Gå til innhold

Hva skal du gjøre i helgen?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Nathalie

Bare lurte på hva dere skal gjøre i helgen, jeg...

Jeg trenger nemlig noen tips...

Er temmelig blakk så jeg har ikke råd til noen dyre greier. :roll:

Hvis det er like varmt som det er nå, takler ikke jeg å sitte ute hele tiden, jeg skyr sola litt...

Men, hva skal du gjøre i helgen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sexysadie

Jeg er som deg rimelig blakk og skal da låne meg noen krimbøker på biblioteket. Deretter kjøpe ei flaske vin/ett par øl for så å kose meg lørdagskvelden.

Ellers da så trenger kåken til noe kraftig rengjøring, må ærlig innrømme d har blitt litt neglisjert i sommervarmen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg vet ikke... slappe av... ta meg en tur inn til byen, kanskje. Spille piano og lese bøker. Tenkte jeg skulle ta meg en flaske vin en kveld, og kose meg sammen med gode venner...

... ikke noe stort, altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm jeg skal til hjembyen min og besøke familie. Også skal jeg treffe noen gamle venner + konsumere noe alkohol på lørdagen. Det er så deilig nå i denne varmen. Blir vel litt bading i svømmebassenget og i sjøen også. Det er iallefall mine planer.. :D

Kid-a: Bare en flaske vin vel? :ler:

-xeyes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nu kunne jeg trøstedrukket opptil flere flasker vin... *trist og lei*... men jeg må vel begrense meg...

Kom en tur på chatten, da?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen ettermiddag skal leiligheten til pers og bli vasket og ryddet *kjempegøy....* Meg og datteren min skal gå rundt med vaskefiller :ler::wink: Etter det tar vi oss sikkert en tur ut og så skal hun bli badet før leggetid.

På lørdag får vi besøk av venner. Planlegger å se filmen på TV3 Lørdag, den er morsom og jeg har lyst til å se den.

På Søndag skal jeg slappe av og sikkert rydde opp rotet etter Lørdagen.

Ja.....det er mine helgeplaner for denne helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ¤_Fairytale_¤

Sikkert bare chille'n litt med typen og venner... Kanskje kule'n litt på dansegulvet... Eller krype opp i sofakroken med et pledd, nypete, rolig musikk og en god bok. Heeerrrlig! :) Nå har jeg stresset rundt i en hel uke, så nå har jeg ikke så mye overskudd. Bena klarer nesten ikke bære meg lengre, jeg har hatt så mye å fikse/ordne før skolestart. Og skal si sekken var tung da jeg skulle bære den hjem, holdt på å knekke sammen. Heldigvis fikk jeg hjelp! Min egen private slave! :blunke: :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bursdag i helgen jeg :D

I morgen skal jeg på stranda på dagen. På kvelden skal jeg på stand up show.

Lørdag satser jeg på mer pent vær... hvis ikke er det en leilighet som skriker etter å bli vasket. Jeg må også handle litt.

Søndag har jeg bursdag. Da blir det sammenkomst med foreldre+ svigerforeldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen skal jeg på stranda med en venninne, og 'laxe hele resten av dagen. Slappe av, sykle litt, gå en tur med bikkja.

Små-party på lørdag, ellers meget bedagelige utsikter denne helgen. Herlig! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eh...etter en lang uke på jobb er det deilig å se frem til...jada, jobbe i kveld, lørdag OG søndag...før en ny, god uke på jobb.

Hadde bare enda været spilt på lag, men det er jo alt for fint ute!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På cafè med en venninne snart + kjøpe bukse (like stressende som vanlig)

Dra med kjæresten min på stranda og BADE, BADE, BADE OG BADE. Har ikke bada i år serru. Nesten ikke på beachen i det hele tatt.... Stort sett pga "det månedlige"+ var uten bil i perioder, (langt t stranda her i byn) + dårlig vær osv. Møe å ta igjen....... :briller:

Ellers lade opp til skolestart og tilværelse som student....

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helga har alt begynt, har fri hver fredag :D . Har vært og handla litt, skal på kino en tur imorgen. Ellers må resten av helga gå til lesing og skolearbeid. Har en drøss med dataprogrammeringsoppgaver.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal fullføre min siste dag på jobben på lørdag (yooohooo :sjarmor: ), så skal jeg ut på byen og feire etterpå! På søndag reiser jeg på stranda hvis det er varmt, hvis ikke så blir det nok en dag til å sitte og slaure foran TVen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på båttur sammen med gode venner, der vi skal "slå oss ned" på en liten holme og grille pølser. :wink:

Herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...