AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #21 Skrevet 10. juli 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg var veldig åpen mot min kjæreste at jeg ønsket meg barn. Han ville vente. Utfordringen hans handlet jo noe om at jeg ikke kan gå på p-preparater og han ikke klarte å komme uten! 😂 Ellers tror jeg faktisk at jeg kunne vært så sleip at jeg valgte å la være å snakke om det en stund, kasta pilla i do og så gjort det jeg kunne for å bli preggo. Ihvertfall hvis jeg opplevde mannen som stabil og forholdet det samme. Men jeg har skjønt det det er få som meg, og jeg er glad jeg slapp å gjøre noe sånn altså. Men hadde nok ikke hatt dårlig samvittighet. Anonymkode: 92f03...0bc Jeg tror ikke det er få som deg. Jeg håper det er det, men tror ikke det. Anonymkode: cdfbb...4bc
Gjest Optimo Skrevet 10. juli 2018 #22 Skrevet 10. juli 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg var veldig åpen mot min kjæreste at jeg ønsket meg barn. Han ville vente. Utfordringen hans handlet jo noe om at jeg ikke kan gå på p-preparater og han ikke klarte å komme uten! 😂 Ellers tror jeg faktisk at jeg kunne vært så sleip at jeg valgte å la være å snakke om det en stund, kasta pilla i do og så gjort det jeg kunne for å bli preggo. Ihvertfall hvis jeg opplevde mannen som stabil og forholdet det samme. Men jeg har skjønt det det er få som meg, og jeg er glad jeg slapp å gjøre noe sånn altså. Men hadde nok ikke hatt dårlig samvittighet. Anonymkode: 92f03...0bc Skjønner at du tok denne som anonym. Fy faen. TS, det du gjør hvis du vil og han ikke vil er enten å følge han, eller å gå fra han. Finner du deg ny, bra kjæreste før "ventetiden" er over? Egentlig har jeg ikke så mye sympati her. DU sa du kunne vente tre år, så det er DU som ikke holder avtalen / lager problem her.
Gjest BearMama Skrevet 10. juli 2018 #23 Skrevet 10. juli 2018 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke så tidlig i den alderen. Når man begynner å date en barnløs kvinne over 30 er man fullstendig klar over at barneønsket naturlig kommer tidligere i forholdet. Hadde de vært 20, hadde det vært veldig tidlig. Jeg støtter første taler, og hadde tatt en ordentlig prat over en god middag. Lagt frem bekymringene, forklart at du var enig i planen tidligere, men at du har det så bra med han og prioriteringene har skiftet seg. Du er nå redd for at det ikke kommer til å gå i det hele tatt. Folk forandrer seg gjennom månedsvis i forhold. Det er aldri et perfekt tidspunkt å få barn, men drøyer dere for lenge så kan det hende det ikke går i det hele tatt. Anonymkode: cdfbb...4bc Det er fremdeles tidlig i et forhold.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #24 Skrevet 10. juli 2018 10 timer siden, BearMama skrev: Det er fremdeles tidlig i et forhold. Kanskje litt tidlig, men naturlig. Jeg kjenner en partner godt nok, og vet om det er noen jeg vil tilbringe livet mitt med etter et helt år som kjærester. Det er plenty med tid, og siden man er over gjennomsnittsalderen for førstegangsfødende bør det ikke være overraskende at man vil begynne å prøve. Det er ikke gitt at de blir gravide med en gang uansett. Jeg og min mann brukte et år. Anonymkode: cdfbb...4bc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå