Gå til innhold

hjelp-han vil ikke slikke meg


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

jeg elsker oralsex, både på ham og å selv få oralsx. Men sambo liker det ikke, etter mye overtalelse slikket han meg en gang, og etterpå spurte jeg kjekjt "det var vel ikke så Ill?" (jeg følte meg litt dum, tror jeg, for jeg hadde jo presset ham bittelitt..)-hvorpå han svarer:hvordan tror du det føles å kysse en mann med skjegg!" :evil:

Etter det har det ALDRI vært noe tema, men jeg savner det jo fælt, og vurderer til og med av og til å få en eller annen til å slikke meg, for dert er så fantastisk deilig!! (er ikke lespe)

Hva skal jeg gjøre??

dsperado

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hadde det bare vært så enkelt..

Jeg har foreslått det, men da ser han på meg med et blikk som om jeg er gal eller noe.

Han har også forklart at "eksprementeringen ble han ferdig med i ungdomsårene" Han nærmer seg 40!! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VET IKKE HVOR GAMMEL DU ER,MEN DET ER JO LITT EGOISTISK AV HAM Å IKKE LA DEG FÅ EKSPIRIMENTERE DA.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanlig "folkeskikk" er at man viser respekt for den andres motvilje til noe, man skal ikke presse seg til sexaktiviteter som den andre ikke vil.

Dette har da vi gutta blitt tutet ørene fulle med av dere kvinner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

jeg er nok ingen ungmø, jeg er 30.men vi har vært sammen noen år, så det er over 2 år siden dette hendte, og nå er jeg DESPERAT!! Jeg trodde de fleste gutter likte denslags. er det kanskje ikke tilfellet?? :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var ikke ment at hun skulle tvinge ham,men også la henne få ekspirimentere litt. Er så absolutt i mot sex under noen form for tvang,og en skal selvsagt vise respekt for hverandres viljer!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Akershus-kar

Jeg liker ikke å slikke, og vet flere andre menn som heller ikke syns noe om det, så det at ALLE liker det, er bare tull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Sexysadie, la være å gjøre det på en stund. Har vurdert å gjøre det samme med dama mi (sliter med akkurat det samme problemet), men jeg liker det så forbasket godt, så da ville det jo ta fra meg en stor glede også...... hmmmm.....

Forbannet at sex skal være så vanskelig.... :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun liker å gi oralsex, han liker ikke å gi....

Da kan hun gi men ikke han...

.... jeg klør bare din rygg hvis du klør min... for en holdning...

Waco

Deler slettet. Litt folkeskikk takk, wako!

Væren, moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det affiserer ham dessverre lite om jeg ikke suger ham, for han klarer likevel ikke å slappe av da jeg gjør det.

(jeg har hørt av tidligere elskere at jeg suger som en gud (!), så jeg tror ikke det har noe med meg å gjøre. 8)

Nei, nei, jeg får vel akseptere min skjebne, men jeg synes det er litt trist å gå glipp av så mye deilig i så ung alder. Føler meg liksom ikke helt klar til å ta farvel med det.

Han liker ikke forspill heller, så det er vel egentlig bare et tidsspm. før dette ryker...

sad, but true.. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sexysadie

Waco

Etter å ha lest dine diverse innlegg iløpet av sommeren er du unnskyldt ditt angrep på meg og Kevin!

(Kevin- forstår deg godt: D er jo en stor glede å gi noen en sådan stor nytelse!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nathalie

Hvis han ikke vil slikke, så ikke be ham om det!

Noen liker det, andre ikke. End of discussion.... Folk må da få gjøre som de vil og ikke føle seg tvunget/presset til det. Og liker du å suge ham, kan vel du gjøre det likevel!

Greit nok at det handler om å gi og ta, men det får da være måte på egoisme! "Hvis ikke du slikker meg, gidder ikke jeg være god mot deg...." Hellooooo..... Er det for noe nå da?? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom jeg hadde slikket dama mi kun for å gi henne den gleden og ikke likte det selv, og ikke fått noe igjen for det, hadde jeg også nektet å gjøre det for henne en periode. I et sexliv skal det akkurat som i et samliv være toveis-kommunikasjon. Dersom kommunikasjonen kun går en vei, vil forholdet skjære seg etterhvert, uansett om det er snakk om vanlige hverdagslige ting, eller som her, et sexliv. Forholdet til dama og meg, blir reddet på det at jeg elsker å gjøre slike ting for henne.

Kall meg gjerne egoistisk, men jeg er ikke villig til å gi og gi hele tiden og ikke få noe tilbake. Det er tross alt snakk om gjensidig respekt. Stort sett når det gjelder sex har alt et egoistisk motiv. Jeg slikker min kjære fordi jeg elsker smaken av henne, og elsker å se henne bukte seg der orgasme etter orgasme skyller inn over henne. Det blir på en måte en egoistisk handling dette og, satt på spissen. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

enig med Nathalie og Waco, dersom du liker å suge, så suger du vel!?! Dersom han ikke liker å slikke, så lar han det vær!?!

Men dersom han ikke liker forspill eller noe, annet en akkurat å jokke på til han spruter, så veit jeg ikke helt om jeg hadde orket hatt sex med ham! DET tenner nemlig ikke meg, ihvertfall ikke i lengden!

Dersom kjæresten ikke hadde likt å suge meg, så hadde jeg ikke villet hatt ham der nede heller! Jeg finner ingen glede i at kjæresten skal tvinge seg til noe han ikke liker! Så, ingen glede for ham= ingen glede for meg, og hva er da pointet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg er redd at du og hans forskjellige holdninger til dette kommer til gnage og gnage på forholdet deres, og til slutt gnage det i stykker.

Jeg er helt enig med deg - oralsex er bare herlig, og jeg kunne ikke tenke meg et forhold hvor det ikke var en vesentlig del.

Hvis han selv mener 40 år er for gammelt for eksperimentering (for en holdning, forresten! Man blir da aldri for gammel til å eksperimentere!!!) da synes jeg det ser mørkt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

:hoho: nei, Willy, det hadde ikke holdt som skilsmissegrunn, iallefall høres det totalt stupid ut!

Men, som innlegget over deg sier, Takk for det ,forresten, så er det leit at eksprementeringen er over, uansett alder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...