Gå til innhold

Hva gjør dere på flyturer, for å få tiden til å gå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis det er langdistanse, pleier jeg å se filmer  slappe av eller lytte til musikk. 

Hvis det er på kortere turer, laster jeg ned lydbøker på telefonen og hører på dem med støydempende hodetelefoner. Det er ofte så søvndyssende for meg, at jeg dupper av litt.  Ellers lytter jeg til musikk. Synes det er helt ok å fly, da jeg fint greier å slappe av. Men jeg reiser aldri på chartertur.  Orker ikke horder med fulle folk og barnefamilier uten kontroll på barna sine. Reiser konsekvent med rutefly. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tar en Sobril og sover hele turen. Helt genialt.

Anonymkode: ba10f...5bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som virkelig får tiden til å gå fort er å reise med barn. De underholder meg hele tiden og trenger hjelp med diverse. *Poff*, så er man framme. Når jeg reiser alene leser eller sover jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flyr bare business eller first, så det går i champagne, GT eller Bloody Mary. Flyturen kan ikke bli lang nok.

Anonymkode: 0a88e...abd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på...
Har flyet in-flight entertainment, så er det som oftest kun det jeg bruker. Ser film og serier.
Dersom flyet ikke har et eget underholdningssystem, så har jeg alltid med bøker, kryssord, filmer og serier lastet ned på Mac eller ipad, og snacks, og evt. tar jeg meg en blund. Men det kommer an på hvor lang flyturen er. Det er meget sjelden at jeg har opplevd lange flyturer, der maskinen ikke hadde in-flight entertainment. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser. Jeg hater å reise, men jeg liker å lese, så med ei bok i hendene går det bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Laste ned masse musikker som jeg lager musikkvideor av i hodet mitt. Pleier alltid å få tiden til å gå. Jeg pleier ofte å tegne eller skrive historier også. Hvis det er lengre turer så pleier jeg også å ha med PS vitaen, gameboyen og nintendon min :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dytter i setet til personen foran meg hver gang h*n prøver å ta det bakover. :ironi:😛

Nei, men seriøst så pleier jeg å lese, høre på musikk mens jeg spiller på Switch-en og generelt bare høre på musikk.

Jeg har lyst til å prøve å brodere på flyet, men da trur jeg jeg må få tegna mønsteret på tøyet. Ellers blir det nok for mye styr med mønsterarket. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg barn så flyturene nå handler kun om å holde de stille og rolige frem til landing.. Men når jeg flyr alene så liker jeg å se på film, høre på podcast, men aller helst lese bøker. Det er det beste jeg vet på flyturer :)

Anonymkode: 92991...930

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flyr bare kortere strekninger, så da blir det podcaster jeg laster ned jevnlig. Var på flytur tur/retur sist helg og da kom jeg meg til forrige nyttår siden jeg hører kronologisk. (Har 63 steder å laste ned fra (En gammel tråd))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser og hører på musikk :) På lengre flyturer tar jeg med Nintendo DS også! 
Reiser jeg med venner så skravler vi og spiller Nintendo sammen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...