FantasDick Skrevet 23. juni 2018 #21 Del Skrevet 23. juni 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sjokoladetrøffler fra Rema og ben & Jerry peanutbutter vegan Anonymkode: c5d07...b8e Jeg har litt linsechips fra i går også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #22 Del Skrevet 23. juni 2018 I dag har jeg en flaske med fanta exotic! Drikker aldri brus så har den i dag og i morgen som kos. Prøver å gå ned i vekt etter fødsel så holder meg stort sett til sunne ting nå. Anonymkode: bff9f...fd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #23 Del Skrevet 23. juni 2018 I kveld skal vi hygge oss med vannmelon, salte nøtter og øl ☺️ Anonymkode: cc8ae...b3d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mis(s)Understood Skrevet 23. juni 2018 #24 Del Skrevet 23. juni 2018 Jordbær. Gleder meg allerede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AvocadoMelon Skrevet 23. juni 2018 #25 Del Skrevet 23. juni 2018 Sjokoladeis og jordbær 👌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stella Rose Skrevet 23. juni 2018 #26 Del Skrevet 23. juni 2018 Grønnsaks-chips, Berit Nordstrand sjokolade og Tomatjuice med stangselleri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olava Skrevet 23. juni 2018 #27 Del Skrevet 23. juni 2018 Jordbær, mørk sjokolade og hvitvin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #28 Del Skrevet 23. juni 2018 1 time siden, FantasDick skrev: Jeg har litt linsechips fra i går også. Just goes to show at man kan kose seg like mye selvom man ikke inntar animalske produkter :) Anonymkode: c5d07...b8e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #29 Del Skrevet 23. juni 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Just goes to show at man kan kose seg like mye selvom man ikke inntar animalske produkter Anonymkode: c5d07...b8e Potet chips, kommer ikke fra dyr. Potet er en grønnsak. Anonymkode: b6b09...ce9 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 23. juni 2018 #30 Del Skrevet 23. juni 2018 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Just goes to show at man kan kose seg like mye selvom man ikke inntar animalske produkter Anonymkode: c5d07...b8e Ja, herregud, jeg mangler ikke noe! ❤️ 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Potet chips, kommer ikke fra dyr. Potet er en grønnsak. Anonymkode: b6b09...ce9 ..men veldig mange smaker/typer inneholder animalske ingredienser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #31 Del Skrevet 23. juni 2018 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Potet chips, kommer ikke fra dyr. Potet er en grønnsak. Anonymkode: b6b09...ce9 Chips inneholder ofte myse, som er et animalsk produkt. Det kan være vegetarisk men ikke vegansk. Og noen andre innholdsstoffer som også er «feil». (googlet dette selv, siden jeg bare... potet er jo en grønnsak... 🤔) Anonymkode: 92cd1...674 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #32 Del Skrevet 23. juni 2018 0,5L Cola er lørdagssnopet i dag. Jeg prøver å kutte ned på sukker, men er ikke helt hysterisk. Anonymkode: 38f1e...cef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #33 Del Skrevet 23. juni 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Chips inneholder ofte myse, som er et animalsk produkt. Det kan være vegetarisk men ikke vegansk. Og noen andre innholdsstoffer som også er «feil». (googlet dette selv, siden jeg bare... potet er jo en grønnsak... 🤔) Anonymkode: 92cd1...674 Eller kjøttaroma Anonymkode: c5d07...b8e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 23. juni 2018 #34 Del Skrevet 23. juni 2018 Prosecco og Pringles 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #35 Del Skrevet 23. juni 2018 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eller kjøttaroma Anonymkode: c5d07...b8e Vet bare at vi i Tine bruker «vegetarisk» og halal godkjent løpe i osten hvor mysen som brukes til å lage mysepulver kommer fra men det er alt jeg vet også, er ikke selv vegetarianer/veganer. Spiser hva jeg vil når jeg vil. Blir ofte delvis (kan fint bruke buljong og lignende uten selve kjøtt-kjøttet) vegetarisk da jeg ikke er kjempefan av kjøtt, men kommer aldri til å slutte å drikke melk eller spise chips Anonymkode: 92cd1...674 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #36 Del Skrevet 23. juni 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet bare at vi i Tine bruker «vegetarisk» og halal godkjent løpe i osten hvor mysen som brukes til å lage mysepulver kommer fra men det er alt jeg vet også, er ikke selv vegetarianer/veganer. Spiser hva jeg vil når jeg vil. Blir ofte delvis (kan fint bruke buljong og lignende uten selve kjøtt-kjøttet) vegetarisk da jeg ikke er kjempefan av kjøtt, men kommer aldri til å slutte å drikke melk eller spise chips Anonymkode: 92cd1...674 Men vegetabilsk eller ikke,så et ikke myse vegansk :) Jeg spiser også det jeg vil,og jeg vil ikke spise animalsk Anonymkode: c5d07...b8e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #37 Del Skrevet 23. juni 2018 Sluttet med lørdagssnop da jeg var ferdig på barneskolen. Trodde ikke kids hadde lov å registrere seg på KG... Anonymkode: f825b...6f3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uhumskheter Skrevet 23. juni 2018 #38 Del Skrevet 23. juni 2018 popcorn med sjokoladesaus og en cola. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalevala Skrevet 23. juni 2018 #39 Del Skrevet 23. juni 2018 Eggedosis med bittelitt lakrispulver i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #40 Del Skrevet 23. juni 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sluttet med lørdagssnop da jeg var ferdig på barneskolen. Trodde ikke kids hadde lov å registrere seg på KG... Anonymkode: f825b...6f3 Du er sikkert morsom på fester Anonymkode: fcdcd...6e3 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå