Gå til innhold

Hva synes dere om dette huset? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor langt under prisantydning er du villig til å gå, for å få huset solgt? :) 

Anonymkode: 09831...e6c

Satt akkurat og lurte på det samme... 

Anonymkode: 3a651...c52

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huset er nydelig utvendig, fint innvendig, men det er få soverom til den prisen, ikke noen terrasse, og for liten hage med for mye innsyn. Nå bor ikke jeg i Stavanger, men vi har med jevne mellomrom, noen sånne flotte hus for salg, og noen har så flott gjennomført stil, og større hage og uten noe innsyn. Så de ville jeg hatt, men de er for dyre for meg.

Anonymkode: 70fef...502

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk Eiganeshus, ikke noe spesielt.

Anonymkode: f81e6...923

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens bruk av kjeller- og loftsarealene legger opp til en runde med en kommunal instans. 

Det opplyses om at originaltegninger mangler. Det er litt underlig.

Ellers: Huset er flott utvendig. Innvendig er det endel fargevalg som vel ikke tilhører byggeperioden. Overgangen mellom fargene innvendig er tildels skrikende. Jeg ville malt om fort.

Huset ligger i helt feil område for meg, og er noe høyt priset tross adressen. Her forsøker noen å trekke veksler på adressen.

Anonymkode: 4de9f...a53

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor kan man se info  om de forrige eierne, når de kjøpte og når de solgte, og prisene som huset gikk for de gangene?

Anonymkode: 09831...e6c

1881 eiendom. Søk opp adr

Anonymkode: be871...1d3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke kjøpt det, ligger i feil bydel, ville ikke bodd på Eiganes for betaling. Huset er gammelt og overhodet ikke min stil.

Anonymkode: 16d2e...301

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke min stil interiørmessig, men selve huset var flott!

Anonymkode: 024a8...c17

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elendig fotografering men fint hus. Ekstremt dyrt. 

Anonymkode: 76741...e47

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker sånne gamle hus :) Likte det spesielt utvendig. Hagen hadde for mye innsyn etter min smak, innvendig ser det ut til å være mange muligheter :) Har dog ikke satt meg inn i feil og mangler. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

1881 eiendom. Søk opp adr

Anonymkode: be871...1d3

Eller du kan trykke på den blå linken på siden på finn.no, den som sier 'Finn ut hva huset ble solgt for tidligere'.. 

Anonymkode: a69ee...1c4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greit. ... Men synes det er litt dårlige bilder. Mange av bildene er nesten helt identiske. På et par av de ser det ut som original har blitt lastet opp sammen med en redigert versjon, sånn at du først ser den ene for så å se den andre. Spesielt. :klo: 

Anonymkode: ed155...1b1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

For gammelt. Hadde ikke overnattet der engang.

Anonymkode: 64231...ea9

Hvorfor? Redd for gjenferd? :fnise:

Anonymkode: de761...10f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg elsker gamle hus, men smakløs oppussing gjør dette huset uinteressant for meg. Kan fint male over og sette opp nye tapeter, men jeg orker ikke kjøpe hus hvor jeg må pigge opp nye fliser. Og de flisene på kjøkkenet hadde virkelig måtte fjernes. Det samme gjelder svømmebassengflisene på bad/do. 

Anonymkode: ef203...660

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peanut

Lurer på hvorfor det har blitt solgt så «mange» ganger? 27.02.2017, 13.09.2006, 31.05.2000, 05.08.1994. Tydeligvis ikke et hus man bor i så lenge... :blink: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes huset er fint, men til den prisen synes jeg faktisk man får lite for pengene. Må påpeke at jeg ikke er kjent i Stavanger, så vet ingenting om strøket. Men synes denne eiendommen har dårlig med usjenerte uteplasser. Synes også at det er nagativt at et så stort hus har bare 2 soverom. Så selv om det er fint, ville vi ikke kjøpt det, ikke en gang om det lå i vår by.   

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huset i seg selv er greit. Flisene på bad/wc er forferdelige. Altfor liten eiendom og plassering rett i veien. 

Anonymkode: 0a0a9...58f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...