Gå til innhold

Hjelp! Sukkermauer?


camilla26

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du kan jo få et "utryddelsesfirma" til å fjerne dem om det er mye - men selv har jeg hatt stor glede av Mastakill...

Nessemaskin - velg skadedyrbekjempelse og innsektmiddel - det står at det er mot fluer .. men jeg har sprayet rundt huset (på grunnmuren) og har ikke hatt en eneste maur inne etter jeg begynte med det.

Flue-insektsmiddel «Masta Kill»

Fluemiddel du har ventet på! Tar også knekken på stokkmaur .

Mastak-Kill virker som kontaktgift og skal derfor ikke sprøytes ut i rommet, men dusjes lett på plasser som insektene foretrekker.

(vinduskarmer, vegger o.l.)

Virksom mot flue, vegglus, flått, bille, maur, stokkmaur, edderkopp, loppe, lus, mygg og kakerlakk.

* Ufarlig for alle varmblodige individer som

mennesker og dyr ved forskriftsmessig bruk

* Sikker virkning mot alle insekter og skadedyr ved spesiell synergi-kombinasjon

* Inneholder biologisk virksom komponent

* Hurtig virkning, som i praksis betyr bedre «Knock-Down» effekt

* Langtidsvirkning over flere uker

* Ingen tilsetning av løsemidler

* Ingen drivgass - ikke brennbar

* Behagelig lukt

Masta-Kill med biologisk aktiv komponent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke så mange som kommer på besøk, så jeg gidder ikke bruke mye penger på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke 85,- + frakt er så veldig mye - og betaler gjerne det for 1/2 liter .. som sparer meg for masse irritasjon..

Har ellers hørt at det er en del som legger ut potetmel der maurene går .. det skal visstnok være ganske effektivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke 85,- + frakt er så veldig mye - og betaler gjerne det for 1/2 liter .. som sparer meg for masse irritasjon..

Har ellers hørt at det er en del som legger ut potetmel der maurene går .. det skal visstnok være ganske effektivt.

Nei det var ikke så ille. tak for tipset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke så mange som kommer på besøk' date=' så jeg gidder ikke bruke mye penger på det.[/quote'] jeg mente mauer som kommer på besøk. He he så det ikke før nå. :hoho::hoho::hoho:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har brukt maurmiddel som er beregnet for sukkermaur innendørs, er vel kanskje nippon....? og det har fungert helt fint, ble kvitt maurene på første forsøk med den.

drypp en dråpe på papirlapper og legg dem rundt der maurene går og kommer inn så blir de borte.

koster lite og funker godt. ta vare på tuben tilfelle du får dem tilbake gjør du det bare på nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...