Gå til innhold

Hva har du til lørdagssnop ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du er sikkert morsom på fester

Anonymkode: fcdcd...6e3

Flott resonering! Barn burde forresten ikke feste, så godt dere holder dere til Maarud paprika og cola👍

Anonymkode: f825b...6f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Flott resonering! Barn burde forresten ikke feste, så godt dere holder dere til Maarud paprika og cola👍

Anonymkode: f825b...6f3

Du stavet resonnering feil. 

Tror ikke Maarud lager cola heller. 

Anonymkode: fcdcd...6e3

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Øl hører naturligvis med. Utover det så varierer jeg. I går koste jeg meg med Jaffa-kaker, var lenge siden nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting. Spiser ikke noe annerledes på lørdag enn på andre dager i uka. Om jeg en sjelden gang unner meg en Ben&Jerry's Karamel Sutra kan det like gjerne være på en tirsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spiser enten potetgull, popcorn eller potetskruer nesten hver kveld så og si.. så blir ikke akkurat så spesielt på lørdagen. Prøver å holde meg til onsdag og lørdag, men.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som går bananas med snop i helgene? Smågodt, sjokolade OG potetgull 🙊🙈

Drikker til gjengjeld vann da, og ikke brus 👍

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koser meg med et glass vin eller to og litt ekstra god middag. Noen ganger kjøper vi druer, ost og kjeks, cashew, pistasj og is. Det hender også vi kjøper litt godteri men kjøper aldri fast inn hver helg :)

Anonymkode: 3c175...bca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sjukt lyst på smågodt og pepsimax. Og kald øl. 

Anonymkode: aa5d4...e06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Lørdagssnop? Dette er jo noe som henger igjen fra oppveksten, foreldrene hjernevasket barna om at på lørdag kunne man spise godteri/søppel som ødelegger kropp og hjerne. Dette er kun dårlig vane, som igjen skaper overvekt og dårlig helse i voksen alder. Å medisinere seg mentalt med søppelmat er dessverre det mest vanlige et menneske gjør, "det er jo godt!"...ja..men er det lurt å spise? Nei.

Ta dere et eple i stedet, kanskje et glass vann til.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Nyttig skrev:

Lørdagssnop? Dette er jo noe som henger igjen fra oppveksten, foreldrene hjernevasket barna om at på lørdag kunne man spise godteri/søppel som ødelegger kropp og hjerne. Dette er kun dårlig vane, som igjen skaper overvekt og dårlig helse i voksen alder. Å medisinere seg mentalt med søppelmat er dessverre det mest vanlige et menneske gjør, "det er jo godt!"...ja..men er det lurt å spise? Nei.

Ta dere et eple i stedet, kanskje et glass vann til.

:hoho: 

Anonymkode: 30d7f...8da

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...