Gå til innhold

Helt ærlig - hvor mye teller kropp for deg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Både i forhold og til bare sex.

De fleste går for noen stort sett lik gjennomsnittet, men jeg regner med de fleste godkjenner 10 kilo under normalen som 10 kilo over. Men om vi snakker om en mann eller dame med veldig mange kilo undervekt eller veldig mange kilo overvekt, hvor mye har det å si?

Om man er f.eks. har bmi på 15 eller bmi på 45? Er det mer stress? Mindre attraktivt?

Anonymkode: a25d0...b4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For enkel moro vil jeg tro det betyr mer for damer enn menn. 

Jeg kjenner mange kvinner som har hatt sex med direkte treskaller, men som bruker mye tid på helsestudio 

Anonymkode: 3d3cc...116

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at kropp betyr en del for meg, men det er selvfølgelig ikke det viktigste! Jeg tenner ikke på menn som er for tynn og spinkel, lubben eller overvektig. Bør trene og ha litt muskler. 

Anonymkode: 4dba8...a12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veier du 80, 45 er det greit. Veier du 80, 55 er det ikke greit. Men 80, 67. Det er et flott tall. 

25 kg er litt lite, men ikke hvis det er et barn da. På barn liker jeg veldig godt tallet 26, 7. Ikke så godt 27, 2. Men 27, 3 er greit. 

Jeg liker at  mennesker over 65 år, veier mellom 65, 3 kg og 65, 5 kg. Ikke noe utenfor det er akseptabelt. 

Menn med bart kan gjerne veie 89 kg, mens damer uten nesehår bør veie ca 58 kg. 

En gang møtte jeg en dame med sprettrumpe som veide 53, 789 kg, det var det var skikkelig rart! 

En gang møtte jeg en eldre dame som veide 66,666. Det var helt utrolig! 

Jeg la merke til en gutt med brunt hår på 73 kg. Han kunne jeg ikke snakke med. Tenk å ha brunt hår og samtidig veie 73 kg! 

Anonymkode: 2e83f...119

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig betyr kropp en del. Man må jo tenne på partneren sin.

Fordelen er at enhver person har en unik preferanse.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nærmest ingenting med unntak av «helsestudiokropper» og folk med mye falske greier (store silikonpupper, botox, fillers, kjempefalsk brunfarge, store tatoverte øyebryn etc), de greier jeg ikke å tenne på. Men det er jo når alt kommer til alt på grunn av personligheten, ikke kroppen i seg selv. 

Anonymkode: 2eeaa...49f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det teller litt siden jeg tenner på fine kropp men ansikt teller mer særlig øynene og det som kommer på toppen for meg er personligheten 

Anonymkode: 7604a...980

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Veier du 80, 45 er det greit. Veier du 80, 55 er det ikke greit. Men 80, 67. Det er et flott tall. 

25 kg er litt lite, men ikke hvis det er et barn da. På barn liker jeg veldig godt tallet 26, 7. Ikke så godt 27, 2. Men 27, 3 er greit. 

Jeg liker at  mennesker over 65 år, veier mellom 65, 3 kg og 65, 5 kg. Ikke noe utenfor det er akseptabelt. 

Menn med bart kan gjerne veie 89 kg, mens damer uten nesehår bør veie ca 58 kg. 

En gang møtte jeg en dame med sprettrumpe som veide 53, 789 kg, det var det var skikkelig rart! 

En gang møtte jeg en eldre dame som veide 66,666. Det var helt utrolig! 

Jeg la merke til en gutt med brunt hår på 73 kg. Han kunne jeg ikke snakke med. Tenk å ha brunt hår og samtidig veie 73 kg! 

Hvis du mener å skrive desimaltall her så skrives de uten mellomrom. Det ble bare veldig rotete.

Jeg tenner ikke på overvekt. Da elskeren  min fikk for mye mage var det bare ikke like interessant, og dessuten svettet han mye mer under sex. 

Anonymkode: cbc1e...c5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere glemmer formuen og adferden.

Overvektige og mindre pene menn blir veldig sexy når de kan fremvise formuesobjekter som flotte biler, båter, leilighet på Aker Brygge, Hafjell etc.

Er man fattig, pen og muskuløs, må man være bad boy for å bli sexy.

Kvinner er ganske enkle skapninger.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke menn som er for tynne eller for store, for mye muskler, for høy eller for lave. Jeg er vel en av de få som overhodet ikke er fan av treningsstudiomuskler. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryr meg veldig lite om kropp. Har vært skikkelig forelsket to ganger i voksen alder. Og begge var sterkt overvektige. Personlighet betyr alt:)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du mener å skrive desimaltall her så skrives de uten mellomrom. Det ble bare veldig rotete.

Jeg tenner ikke på overvekt. Da elskeren  min fikk for mye mage var det bare ikke like interessant, og dessuten svettet han mye mer under sex. 

Anonymkode: cbc1e...c5c

Beklager, deres høyhet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryr meg ikke nevneverdig. Mannen min har variert en hel del i vekt siden vi ble sammen. Skikkelig tynn og på grensen til undervektig når vi ble sammen, normalvektig og grensa til overvektig noen år hvor matvalgene var dårlige pga mye stress relatert til div, og nå igjen normalvektig. Han er deilig uansett, men foretrekker selvfølgelig at han tar vare på seg selv. Det går begge veier. Ikke for å være tynnest mulig, men for å ha god helse, og et godt sexliv.

Anonymkode: 7fe13...8a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket

Jeg synes kropp er kjempeviktig, og ofte er det en viss korrelasjon mellom kroppstype og personlighet, også. Så ja takk til deilig kropp.

Forøvrig mistenker jeg at TS ikke helt vet hva eksemplene i åpningsinnlegget betyr. BMI på 15 og 45 er ekstremt ekstreme eksempler, og mange vil nok reagere lenge før en kropp når 15 eller 45.

Endret av Overrasket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 hours ago, Jadzia said:

Jeg liker ikke menn som er for tynne eller for store, for mye muskler, for høy eller for lave. Jeg er vel en av de få som overhodet ikke er fan av treningsstudiomuskler. 

Her har du en til. Men naturlige og ikke sånne oppblåste muskler er flott, da.

Ellers må jeg innrømme at utseendet har en del å si for meg. Det betyr ikke at jeg bare liker menn med perfekte kropper, men mannen i mitt liv må være høy, slank og ikke en slappfisk. De såkalt perfekte er ofte så selvopptatte at de er drepende kjedelig å omgås.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ganske viktig for meg når jeg tenker meg om. Det er ganske viktig at han er høy, ikke for tynn og ikke for tykk. Sterke underarmer, kraftige lår, ordentlig brystkasse osv.

Tror nok ikke menn har like mange krav.

Anonymkode: 6a509...406

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mye. Og da tenker jeg ikke på kiloene. Men at man eventuelt kan ha " skavanker" pga sykdom osv . Trost om jeg hadde gått glipp av mannen min pga sånt.

Anonymkode: 79db5...e5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig individuelt, rett og slett fordi noen jenter tåler de ekstra kiloene bedre enn andre. Men generelt er 10-15 kg over såkalt idealvekt overhodet ikke negativt. Alt over dette handler om det er følelser involvert og hvor attraktiv personen med de ekstra kiloene er i utgangspunktet. Ons og over 100 kilo skal litt til for at det blir aktuelt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...