Gå til innhold

Skifte når man kommer hjem?


frogger

Anbefalte innlegg

Skifter tul mer behagelige klær. Joggebuks og trøye, shorts og topp. I dag bikini.

Anonymkode: bdd5e...cfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må bruke bukse på jobben jeg har. Tar den alltid av meg når jeg kommer hjem. Koser meg best med en kjole på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det av med klærne i det vi kommer inn døra, og på med det som føles mest behagelig basert på humør, temperatur, og hva vi skal gjøre. Skal jeg vaske huset, så svinser jeg ikke rundt i en t-skjorte uten bh under. Men det er perfekt antrekk for seriemaraton.

Anonymkode: 10595...4a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går med kjole (stort sett) på jobb, men så fort jeg kommer hjem skreller jeg meg av klærne til noe mer behagelig. Av med bh, i dette været blir det stort sett en behagelig shorts og singlet. 

Hadde aldri orket å være sammen med en jeg følte jeg måtte pynte meg for hele tiden. ;) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skifter ofte til treningstøy siden jeg trener etter jeg har spist middag og så tar jeg på joggebukse ellers. 

Anonymkode: 5f2a3...196

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første jeg gjør når jeg kommer hjem er å flekke av meg BH og bukse:P Så går rundt i tskjorte/singlet og trusa. Får ikke akkurat noen klager 😊

Anonymkode: feecb...9fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg bruker fine klær hjemme også. Men dersom varmt kan det hende jeg bytter fra bukse eller drakt til shorts da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varierer litt. Beholder stort sett kjolen på, men om vinteren bytter jeg ofte bh og kjole med ullundertøy. Om sommeren hender det seg at jeg skifter til shorts og bikinioverdel. En sjelden gang skifter jeg til jeans og overdel.

I sommerhalvåret byttes det som regel til turklær etter middagen, så på et eller annet tidspunkt bytter jeg klær uansett.

Anonymkode: 0b537...aaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytter alltid. For det flrste for å gå i mer begagelige klær, joggebukse og null bh. For det andre fordi jeg synes det er uhygienisk å bruke samme klær på jobb, offentlige steder osv, som jeg bruker hjemme der det er rent...

Anonymkode: 402af...241

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, SPOCA skrev:

Går med kjole (stort sett) på jobb, men så fort jeg kommer hjem skreller jeg meg av klærne til noe mer behagelig. Av med bh, i dette været blir det stort sett en behagelig shorts og singlet. 

Hadde aldri orket å være sammen med en jeg følte jeg måtte pynte meg for hele tiden. ;) 

Kjole er da behagleg å bruke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle dere som tar av BH. Hvorfor går dere med det i utgangspunktet? 

Anonymkode: 94fc1...3e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på.

På jobb har jeg uniform, så den skifter jeg selvfølgelig. Når jeg kommer hjem fra skolen en varm dag, så bytter jeg til skjørt eller shorts. Har ikke nok selvtillit til å kle meg slik på skolen. Er det høst, eller vinter så bytter jeg ikke. Skal vi innom et fjøs så bytter jeg, og vasker alt og tar en skikkelig dusj. (Studerer agronomi)

Anonymkode: c851e...2f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle dere som tar av BH. Hvorfor går dere med det i utgangspunktet? 

Anonymkode: 94fc1...3e3

Kanskje fordi vi ikke vil at brystvortene skal pirke folk i øynene.

Anonymkode: c851e...2f1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, LiseTV skrev:

Kjole er da behagleg å bruke.

Kommer an på kjolen det. Kjoler er behagelig å bruke i hverdagen, det er derfor jeg bruker det omtrent daglig, men ikke hjemme når jeg slapper av og ser på Netflix. ;)

Endret av SPOCA
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skifter på jobb, kan ikke gå med uniformen utenfor skiftet mitt.

Anonymkode: e4155...14e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bruker uniform på jobb - og kun der. Skifter til det jeg har lyst å ha på meg når jeg kommer hjem. Bruker mye kjoler og skjørt, men også jeans, joggebukse etc. Varierer fra dag til dag, men jeg går ikke i kjole ute for så å bytte til joggis når jeg kommer hjem - liker å føle meg fin og fresh hjemme også. 

Har noen ganger tendens til å ta meg buksa hjemme, så går i truse og topp/genser. Det liker samboeren! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alle dere som tar av BH. Hvorfor går dere med det i utgangspunktet? 

Anonymkode: 94fc1...3e3

Fordi jeg får vondt av å gå uten bh. Jeg kan gå uten bh hjemme fordi jeg da som regel holder meg i ro. 

Anonymkode: 570ae...867

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alle dere som tar av BH. Hvorfor går dere med det i utgangspunktet? 

Anonymkode: 94fc1...3e3

Fordi jeg ikke vil vise brystvortene mine til alle og enhver?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På jobb går jeg i treningstights og stor, komfortabel t-skjorte. Mye gåing, hele arbeidsdagen. Når jeg kommer hjem er det rett av med ako og jobbklær og over til noe finere. I dag blir det sandaler og en sommerkjole som sitter fint på og lett i stoffet. Gleder meg! Spesielt til å ta av sko og sokker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...