Gå til innhold

Kan man se på kvinner hvilken frisyre de har nedentil?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er venstrevridd vegetarianer og hårfri. Vink farvel til fordommene dine.

Anonymkode: e2c7f...acb

 

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Venstrevridd vegetarianer her og, helt glatt nedentil. Men nå er jeg en feminin jente, bruker alltid kjoler, liker å se bra ut. Bruker lite sminke, men er mørk, så trenger ikke mye sminke.

Anonymkode: e5706...a3b

Du verden! 😅 Trodde i førsten at dere var samme bruker, så måtte sjekke anonymkoden 🤣

Jeg følte meg sikker på at de venstrevridde var opptatt av å være mest mulig naturlig, slik man er skapt, omfavne den frie og naturlige hårete kropp.

Når det gjelder vegetarianer og hårfri, så er det vel egentlig logisk at dere er hårfri, med tanke på nei til alt med pels. Blir jo dobbeltmoralsk å unngå alt av pels, men samtidig ha DEN hårete musa selv. Jeg forstår dette nå. Det er logisk faktisk. Så my bad at jeg nevnte dere i HI.

Anonymkode: 884ca...a33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hmmm kan jeg vri det over til at fordi jeg er glatt er jeg en Hollywood insta babe??  Eller kan det finnes kvinner midt i mellom disse sjiktene som er forskjellige 🤔

Anonymkode: 36ea9...8ec

Nei, alle glattbarberte er selvsagt ikke Hollywood insta babes. Men jeg tror de som er det er glatt. Har ikke fått et moteksempel på det enda.

Anonymkode: 884ca...a33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som også er fascinerende med denne teorien til TS er jo at hvis jeg da barberer vekk alt - så blir jeg automatisk en instagrambabe eller? Skifter jeg politisk ståsted om jeg reiser bort et sted og glemmer høvelen? Kult å vite at jeg kan leve av å være instababe om jeg bare går amok med høvelen en kveld!

Anonymkode: 1b566...039

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det som også er fascinerende med denne teorien til TS er jo at hvis jeg da barberer vekk alt - så blir jeg automatisk en instagrambabe eller? Skifter jeg politisk ståsted om jeg reiser bort et sted og glemmer høvelen? Kult å vite at jeg kan leve av å være instababe om jeg bare går amok med høvelen en kveld!

Anonymkode: 1b566...039

Nei, jeg har aldri sagt dette. Du vrir på det. Men når jeg ser en instababe tenker jeg glattbarbert, og når jeg ser en venstrevridd kvinne tenker jeg busk. Alle som reiser ut i villmarken er da ikke rødstrømper, selv om villmarksfolk sikkert ikke prioriterer intimbarbering mens de vandrer i villmarken.

Jeg skal gi et litt enklere eksempel for deg: Hvis du tar 10 deltakere fra Paradise hotell og 10 deltakere fra Kvinnegruppa Ottar. Tror du at du vil finne noen med full busk blant Paradise hotell deltakerne? Og vil du finne noen glatte blant Ottar? Helt ærlig?

Anonymkode: 884ca...a33

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal mer til enn et par vegetarianere, eller veganere, for å knekke denne forskningen.

Anonymkode: 4e41e...928

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg har aldri sagt dette. Du vrir på det. Men når jeg ser en instababe tenker jeg glattbarbert, og når jeg ser en venstrevridd kvinne tenker jeg busk. Alle som reiser ut i villmarken er da ikke rødstrømper, selv om villmarksfolk sikkert ikke prioriterer intimbarbering mens de vandrer i villmarken.

Jeg skal gi et litt enklere eksempel for deg: Hvis du tar 10 deltakere fra Paradise hotell og 10 deltakere fra Kvinnegruppa Ottar. Tror du at du vil finne noen med full busk blant Paradise hotell deltakerne? Og vil du finne noen glatte blant Ottar? Helt ærlig?

Anonymkode: 884ca...a33

Har vært på noen sommerleirer (med bading og fellesdusj) med damer derfra, og kan love deg at det er variasjon blant dem også.

Anonymkode: 68fea...468

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alterego666
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, alle glattbarberte er selvsagt ikke Hollywood insta babes. Men jeg tror de som er det er glatt. Har ikke fått et moteksempel på det enda.

Anonymkode: 884ca...a33

Hvor mange «Hollywood insta babes» har du truffet nakne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Alterego666 skrev:

Hvor mange «Hollywood insta babes» har du truffet nakne?

Ingen, men jeg har allikevel en teori som jeg er ganske sikker på. Har du truffet noen nakne?

Anonymkode: 884ca...a33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
4 timer siden, DominantHr skrev:

Analysen til ts er helt treffende.

Jeg har forsket på området i flere år, og resultatene som fremsettes kan jeg innestå for 100 %.

Kan du si at du har sett et representativt utvalg av (den kvinnelige) befolkningen nakne? Det statistiske kravet er ca 1000 personer, og alle aldre, inntektsgrupper, politiske orienteringer og geografisk tilknytning skal være representert. Det er i tilfelle imponerende. Eller motsatt, alt ettersom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen, men jeg har allikevel en teori som jeg er ganske sikker på. Har du truffet noen nakne?

