Menchit Skrevet 22. juni 2018 #1 Del Skrevet 22. juni 2018 Jeg leter etter den fra 2014 eventuelt 2015. Dette er en tråd opprettet av en (tidligere kjent her uker her inne. Jeg selv tror også jeg svare med brukernavn, er er usikker. Problemet er at går inn på "all aktivitet" vises den kun bakover til 2017. Er det noen som vet o. Det er mulig å bla lenger bak i stii eget liv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2018 #2 Del Skrevet 22. juni 2018 Hva handlet tråden om? Anonymkode: cece1...635 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Menchit Skrevet 22. juni 2018 Forfatter #3 Del Skrevet 22. juni 2018 Akkurat nå, Menchit skrev: Jeg leter etter den fra 2014 eventuelt 2015. Dette er en tråd opprettet av en (tidligere kjent her uker her inne. Jeg selv tror også jeg svare med brukernavn, er er usikker. Problemet er at går inn på "all aktivitet" vises den kun bakover til 2017. Er det noen som vet o. Det er mulig å bla lenger bak i stii eget liv? Tråden var startet av Gjest, for de som husker henne, og om det kan hjelpe men å finne dem, (tråden altså, ikke brukeren. Jeg trenger noen gamle oppøysni her og vet jeg skrev det i denne tråden. Håper noen kan hjelpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 22. juni 2018 #4 Del Skrevet 22. juni 2018 Hvis du googler navnet på tråden, kvinneguiden kommer den opp. Jeg har funnet gamle tråder på den måten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Menchit Skrevet 22. juni 2018 Forfatter #5 Del Skrevet 22. juni 2018 En spå tråd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Menchit Skrevet 22. juni 2018 Forfatter #6 Del Skrevet 22. juni 2018 Men er det vanlig at sktivotet min kun kan ses tilbake ett år? Opprettet denne brukeren lenge før det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Menchit Skrevet 22. juni 2018 Forfatter #7 Del Skrevet 22. juni 2018 Du husker ftildigvis hva tittelen pleide å være? Men hun sa noe om tidsrom den gjaldt og kanskje dato? Takk for tipset, jeg skal prøve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
godjenten Skrevet 22. juni 2018 #8 Del Skrevet 22. juni 2018 (endret) 15 minutter siden, Menchit said: Jeg leter etter den fra 2014 eventuelt 2015. Dette er en tråd opprettet av en (tidligere kjent her uker her inne. Jeg selv tror også jeg svare med brukernavn, er er usikker. Problemet er at går inn på "all aktivitet" vises den kun bakover til 2017. Er det noen som vet o. Det er mulig å bla lenger bak i stii eget liv? Du må klikke inn på "See my activity" og så på "Posts" på venstresiden av skjermen. Da kan du bla så langt bak du vil. Endret 22. juni 2018 av godjenten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Menchit Skrevet 22. juni 2018 Forfatter #9 Del Skrevet 22. juni 2018 Oki, tusen takk, prøver det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå