AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #1 Skrevet 26. juni 2018 Vi har et lite bad.. Har målt de to stedene jeg tenkte det kan være plass til stellebord. Det er plass til et som er maks 64 cm bredt og 70 cm langt. (Eller 44 cm bredt, men det blir jo ikke plass til en vanlig stellematte fra ikea (48x74, så det er vel utelukket, og 80 cm langt.) Vi har en smal vaskemaskin også, ikke plass til stellematte på den. Vi ser etter annen leilighet, og en ting som er et must da er større bad. Men tviler litt på at vi rekker å flytte før babyen kommer. Vil helst ikke stelle på gulvet. Har dere noen tips til kommode som er smal nok og kan brukes som stellebord? Anonymkode: 1a7ea...cf7
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #2 Skrevet 26. juni 2018 Vi har ikke plass til stellebord på badet, og hadde derfor stellebord på soverommet i stedet. Det fungerte velsig greit. Anonymkode: 0d998...65c 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #3 Skrevet 26. juni 2018 Hvorfor vil du ikke stelle på gulvet? Det er uhyre praktisk, og man slipper bekymringene om at babyen ruller over og ned i gulvet. Anonymkode: ce3e8...eeb 1
Pearl2.0 Skrevet 26. juni 2018 #4 Skrevet 26. juni 2018 http://gullbarna.no/produkt/14752/ Smal stellematte
Frostrose Skrevet 26. juni 2018 #5 Skrevet 26. juni 2018 Det finnes slike man kan henge på veggen og ta opp etter bruk. Helt genialt! Mener de har det på ikea.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #6 Skrevet 26. juni 2018 Vi har minibad og ingen planer om å flytte på noen år. Vi har for lite bad til at det er plass til å stelle på gulvet, er såvidt ståplass pluss dusj og vaskemaskin tett i tett 😛 Vi tenker å ta stell på liten stellematte oppå vaskemaskinen ved behov for vask, ellers har vi god plass til stellebord på soverommet. Anonymkode: b71d7...2f3
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #7 Skrevet 26. juni 2018 Vi hadde stellebordet på kjøkkenet de to månedene før vi flyttet. Anonymkode: fe8c9...56d
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #8 Skrevet 26. juni 2018 Stellebord har alltid bare vært vaskemaskina. Anonymkode: 32aa1...dd0
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #9 Skrevet 26. juni 2018 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor vil du ikke stelle på gulvet? Det er uhyre praktisk, og man slipper bekymringene om at babyen ruller over og ned i gulvet. Anonymkode: ce3e8...eeb Hun sier jo hun ikke vil det, så hvorfor ikke bare la være å svare hvis du ikke har noen andre forslag? Det er ikke alle det er så praktisk for å stelle på gulvet, jeg hadde for eksempel aldri klart det flere ganger om dagen med min vonde knær. Anonymkode: e3c4b...1be 1
Ny Bruker Skrevet 26. juni 2018 #10 Skrevet 26. juni 2018 Vi hadde stellebordet på barnerommet selv om barnet sov hos oss.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #11 Skrevet 26. juni 2018 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor vil du ikke stelle på gulvet? Det er uhyre praktisk, og man slipper bekymringene om at babyen ruller over og ned i gulvet. Anonymkode: ce3e8...eeb Jeg har prøvd å stelle baby på gulvet, men etter fødsel og x antall ganger om dagen, er ikke det veldig heldig for en sliten rygg.. man bruker jo gjerne litt tid på flere stell også.. Anonymkode: a2544...b77
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #12 Skrevet 26. juni 2018 Vi brukte vaskemaskinen. Nå har vi flyttet og der er det også et lite bad, men jeg fant faktisk ut at det billige på IKEA (helt standard) passet ypperlig. Da har jeg en enkel stellematte oppå. Tror det koster rundt 300... Anonymkode: a2544...b77
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #13 Skrevet 26. juni 2018 Om du har et stellemadrass kan stellebordet være hvor som helst. Hva med deres soverom/barnerom? Anonymkode: 4a8cc...489
Luckiness Skrevet 26. juni 2018 #14 Skrevet 26. juni 2018 Vi har også lite bad. Eller det er egentlig ikke så lite. Men på grunn av vaskemaskin, tørketrommel, dusjkabinett og annet er det lite plass igjen til stellebord. Ønsker helst å ha et greit stellebord på badet. Har vurdert å ha matte på vaskemaskinen. Men ser for meg at det ikke er så greit da maskinen kommer til å gå i ett med en liten baby hvor klær må vaskes ofte pga gulp, uhell utenfor bleien, matsøl o.l. Det finnes stellebrett/bord til å legge oppå sprinkelsengen. Kanskje det er noe for dere? Evt har stellekommode på barnerommet, men som også kan benyttes som kommode.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #15 Skrevet 26. juni 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor vil du ikke stelle på gulvet? Det er uhyre praktisk, og man slipper bekymringene om at babyen ruller over og ned i gulvet. Anonymkode: ce3e8...eeb Som andre skriver, ser jeg for meg at det etterhvert blir belastende for rygg, knær osv. 1 time siden, Pearl2.0 skrev: http://gullbarna.no/produkt/14752/ Smal stellematte Takk for tips! 1 time siden, Frostrose skrev: Det finnes slike man kan henge på veggen og ta opp etter bruk. Helt genialt! Mener de har det på ikea. Det kan være aktuelt! Hvordan henger man det trygt på flisvegg? 1 time siden, AnonymBruker skrev: det billige på IKEA (helt standard) passet ypperlig. Anonymkode: a2544...b77 Det håpet jeg kunne gå her og, men det er et par cm for langt, da får vi ikke opp skuffen under servanten. 5 minutter siden, Luckiness skrev: Det finnes stellebrett/bord til å legge oppå sprinkelsengen. Kanskje det er noe for dere? Det kunne kanskje vært noe ja. Dere som har stellebordet på annet rom enn badet. Er det ikke upraktisk å ikke være i nærheten av rennende vann? Her er det greiest å ha kommode med stellematte i gangen mellom (det ganske lille) soverommet vårt og badet, hvis vi ikke finner en grei løsning på badet. Har ikke noe barnerom klart her. Leiligheten i seg selv er liten, så soverom nr 2 brukes som bod. Babyen skal sove på vårt rom til han eller hun er ca 6 mnd, innen den tid håper vi at vi har funnet en annen leilighet. Anonymkode: 1a7ea...cf7
Frostrose Skrevet 27. juni 2018 #16 Skrevet 27. juni 2018 Det følger med bruksanvisning 😊 Regner med du må borre (i fugene), mem har ikke prøvd selv
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå