AnonymBruker Skrevet 27. juni 2018 #1 Del Skrevet 27. juni 2018 Jeg skal ut å fly, sååååå kjedelig! Tenkte å laste ned noe podkaster, for å lytte til underveis. Har noen av dere forslag til andre sysler som egner seg ombord i et fly? Anonymkode: c3417...6e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #2 Del Skrevet 28. juni 2018 Jeg sover bare, legger hodet nedpå det ser bordet man tar ned, sovner og våkner opp når flydama ber meg ta opp den greia igjen Anonymkode: ceda5...3a7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #3 Del Skrevet 28. juni 2018 Leser bok, ser på film, spiser og sover om det er passende tid på døgnet. Anonymkode: f4104...b7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havfruen91 Skrevet 28. juni 2018 #4 Del Skrevet 28. juni 2018 Bok, serier på iPaden, musikk eller søver.. reiser hver 4 veke, så trenge flere alternativ 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 28. juni 2018 #5 Del Skrevet 28. juni 2018 Laster ned bøker og serier på mobil og iPad. Og Candy crush! Har hendt jeg har strikka også! Ellers prøver jeg å sove mest mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #6 Del Skrevet 28. juni 2018 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg sover bare, legger hodet nedpå det ser bordet man tar ned, sovner og våkner opp når flydama ber meg ta opp den greia igjen Anonymkode: ceda5...3a7 Du veit at det er mer (og like ekle) bakterier på de bordene som i do sant? 😎 hadde hvertfall lagt noe mellom meg og bordet 😷 Anonymkode: cfea0...129 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #7 Del Skrevet 28. juni 2018 Jeg sovner lett på flyet men jeg snorker (er jente). Hva syns medpassasjerer om slikt? Anonymkode: 831f6...ccd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. juni 2018 #8 Del Skrevet 28. juni 2018 Jeg sitter og slapper av så godt jeg kan. Tenker på alt og ingenting, glir litt bort av og til, men sover ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 28. juni 2018 #9 Del Skrevet 28. juni 2018 Leser, sover, strikker, ser film. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marina234 Skrevet 28. juni 2018 #10 Del Skrevet 28. juni 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal ut å fly, sååååå kjedelig! Tenkte å laste ned noe podkaster, for å lytte til underveis. Har noen av dere forslag til andre sysler som egner seg ombord i et fly? Anonymkode: c3417...6e7 Jeg skal også ut å fly om litt. Jeg tenker på å ta med meg laptoppen min slik at jeg kanskje kan se en film. Mulig laste ned en film på den. Hvis jeg ikke tar den med så tenker jeg å kjøpe en bok å lese på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 28. juni 2018 #11 Del Skrevet 28. juni 2018 Jeg bare sover eller leser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppah00 Skrevet 28. juni 2018 #12 Del Skrevet 28. juni 2018 Prøver å sove, selv om det er vanskelig å sove på fly. Ellers så hører jeg på musikk, gjetter kryssord, tegner, leser en god bok. Kjedelig å bare sitte der å glo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måbarefåsiat... Skrevet 28. juni 2018 #13 Del Skrevet 28. juni 2018 Leser og sover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #14 Del Skrevet 28. juni 2018 Ser på film (hvis det er langdistanse), hører på musikk, spiller Candy Crush, spiser, leser bok eller blad, sover litt, osv Anonymkode: e83b2...97e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dævendøtte Skrevet 28. juni 2018 #15 Del Skrevet 28. juni 2018 Sørger for å få beroligende og sovepiller av legen. Gjør underverker, passer på å få nok til tur/retur pluss oppholdet. Ikke noe er som en Valium til frokost på ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kritt Skrevet 28. juni 2018 #16 Del Skrevet 28. juni 2018 Jeg synes det er deilig å slappe av på fly, med bøker, musikk, film og kanskje et blad og et glass vin. Har de så travelt i hverdagen at de timene på fly uten forstyrrelser bare er deilig 🙂. Men ikke glad i alt styret rundt selve flyvningen,da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #17 Del Skrevet 28. juni 2018 Jeg pleier å ta opp lyd av skrikende babyer, så kan jeg høre på disse om nettene ❤️ Anonymkode: 852af...318 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #18 Del Skrevet 28. juni 2018 Laster ned serier og filmer på forhånd på iPaden, har med en bok og noen blader, bestiller inn alt jeg har lyst på av mat og snacks pluss drikke og kooser meg. Synes faktisk det er litt deilig å sitte på fly, da kan jeg slappe skikkelig av fordi det ikke er noe annet jeg kan gjøre i den tiden jeg er der enn å slappe av. Er jeg hjemme er det alltid noe som skulle/burde vært gjort og da slapper jeg ikke av på samme måte. Anonymkode: 42bcc...809 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HankySpanky Skrevet 28. juni 2018 #19 Del Skrevet 28. juni 2018 (endret) 9 hours ago, AnonymBruker said: Jeg skal ut å fly, sååååå kjedelig! Tenkte å laste ned noe podkaster, for å lytte til underveis. Har noen av dere forslag til andre sysler som egner seg ombord i et fly? Anonymkode: c3417...6e7 Støydempende hodetelefoner, oppladet iPad, nedlastet Netflix. Eventuelt filmer fra entertainment system på fly. Kan ikke reise uten støydempere lenger, så mye mer behagelig. Endret 28. juni 2018 av HankySpanky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #20 Del Skrevet 28. juni 2018 Jeg leser bok, sønnen min på 11 år, laster ned filmer, og ser de på ipaden sin. Anonymkode: 971e8...0bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå