AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #21 Del Skrevet 26. juni 2018 Jeg tenner ikke på personer som er undervektige. De er ikke "sterke" nok. Nå er jeg litt overvektig selv, og har full forståelse for at mange ikke tenner på det. Biologisk går vi etter det vi oppfatter som friskt, og hverken sterk overvekt- eller undervekt er spesielt friskt. Anonymkode: 7a80d...a4e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginavn Skrevet 26. juni 2018 #22 Del Skrevet 26. juni 2018 9 timer siden, DominantHr skrev: Dere glemmer formuen og adferden. Overvektige og mindre pene menn blir veldig sexy når de kan fremvise formuesobjekter som flotte biler, båter, leilighet på Aker Brygge, Hafjell etc. Er man fattig, pen og muskuløs, må man være bad boy for å bli sexy. Kvinner er ganske enkle skapninger. Båt? Eh, aldri vært interessant. Leilighet på Aker Brygge? Æsj. Hafjell? Hytte, altså? Ikke gøy. Bil, derimot. Ja, takk. En vakker og rask sedan og jeg er frelst. Som i dette klippet: https://www.youtube.com/watch?v=an1FaekB__w Audi A8L på autobahn og har en aldri så liten konkurrsanse mot motorsykkel. Sjåføren ser også slank ut og later til å ha litt humor - tror jeg. Var jeg ikke i forhold med noen, hadde jeg betalt med kroppen min for å sitte på i 280 km/t, og selvsagt for å kjøre selv. Kanskje ikke i 280, men over 200. For å svare på tråden så teller ikke kropp alt for mye, men jeg lener mer mot normalvektige menn, det gjør jeg. Jeg blir ikke tent av en hårete ølmage. BMI-en er på rundt 21, men kunne ikke vært Victoria's Secret-modell læll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #23 Del Skrevet 26. juni 2018 Når det gjelder kun sex betyr det litt mer enn når det gjelder i forhold. Jeg personlig foretrekker menn med en vekt som er litt over gjennomsnittet, men har vært forelsket i noen som har vært langt under, og det var ingen problem. Kropp og utseende er gjerne det man blir tiltrukket av i starten, men i det lange løp har jeg erfart at det betyr veldig lite. Det er selvfølgelig et stort pluss om han tar vare på kroppen sin ved å spise gjennomsnittlig sunt og være fysisk aktiv et par ganger i uken, men skal du leve sammen med noen er det personligheten som faktisk betyr noe. Anonymkode: 76b93...26b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 26. juni 2018 #24 Del Skrevet 26. juni 2018 Jeg er nok mer opptatt av egen enn partners kropp i et forhold. Viktigst av alt er kroppens funksjonalitet. Virker kroppen til både arbeide og nytelse er utseende mindre viktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #25 Del Skrevet 26. juni 2018 4 timer siden, Overrasket skrev: Jeg synes kropp er kjempeviktig, og ofte er det en viss korrelasjon mellom kroppstype og personlighet, også. Så ja takk til deilig kropp. Hvilken korrelasjon er det du snakker om her? Anonymkode: f4ada...4b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2018 #26 Del Skrevet 27. juni 2018 Det som er viktigst er at alt fungerer som forventet. Selv som mann må jeg må få si at jeg kanskje tenner mest på blikk, og det at hun virkelig har lyst på sex enn at kroppen er perfekt. Anonymkode: 4132d...aed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bullehurk Skrevet 27. juni 2018 #27 Del Skrevet 27. juni 2018 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er nok ganske viktig for meg når jeg tenker meg om. Det er ganske viktig at han er høy, ikke for tynn og ikke for tykk. Sterke underarmer, kraftige lår, ordentlig brystkasse osv. Tror nok ikke menn har like mange krav. Anonymkode: 6a509...406 Og er han i tillegg bredskuldret med smale hofter går i hvert fall jeg i gang. Elsker å kjenne/føle muskelspillet hans når vi holder på i misjonæren, åååhh…... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2018 #28 Del Skrevet 27. juni 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Det som er viktigst er at alt fungerer som forventet. Selv som mann må jeg må få si at jeg kanskje tenner mest på blikk, og det at hun virkelig har lyst på sex enn at kroppen er perfekt. Anonymkode: 4132d...aed Ja, ikke sant. Jeg har det på samme måte. Det at hun ser på meg med kåthet og lyst i blikket, gjerne et slags "ludderaktig" blikk eller hva jeg skal si. Dessverre har det ført til noen "oppvåkninger" etter fuktige fester som jeg absolutt skulle ha vært foruten. Anonymkode: c530d...4cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2018 #29 Del Skrevet 27. juni 2018 5 hours ago, AnonymBruker said: Ja, ikke sant. Jeg har det på samme måte. Det at hun ser på meg med kåthet og lyst i blikket, gjerne et slags "ludderaktig" blikk eller hva jeg skal si. Dessverre har det ført til noen "oppvåkninger" etter fuktige fester som jeg absolutt skulle ha vært foruten. Anonymkode: c530d...4cd Jeg har det blikket, det har alltid fått meg i trøbbel Ellers er kropp viktig til en viss grad, men jeg har heller gått etter ansikt og kjemi når det gjelder kjærester. Anonymkode: 53ddf...a69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå