Gå til innhold

Til dere kvinner som ikke fjerner kjønnshår - jeg hyller dere😍


Mr. Kilmister

Anbefalte innlegg

På 11.7.2018 den 9.20, AnonymBruker skrev:

Takk! :)

Enig  med en forrige som har skrevet her. Som kvinne som ikke barberer har jeg mange ganger vært redd for at mannen skal synes det er ekkelt, og har selv syntes mitt eget underliv er ekkelt på grunn av dette. Samtidig synes jeg det er trist at det er sånn og har vært mye lei meg for det. Blir derfor kjempeglad av denne tråden, og ellers av menn som ikke bare ikke har noe imot ei naturlig kvinne, men elsker det!

Anonymkode: 8ce3b...263

Det er veldig trist at du skal føle det sånn ja...og meningsløst spør du meg. Ingenting er så vakkert og sexy som en kvinne med all naturlig hårvekst i behold ! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 24.6.2018 den 0.10, AnonymBruker skrev:

Er vel ingen logikk i at noen tenner på en skikkelig feminin busk nedentil og derfor tenner på hår under armene og på leppa hos kvinner? Ikke mye feminint det! Seriøst. For et idiotisk spørsmål.

Anonymkode: 16e1a...3fd

Logikken ligger i at en mann skriver en hyllesttråd basert på fortsatt like smale rammer som «glattbarbert». 

Det er jo ikke en aksept av kvinners naturlige hårvekst - bare at fitta skal være «slik han vil». 

Jeg barberer selv, men altså. 

Anonymkode: b89cb...863

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Artig tråd. Masse brukere som klør hverandre på ryggen fordi de deler preferansen om full busk. Skriver sin hyllest til TS som elsker hår og er sinte på de som våger å si de liker barbert underliv 😂

Trodde halve poenget med kg var diskusjon og å dele uenigheter jeg.

Jeg tenker at en fin laidback holdning til dette med kjønnshår, er det beste. Jeg tenker at dama må få lov til å styre det slik hun vil, og at det ikke er så nøye med hvor ofte hun barberer/steller seg der nede. Kan ikke to personer sammen bare komme til enighet om hva som funker for dem da? Jeg mener den "jobben" det er å fjerne håret der nede, ikke er noe større enn å ta håret fast under armene, leggene osv. Å vaske seg, dusje, holde kroppen vedlike. Det er jo ikke store jobben totalt sett?

Men kos dere med hår dere som liker det godt. Ingen bør dømme dere for det 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.7.2018 den 8.49, Kay Parker skrev:

Er helt enig. Jeg tar bikinikanten såvidt det er, ellers kjører jeg full busk😊

Så i teorien syntes du det er viktigere hva folk på stranden syntes om underlivet ditt, en kjærsten's? 🤓

Anonymkode: c85ef...81e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så i teorien syntes du det er viktigere hva folk på stranden syntes om underlivet ditt, en kjærsten's? 🤓

Anonymkode: c85ef...81e

Går skjeldent på stranden og har heller ikke kjæreste, men ser poenget ditt. Kanskje jeg skal la bikinilinja være når jeg er på stranden😄

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man velger jo selv hva man liker. Men jeg personlig synes det er stygt. Og skjønner ikke hvorfor det skal hylles?! Man hylles for å ha hår under armene. Det er også stygt. Men ja, alle har rett til å mene hva de vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, sweety pie skrev:

Man velger jo selv hva man liker. Men jeg personlig synes det er stygt. Og skjønner ikke hvorfor det skal hylles?! Man hylles for å ha hår under armene. Det er også stygt. Men ja, alle har rett til å mene hva de vil :)

Fordi kjønnshår stadig vekk blir rakket ned på (slik du også gjør i innlegget ditt) og blir sett på som ekkelt, skog, ape osv. I et samfunn hvor alt hår unntatt hodehår er stygt og ekkelt og hvor man føler man bør skjemmes og/eller beklage seg over å ha hår andre steder enn på hodet, så er det faktisk på tide med en hyllest til kjønnshår.

Anonymkode: 7aaad...407

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fitteslikker
På 22.6.2018 den 19.02, AnonymBruker skrev:

Fin tråd og hyllest 🙏 Mange kvinner (inkl meg selv) får prestasjonsangst i møte med menn når/hvis ikke vi er glatte nedentil. At de ikke skal like å gi oralsex, fordi mange ser på kjønnshår som motbydelig og er redde for å få "hår mellom tenna" og "hår i maten" (selv hater jeg disse uttrykkene, for dette er jo satt helt på spissen). Det er ikke alle som VIL være glatte og det er heller ikke alle som KAN være glatte fordi det gir ubehag (glatt gir bl.a større risiko for soppinfeksjon fordi det skaper et klammere klima der nede).

Anonymkode: 7aaad...407

Bra! Ungpiker er glatte. Ikke voksende kvinner, og heller ikke men.
De skal ha kjønnshår. Både forteller hår at man er voksen, og i tillegg forsterker det kjønns duftene. Siden jeg elsker å slikke dere kvinner, å har stor appetitt på det, synes jeg det er fint hvis dere friserer det litt av og til et par millimeter rundt kjønnsleppene. 
Klipp det rett å slett litt ned innerst. Da unngår dere å være redde for at vi gutta skal få «hår på maten».       
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det egentlig mange fullt behårete kvinner der ute for oss menn som liker det ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til deg jeg møtte i går på byen... Du var så vakker, skjønn og alt gikk så perfekt. Så endte vi opp hos deg og ble dirty, men så har du busk fra en annen verden.... 

Mistet all lyst på sex, jeg er ikke for det «naturlige», vi lever ikke i steinalderen. Du var så pen på alle andre måter, men der det telte som mest så var du skitten og hårete, faen ta deg og de som fikk deg til å tro at det er greit med busk.

Anonymkode: ac404...786

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Til deg jeg møtte i går på byen... Du var så vakker, skjønn og alt gikk så perfekt. Så endte vi opp hos deg og ble dirty, men så har du busk fra en annen verden.... 

Mistet all lyst på sex, jeg er ikke for det «naturlige», vi lever ikke i steinalderen. Du var så pen på alle andre måter, men der det telte som mest så var du skitten og hårete, faen ta deg og de som fikk deg til å tro at det er greit med busk.

Anonymkode: ac404...786

Faen ta deg også

Anonymkode: 7aaad...407

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Til deg jeg møtte i går på byen... Du var så vakker, skjønn og alt gikk så perfekt. Så endte vi opp hos deg og ble dirty, men så har du busk fra en annen verden.... 

Mistet all lyst på sex, jeg er ikke for det «naturlige», vi lever ikke i steinalderen. Du var så pen på alle andre måter, men der det telte som mest så var du skitten og hårete, faen ta deg og de som fikk deg til å tro at det er greit med busk.

Anonymkode: ac404...786

Faen ta deg også...

Anonymkode: 19601...9b1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Til deg jeg møtte i går på byen... Du var så vakker, skjønn og alt gikk så perfekt. Så endte vi opp hos deg og ble dirty, men så har du busk fra en annen verden.... 

Mistet all lyst på sex, jeg er ikke for det «naturlige», vi lever ikke i steinalderen. Du var så pen på alle andre måter, men der det telte som mest så var du skitten og hårete, faen ta deg og de som fikk deg til å tro at det er greit med busk.

Anonymkode: ac404...786

du vet vel at man ikke er skitten selv om man har busk? (sålenge man vasker seg regelmessig som en person uten busk) Og det er mye bedre for ph-verdien nedentil med hår enn uten. Uten hår så gir det bedre gromiljø for sopp og infeksjon, lettere å bli smittet med sykdommer og annen irritasjoner... Jeg som er gravid ble anbefalt å beholde håret nede for det beskytter bedre for infeksjoner! Eneste er vel flatlus som ikke trives ved hårvekst... Synes faktisk det er mer turnoff med «barberingskviser», inngrodde hår, stubber og klamt underliv enn med en hår. Jeg tenner ikke på barberte peniser og punger. Måtte si ifra til han jeg er sammen med nå at jeg liker best menn med hår. Og jeg liker meg best med hår, synes det er finere enn uten (føler meg som et barn igjen helt uten og det er nasty) 

Anonymkode: 16e1a...3fd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

du vet vel at man ikke er skitten selv om man har busk? (sålenge man vasker seg regelmessig som en person uten busk) Og det er mye bedre for ph-verdien nedentil med hår enn uten. Uten hår så gir det bedre gromiljø for sopp og infeksjon, lettere å bli smittet med sykdommer og annen irritasjoner... Jeg som er gravid ble anbefalt å beholde håret nede for det beskytter bedre for infeksjoner! Eneste er vel flatlus som ikke trives ved hårvekst... Synes faktisk det er mer turnoff med «barberingskviser», inngrodde hår, stubber og klamt underliv enn med en hår. Jeg tenner ikke på barberte peniser og punger. Måtte si ifra til han jeg er sammen med nå at jeg liker best menn med hår. Og jeg liker meg best med hår, synes det er finere enn uten (føler meg som et barn igjen helt uten og det er nasty) 

Anonymkode: 16e1a...3fd

Må korrigere meg! Flatlus trives godt i busk😂

Anonymkode: 16e1a...3fd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må korrigere meg! Flatlus trives godt i busk😂

Anonymkode: 16e1a...3fd

Hvor mange tror du hadde flatlus i Norge på 80-tallet egentlig?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

du vet vel at man ikke er skitten selv om man har busk? (sålenge man vasker seg regelmessig som en person uten busk) Og det er mye bedre for ph-verdien nedentil med hår enn uten. Uten hår så gir det bedre gromiljø for sopp og infeksjon, lettere å bli smittet med sykdommer og annen irritasjoner... Jeg som er gravid ble anbefalt å beholde håret nede for det beskytter bedre for infeksjoner! Eneste er vel flatlus som ikke trives ved hårvekst... Synes faktisk det er mer turnoff med «barberingskviser», inngrodde hår, stubber og klamt underliv enn med en hår. Jeg tenner ikke på barberte peniser og punger. Måtte si ifra til han jeg er sammen med nå at jeg liker best menn med hår. Og jeg liker meg best med hår, synes det er finere enn uten (føler meg som et barn igjen helt uten og det er nasty) 

Anonymkode: 16e1a...3fd

Som gravid og i forhold er det sikkert innafor da! Og det at jenter ser ut som barn glattbarbert er jo heeelt feil... Som du selv vet så er jo nærmest ingen vaginaer like, og sjeldent blir man raskere steinhard av to spredde ben og en glatt og fin vagina som er klar for slikking og knulling.

Anonymkode: ac404...786

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Kay Parker skrev:

Hvor mange tror du hadde flatlus i Norge på 80-tallet egentlig?

Aner ikke, men har ikke hørt om at flatlus er noe å frykte i dag om man har busk:P Kan huske å ha lest at det ikke er så vanskelig å bli kvitt heller, barbere seg😊 Glad folk tørr å ha busk og at noen menn digger det! 😊

Anonymkode: 16e1a...3fd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aner ikke, men har ikke hørt om at flatlus er noe å frykte i dag om man har busk:P Kan huske å ha lest at det ikke er så vanskelig å bli kvitt heller, barbere seg😊 Glad folk tørr å ha busk og at noen menn digger det! 😊

Anonymkode: 16e1a...3fd

Jeg kan godt fortelle deg det. Ca ingen. Men ja, min busk blir der den er...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som gravid og i forhold er det sikkert innafor da! Og det at jenter ser ut som barn glattbarbert er jo heeelt feil... Som du selv vet så er jo nærmest ingen vaginaer like, og sjeldent blir man raskere steinhard av to spredde ben og en glatt og fin vagina som er klar for slikking og knulling.

Anonymkode: ac404...786

Kjære deg, vagina er alltid glatt og fin, uavhengig av om man barberer eller ikke.

Anonymkode: 5a829...ded

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...