er det endel fargevalg som vel ikke tilhører byggeperioden. Overgangen mellom fargene innvendig er tildels skrikende. Jeg ville malt om fort.

Huset ligger i helt feil område for meg, og er noe høyt priset tross adressen. Her forsøker noen å trekke veksler på adressen.

Anonymkode: 4de9f...a53

Veldig underlig at tegninger mangler ja. Har jobbet med eiendomsarkiv(dog ikke i stavanger) og det har helt fra start av vært sinnsykt strengt med at det ikke skal rotes i eiendomsmapper, ting skal alltid tilbake der man fant det osv. I løpet av mine år der er det kun 1 gang jeg har opplevd at tegninger mangler, de andre gangene har vi alltid funnet de igjen.(feks vært oppe hos byggesaksbehandler på grunn av div)

Anonymkode: 6e318...c61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...