AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #1 Del Skrevet 28. juni 2018 Jeg har bruk for noen gamle klinkekuler. Da mener jeg slike med fargete plastinnlegg maken til disse på bildet. Er det noen som vet om nettbutikker som selger slike? Anonymkode: 8193e...c2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #2 Del Skrevet 28. juni 2018 Prøv kjøp og salg-grupper på Facebook, kanskje. Sikkert mange som har liggende en pose med slike. Jeg vet at jeg har noen på loftet hos foreldrene mine. Anonymkode: d91b8...f8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #3 Del Skrevet 28. juni 2018 Her har de (etter bildet å dømme) slike du ser etter: https://www.boardgamer.no/produkt/glaskugler Sjekk også Finn: https://www.finn.no/bap/forsale/search.html?search_type=SEARCH_ID_BAP_ALL&q=Klinkekuler Anonymkode: fc664...b73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #4 Del Skrevet 28. juni 2018 Hva med å legge ut annonse "ønskes kjøpt" på finn.no eller lignende stder ? Anonymkode: cdf84...1cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2018 #5 Del Skrevet 29. juni 2018 Ikke 100% like, men nesten. Blanke med ensfarget plast inni Anonymkode: f911a...e45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2018 #6 Del Skrevet 29. juni 2018 Ligger mange av de gamle klassiske på finn Anonymkode: f911a...e45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måbarefåsiat... Skrevet 29. juni 2018 #7 Del Skrevet 29. juni 2018 Søstrene Grene og TGR. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2018 #8 Del Skrevet 29. juni 2018 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har bruk for noen gamle klinkekuler. Da mener jeg slike med fargete plastinnlegg maken til disse på bildet. Er det noen som vet om nettbutikker som selger slike? Anonymkode: 8193e...c2e 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke 100% like, men nesten. Blanke med ensfarget plast inni Anonymkode: f911a...e45 Beklager avsporingen, men det er nok farget glass, ikke plast. Glasset må jo smeltes for å formes til runde kuler, og jeg tviler på at plast ville tålt de temperaturene der. Og se hva jeg fant når jeg søkte på nettet. Fascinerende! Anonymkode: 2f01e...134 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2018 #9 Del Skrevet 29. juni 2018 Tusen takk alle sammen. Har nå kjøpt på Finn Anonymkode: 8193e...c2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2018 #10 Del Skrevet 29. juni 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Beklager avsporingen, men det er nok farget glass, ikke plast. Glasset må jo smeltes for å formes til runde kuler, og jeg tviler på at plast ville tålt de temperaturene der. Og se hva jeg fant når jeg søkte på nettet. Fascinerende! Anonymkode: 2f01e...134 Jeg husker jeg knuste en slik som liten og joda, det var plast Anonymkode: 8193e...c2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå