Gjest Anonymous Skrevet 6. mars 2002 #1 Del Skrevet 6. mars 2002 Lurer på om det er noen som har erfaring med åpent forhold? Det vil si at begge partene er enige om at det er lov å ta noen sidesprang av og til. Hvorfor må man på død og liv være trofast i årevis. Tror ikke jeg orker det, jeg. Det må vel være lov å nyte av livets goder så lenge man kan...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Creo Skrevet 6. mars 2002 #2 Del Skrevet 6. mars 2002 Det er vel helt i orden om begge er helt klare på at det er et slikt forhold dere ønsker. Det er jo en deal mellom deg og ham, og er du ikke klar for et "ordentlig" forhold så er det sikkert en del gutter/menn der ute som er med på dette opplegget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 6. mars 2002 #3 Del Skrevet 6. mars 2002 Da fårstår jeg egentlig ikke vitsen med et fast forhold. Hvis du fortsatt vil nyte av livets goder så har du det kanskje best alene.... Hadde min samboer kommet med et slikt forslag så hadde jeg takket for meg! Det må jo gjøre utrolig vondt å vite at kjæresten din har sex med andre enn deg? Jeg er på ingen måte gjerrig,men noen ting vil jeg ganske enkelt ha for meg selv. Men,for all del,folk er forskjellig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiriltunge Skrevet 7. mars 2002 #4 Del Skrevet 7. mars 2002 Kjæresten min hadde et åpent forhold med sin eks da jeg møtte ham. I utgangspunktet var vi elskere (kona hans hadde allerede en elsker), men så utviklet følelsene seg. Det som var et gjensidig åpent forhold for dem, der de begge kunne holde på med andre med partnerens velsignelse, endte altså med at forholdet tok slutt. Derfor kan jeg ikke anbefale dette til deg, hvis du er innstilt på at forholdet ditt skal vare. Er det sånn at dere tillater dere selv å være intime med andre mennesker, må dere også være oppmerksomme på at følelser kan utvikle seg. Selv kommer jeg aldri til å godta noe åpent forhold med kjæresten min!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzy x Skrevet 5. mai 2003 #5 Del Skrevet 5. mai 2003 uff,nei det hadde jeg aldri klart! Bare tanken på typen min intim i senga med andre gjør meg gaal :evil: ALDRI om noen får gjøre sånt når dem er med meg.Da skal han få svi.Når man går inn i et forhold syns jeg at det bare skal inngå deg og partneren,ikke +++3 stk..det blir helt feil for meg,jeg hadde blitt så sjalu at jeg ikke hadde klart å vært i det forholdet.ikke følt meg elsket...oh baby wheres the love gone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 5. mai 2003 #6 Del Skrevet 5. mai 2003 Hvis begge vil ha ett såkalt åpent forhold så ser ikke jeg noe problem med det!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 5. mai 2003 #7 Del Skrevet 5. mai 2003 Vel.. Det får være opp til hver enkelt, men jeg skjønner ærlig talt ikke vitsen med å være i et forhold om man ikke klarer å holde seg til en person. Ikke noe for meg i hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 5. mai 2003 #8 Del Skrevet 5. mai 2003 Vel.. Det får være opp til hver enkelt, men jeg skjønner ærlig talt ikke vitsen med å være i et forhold om man ikke klarer å holde seg til en person. Ikke noe for meg i hvertfall. Det er så mange andre måter man også er intim med ens partnerpå. Forhold gir også trygghet, hvor man finner omsorg, humor, støtte og styrke. Jeg er sikker på at i disse såkalte 'åpne forhold', så ville begge partnere vært der for hverandre 'when the chips are down'. Jeg tror også at begge partnerne har usedvanlig god og stabil porsjon med selvtilitt. Selv, så har jeg store problemer med å forestille meg selv i en slik ordning. Jeg ville blitt paranoid og enda mer sjalu enn hva jeg allerede er, så det hadde ikke funket for meg....(hehe) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 5. mai 2003 #9 Del Skrevet 5. mai 2003 Jeg syns det er en veldig god tanke, men jeg vet ikke om det lar seg gjennomføre i praksis. De fleste setter vel likhetstegn mellom kjærlighet og eksklusivitet? Fornuften sier at så lenge man kan gå rundt og ha fantasier/drømmer om andre, burde det ikke gjøre noe om man også "gjør noe" .. Det at man elsker en person fratar en jo ikke lyst på alle andre (nødvendigvis)? Og om man da har sex med en annen behøver ikke det nødvendigvis å ha noen betydning for følelsene ovenfor den man er i forhold med? Når alt kommer til alt så er etablerte, langvarige forhold ganske mye mer/annet enn sex... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 5. mai 2003 #10 Del Skrevet 5. mai 2003 Det eneste jeg kan tenke meg - hypotetisk - er om gubben skulle være utro - og ikke klare å holde seg i sitt gode skinn, at han er den typen ... da ville jeg enten forlatt ham eller foreslått et åpent forhold. Men så er det bare det, at jeg p.t. ikke har lyst på andre enn ham ... Så det hadde ikke vært så enkelt det heller. Så jeg tror nok jeg ville gått min vei ... og slikket mine sår i ro og mak. Der begge er enige, er det vel greit ... vet om et forhold som var sånn, det ble slutt etter noen år, men ikke på grunn av deres åpne forhold. Ingen av dem - de pratet åpent om det - hadde vært med andre heller - de hadde bare muligheten, og det skulle ikke være grunnlag for brudd dersom den ene hadde noe på si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheba Skrevet 6. mai 2003 #11 Del Skrevet 6. mai 2003 Støtter Vega her - kunne ikke sagt det riktigere selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå