Gå til innhold

Håper på baby 2019


LittleBee

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, LittleBee skrev:

Fineste synet 😊 Da går det riktig vei 🌱

66A336CC-850F-43F6-9DC7-DEA7D9354E1A.jpeg

Herlig ♥️ Hvor langt på vei er du i dag? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, Sequel skrev:

Herlig ♥️ Hvor langt på vei er du i dag? :) 

Appen sier 4+5, men vet jeg har kort lutealfase så jeg tror det er mer 4+1-2 :) Så da passer det helt perfekt. Har en til som tas om en uke for å sjekke at det står 3+ 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, LittleBee skrev:

Appen sier 4+5, men vet jeg har kort lutealfase så jeg tror det er mer 4+1-2 :) Så da passer det helt perfekt. Har en til som tas om en uke for å sjekke at det står 3+ 😊 

Passer veldig bra ja! :) Jeg fikk 2-3 selv 4+1, tenker å ta siste på torsdag da jeg er 5+2 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sequel skrev:

Passer veldig bra ja! :) Jeg fikk 2-3 selv 4+1, tenker å ta siste på torsdag da jeg er 5+2 🤞

Det kommer til å gå bra. Har en god følelse ❤️🤰🏼

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagene går, og i følge appen er jeg i graviditetsuke 6. 5+2 i dag altså :) Men jeg testet jo positivt på EL test noen dager etter appen sa det, så jeg blir usikker hva som faktisk stemmer. Fikk uansett 3+ på testen i dag og det er sååå deilig ❤️❤️❤️ Livet smiler ekstremt om dagen så nå håper jeg alt går bra 😍 Blir ingen flere tester på meg, nå må bare kroppen gjøre sitt 🌱🌱🌱

46915D3C-A5DF-4388-A51B-88D446D59671.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Allerede i 7. graviditetsuke. 6+3 i dag! Første uken var jeg kvalm om morgenen og spiste ingenting. Det hjelper jo absolutt ikke, og etter tips fra ei venninne så tvinger jeg i meg en brødskive om morgenen. Det har hjulpet veldig, nå blir jeg bare litt uggen her og der men ofte når jeg også er sulten. Holdt på å kaste opp i grøfta på vei til jobb en dag, da ble det tvangsfrokost dagen etterpå 😂

Puppene var også veeldig ømme i uken før IKM, og når jeg løper eller går med hæler på jobb kjenner jeg at det er ømt nå også. Ellers er de bare veldig vonde på morgenen, men det går greit over når jeg får rørt på meg. Har store nok fra før, så håper ikke de vokser SÅ mye allerede nå. 

Stikkinger og murringer kommer og går, så det jobbes vertfall down under 🙈 Har vært på første legetime, skal tilbake mellom uke 8 og 10 for første kontrollen. I tillegg ble det en ekstratime hos gynekolog i uke 9. Der er det fancy UL-utstyr, men vi tror det blir en TUL privat uka etter påske også.. Mye som skjer, så det spørs faktisk om vi rekker det. Forhåpentligvis går tida så raskt at vi ikke rekker det eller overtenker så mye 😍❤️🙏🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Ukene går og i dag følger jeg jordmors antydning på TUL og er på 8+0, inn i uke 9. Pjuh! Kjennes bra, selv om jeg har vært her før. Forskjellene er derimot stor fra i fjor til i år. Jeg lå alltid et skritt foran i fjor, alt var nytt og kom litt brått på og jeg kan sikkert ha forsterket noen symptomer fordi jeg ønsket det så sterkt, selv om jeg helt klart følte noe på dem. Jeg leste overalt, og hele tiden. Jeg gikk også rundt med en smådårlig magefølelse i fjor, det gjør jeg faktisk ikke i år. Jeg prøver å starte hver dag med å tenke at «jeg er i upåklagelig form🙌🏻« rett og slett for å ikke tilegne meg noe som evt. ikke er der. Dag etter dag, eeeetter dag har kvalmen kommet som en bølge over meg likevel. For meg er det gjerne rett etter jeg står opp, men spiser jeg bittelitt roer det seg. Dagtid går greit, og jeg liker å fungere som normalt på jobb. Har ikke en fysisk krevende jobb, men hodet må være på plass 100%. Blir kanskje litt uggen og trøtt, men ikke hver dag. Så kommer ettermiddagene. Jeg har vært rett og slett i elendig form nesten hver kveld den siste tiden. Middagslysten forsvinner, eller jeg spiser 1/3 av normalt fordi jeg blir så bråmett og kvalm igjen. Ligger rett ut og er superkvalm. Etter jeg hadde omgangssyken i fjor sa jeg til kjæresten; håper jeg ikke blir kvalm når jeg blir gravid - for dette takler jeg dårlig 😂 Ting smaker heller ikke som før, og mine elskede sjokolader og pepsi max har aldri smakt verre 😂 Kanskje ikke det verste, men litt av livsgleden forsvinner jo uten sukker og aspartam 🙈

Har noen innkjøp som skal gjøres etter neste ukes UL. Står alt bra til skal det kjøpes inn en bbhug-me eller lignende, og gravidjournalen. Den ser så fin ut!

Skal på UL til samme lege som i fjor oppdaget MA’en min. Kjenner jeg gruer meg fordi jeg har fått bare dårlige nyheter der, alt fra grove celleforandringer, til MA og til at hjemmeaborten ikke hadde fungert. Ikke noe av det er folkenes feil, men det blir jo slik at man forbinder stedet og menneskene med fæle ting. Får håpe det er en slutt på den retningen nå da 💕

5017F8A8-3EE0-4303-AFCB-353D1E90D9B7.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...