Anonymkode: 884ca...a33

Du har ikke truffet noen, og det faktum at du ikke har truffet noen (med hår) er bevis på at aller er uten? Interessant teori.

Jeg for min del har ikke truffet noen, og derfra deduserer jeg at jeg ikke vet (og ikke interesserer meg nevneverdig).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Vil tippe at de som ser på Paradis Hotell er glattbarberte. Hvis du ikke skal leve i sterile områder men være ute i skog og mark er det vel mest sunt med full dusk. Tipper derfor at full dusk er dominerende i damedusjen på DNT-hyttene.

Anonymkode: 0898e...e0e

Jeg ser på paradise og har busk fra navel til ankel. 

Anonymkode: cd55c...dc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser på paradise og har busk fra navel til ankel. 

Anonymkode: cd55c...dc6

Dagens! 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinnelig trailersjåfør. Liker å kle meg feminint og har ikke busk.

Hvor passer jeg inn i dette snevre verdenssynet?

Anonymkode: 43370...905

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner som bryr seg om utseende, steller seg generelt sett der man normalt ikke ser også

Anonymkode: 07936...771

Du ser det i felles dusjen på treningsenteret osv, de som er slaskete å ikke bryr seg om hvordan de ser ut blandt folk, stusser ikke en gang, de som bryr seg, stusser/ klipper/ glattbarberer seg

Anonymkode: 07936...771

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Alterego666 skrev:

Kan du si at du har sett et representativt utvalg av (den kvinnelige) befolkningen nakne? Det statistiske kravet er ca 1000 personer, og alle aldre, inntektsgrupper, politiske orienteringer og geografisk tilknytning skal være representert. Det er i tilfelle imponerende. Eller motsatt, alt ettersom.

Selvsagt. Jeg er da vitenskapelig skolert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

 

Du verden! 😅 Trodde i førsten at dere var samme bruker, så måtte sjekke anonymkoden 🤣

Jeg følte meg sikker på at de venstrevridde var opptatt av å være mest mulig naturlig, slik man er skapt, omfavne den frie og naturlige hårete kropp.

Når det gjelder vegetarianer og hårfri, så er det vel egentlig logisk at dere er hårfri, med tanke på nei til alt med pels. Blir jo dobbeltmoralsk å unngå alt av pels, men samtidig ha DEN hårete musa selv. Jeg forstår dette nå. Det er logisk faktisk. Så my bad at jeg nevnte dere i HI.

Anonymkode: 884ca...a33

Du har misforstått. Vi sier ikke nei til alt med pels. Vi sier nei til å gå med andres pels. 

Kjenner du mange vegetarianere eller veganere som ikke liker hunder og katter fordi de har pels?

Anonymkode: e2c7f...acb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dere kan si hva dere vil, men jeg tror TS i bunn og grunn har rett.

Jeg tror babes med brunkrem, silikontrut, løsvipper og friserte øyebryn oftere barberer seg nedentil enn de som har praktisk piggsveis og kjemper mot objektivisering av kvinner.

Det er sikkert unntak, men rart at noen ikke tror det er noen som helst sammenheng der. Kanskje det mest handler om at man av prinsipp vil slå ihjel "fordommer".

 

 

Endret av Isambard
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Isambard said:

Dere kan si hva dere vil, men jeg tror TS i bunn og grunn har rett.

Jeg tror babes med brunkrem, silikontrut, løsvipper og friserte øyebryn oftere barberer seg nedentil enn de som har praktisk piggsveis og kjemper mot objektivisering av kvinner.

Det er sikkert unntak, men rart at noen ikke tror det er noen som helst sammenheng der. Kanskje det mest handler om at man av prinsipp vil slå ihjel "fordommer".

 

 

Du kjenner ikke mange «venstrevridde» hvis du tror vi har praktisk piggsveis alle sammen.

Anonymkode: e2c7f...acb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du ser det i felles dusjen på treningsenteret osv, de som er slaskete å ikke bryr seg om hvordan de ser ut blandt folk, stusser ikke en gang, de som bryr seg, stusser/ klipper/ glattbarberer seg

Anonymkode: 07936...771

:rolleyes:

Det er flere grunner til at noen velger å ikke stusse/klippe/barbere seg. Noen liker faktisk å ha full busk. Det har da ingenting med hvor mye man bryr seg med utseende sitt. Men kanskje mer at man tør å ha egne meninger og ikke bare surfer på det "alle" gjør. 

Anonymkode: c3bdc...d4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har misforstått. Vi sier ikke nei til alt med pels. Vi sier nei til å gå med andres pels. 

Kjenner du mange vegetarianere eller veganere som ikke liker hunder og katter fordi de har pels?

Anonymkode: e2c7f...acb

Jeg prøvde egentlig å være morsom, men bomma litt skjønner jeg. Altså "nei til pels" (nei til hår (pels) på musa, derav glatt)

Anonymkode: 884ca...a33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...