Gå til innhold

Duftpinner. Erfaringer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vurderer å skaffe meg slike duftpinner til badet, kanskje fra Voluspa. Jeg er derfor interessert i å høre deres erfaringer. Kjenner man duften ordentlig på hele badet, eller må man helt oppi pinnen? Og hva er egentlig grunnen til at disse pinnene funker? Det er jo oljen de står i som inneholder duft, så hvordan sprer disse pinnene duften?

Anonymkode: 1813b...16d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

synes det kommer for mye duft. Var en som røyket inne som hadde slike, luktet ikke røyk da, men fy farao. Tror jeg foretrekker røyklukt

Anonymkode: 08d45...846

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voluspa lukter helt grusomt syns jeg. Jeg har prøvd mange forskjellige merker og de jeg liker best er de som selges hos Feel. Durance eller yankee candle duftolje.

Anonymkode: a0779...f23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer helt an på merket. Noen av de duftpinnene er helt ubrukelige!

Jeg har aldri prøvd merket ditt, men vet at Yankee Candles har noen gode duftpinner :)  Fagmøbler har Yankee Candle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler virkelig Skandinavisk. De lufter bare deilig og behagelig. Og de varer lenge. I tillegg kommer de med refill, som koster mindre. FJORD er min nåværende favorittduft (det var NAT, men den selges ikke lenger).

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man regulerer selv hvor sterk duft man vil ha ut i fra hvor mange pinner man har oppi glasset. Pinnene bør snus jevnlig for å holde dem fuktige. Jeg elsker duftpinner og mine favorittmerker er Voluspa og Skandinavisk. God kvalitet som holder lenge. 

Anonymkode: cbc8c...63f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, Scherbatsky skrev:

Jeg anbefaler virkelig Skandinavisk. De lufter bare deilig og behagelig. Og de varer lenge. I tillegg kommer de med refill, som koster mindre. FJORD er min nåværende favorittduft (det var NAT, men den selges ikke lenger).

Tilsluttes. De har virkelig noen nydelige dufter. Min favoritt er ro. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker best de fra Durance og noen andre fra Terrigeno. 

Anonymkode: a7697...27b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...