Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest ikkepålogget-Uma
Skrevet

Hei!

Har lyst til å bli ernæringsfysiolog,men har funnet ut at det er aaaaaaalt for vanskelig for meg! :cry:

Lurte på om noen her visste om andre liknende yrker og hvor man evt kunne få slike utdannelser(også i utlandet...)Yrker som omfatter kosthold-og trening(rådgiving)...Har hørt om noe som heter helse og treningsterapeut(v/norges idrettshøyskole i oslo).Noen som vet noe om dette yrket?...Eller andre lignenede yrker?

Håper på noen svar! :wink:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

hvorfor er det vanskelig? Pga karakterkrav, eller at du ikke er "flink" i fagene det undervises i? På hvor høyt nivå vil du jobbe?

Gjest ikkepålogget-Uma
Skrevet

Er egentlig ikke det at snittet for å komme inn er for vanskelig- det hadde jeg nok klart. men for det første er det det at du må ha vaskelige realfag(utenom biologi) for å komme inne og dessuten er det vanskelig å klare utdannelsen. jeg vet ikke om jeg er motivert (og flink nok) til å klare det,derfor hadde det vært fint med andre utdannelser som var innenfor noe av det samme. Ikke noen som har hørt om helse og treningsterapeut og vet hva det er?har lest litt om det på siden deres men....

Skrevet

Høyeskolen i Agder (HiA), har et studium som heter helse- og fitnesstrening. Kanskje det kunne være noe for deg?

Gjest ikkepålogget-Uma
Skrevet

Det på høyskolen i Agder høres jo litt artig ut det da....Skal skjekk ut hva det er for noe.

Passer bra siden jeg bor på sørlandet selv....

Ingen her som har hørt om helse og treningsterapeut? de har visst utdannelsen på Norges idrettshøyskole,men finner ikke noe om det på siden deres.... :evil:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...