Alatariel83 Skrevet 23. april #401 Del Skrevet 23. april Kan du prøve på meg Ts? 😊 Lurer på om du får opp noe om jobbsituasjonen min fremover? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #402 Del Skrevet 23. april Alatariel83 skrev (18 minutter siden): Kan du prøve på meg Ts? 😊 Lurer på om du får opp noe om jobbsituasjonen min fremover? Jeg får ikke inn noe på jobbsituasjonene til folk 🤷♀️ Anonymkode: 1e1f3...3cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #403 Del Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Litt off topic, men ble nysgjerrig. Lurer på om du får ikke noe på meg? som er TS. Ang kjærlighet. Ser du kontakt med personen jeg tenker på ? Anonymkode: 1e1f3...3cd Nei får aldri opp sånn med mindre jeg ser personen/personene det gjelder. En skjelden gang kan jeg se en peron og tenke du er ment for feks Ola. Men det er skjeldent kjærlighet er så sterk. Andre ganger kan jeg få opp at dere to komner til å ende opp med hverandre men at det blir litt turbulent. På stedatter så jeg at hun kom til å ende opp med typen hun fikk som 16 åring. De er 30 og har to barn. Da jeg så svigerdattera mi. Før hun og sønnen min ble sammen. Så jeg i første sekund at det kom til å bli de to og at det kom til å bli sterkt . De hadde vært venner lenge da og ikke et tema å bli kjærester. 6mnd senere var de kjærester. Jeg vet også at de kommer til å bryte opp to til 3 ganger før de inser at et liv uten hverandre går ikke. De har hatt ett lite og et større brudd. Men jeg tror de må igjennom ett til. Hun har jeg sett i brudekjole siden av min sønn og med babyen hans. En stund til før jeg får fasit der. Når de først har fastsatt det. Kommer de til å bli gamle sammen. Ser ikke mer brudd der i fremtiden deres. De må bare få litt tid til å bli mer modne og voksne først. Ett barn til. Der ser jeg ikke hva kjærligheten bringer. Er påkoblet på et annet vis. Samt har en blokk som ikke kan sees igjennom på noen områder. Anonymkode: 516e0...c0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #404 Del Skrevet 23. april TLR skrev (39 minutter siden): Men Sverige har vel blitt medlem av Nato 9 Ja det er derfor jeg ikke helt forstår drømnen og følsen. Kan bety feks at det blir første nordiske landet under angrep. Eller kanskje forveksler følsen iht andre ting som skjer der. Men i drømmen var det krig og fly fra Russland. Kanskje blir det første natoland som blir angrepet. Jeg vet ikke. Aldri godt å vite helt sikkert hva det konkret betyr. Av og til gir det mer mening når det skjer. Men det var fly, bomber flyalarmer og paniske svensker, som ropte krig. Også sto det i avisene her hjemme med råd om hva vi burde gjøre hver enkelt for å skikre oss. Anonymkode: 516e0...c0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #405 Del Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Litt off topic, men ble nysgjerrig. Lurer på om du får ikke noe på meg? som er TS. Ang kjærlighet. Ser du kontakt med personen jeg tenker på ? Anonymkode: 1e1f3...3cd Foresten. Jeg vet ikke om det er en av følsene eller om det er bare en tanke. Uansett tror jeg du finner kjærligheten når du ikke leter. Du bare vet det når det er riktig. Og ikke bryr deg om ønskelista di. Du må endre litt spor for å se. Og bare hoppe i det med begge beina om du tør. Aldri forsent å snu. Anonymkode: 516e0...c0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #406 Del Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Foresten. Jeg vet ikke om det er en av følsene eller om det er bare en tanke. Uansett tror jeg du finner kjærligheten når du ikke leter. Du bare vet det når det er riktig. Og ikke bryr deg om ønskelista di. Du må endre litt spor for å se. Og bare hoppe i det med begge beina om du tør. Aldri forsent å snu. Anonymkode: 516e0...c0e Det tror jeg bare er en følelse du har.. jeg har funnet kjærligheten for typ 15 år siden, men det er vanskelig og tung situasjon med oss nå. Anonymkode: 1e1f3...3cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #407 Del Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Det tror jeg bare er en følelse du har.. jeg har funnet kjærligheten for typ 15 år siden, men det er vanskelig og tung situasjon med oss nå. Anonymkode: 1e1f3...3cd Kanskje jeg har rett alikevel til slutt. Du må uansett føle det med magen og ikke hodet om det er han du har som er riktig. Eller om du går videre. Er det så viktig det konfliktene deres hanler om? Still store spm. Da finner du svar. Feks hvis dere har en uke igjen sammen. Hva er viktig og uviktig da? Anonymkode: 516e0...c0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #408 Del Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kanskje jeg har rett alikevel til slutt. Du må uansett føle det med magen og ikke hodet om det er han du har som er riktig. Eller om du går videre. Er det så viktig det konfliktene deres hanler om? Still store spm. Da finner du svar. Feks hvis dere har en uke igjen sammen. Hva er viktig og uviktig da? Anonymkode: 516e0...c0e Nja, nei sorry det blir litt irrelevant bare 🤷♀️ Anonymkode: 1e1f3...3cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #409 Del Skrevet 23. april Heisan! Ser du hvilket felt jeg bør søke meg inn på ifh jobb? Og hva jeg kan gjøre for å få det bedre psykisk? Anonymkode: 68c5d...d30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VetAlt Skrevet 23. april #410 Del Skrevet 23. april Prøv meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #411 Del Skrevet 23. april Hvor gammel er jeg? Hvor mange barn har jeg? Er det noe spesielt som opptar meg eller bekymrer meg? Anonymkode: c9286...9e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TLR Skrevet 24. april #412 Del Skrevet 24. april AnonymBruker skrev (19 timer siden): Ja det er derfor jeg ikke helt forstår drømnen og følsen. Kan bety feks at det blir første nordiske landet under angrep. Eller kanskje forveksler følsen iht andre ting som skjer der. Men i drømmen var det krig og fly fra Russland. Kanskje blir det første natoland som blir angrepet. Jeg vet ikke. Aldri godt å vite helt sikkert hva det konkret betyr. Av og til gir det mer mening når det skjer. Men det var fly, bomber flyalarmer og paniske svensker, som ropte krig. Også sto det i avisene her hjemme med råd om hva vi burde gjøre hver enkelt for å skikre oss. Anonymkode: 516e0...c0e Håper at du har drømt feil angående Sverige? Nato er sterke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april #413 Del Skrevet 27. april Kan du om mulig se en potensiell, fremtidig livspartner/kjærlighet i nærheten av meg, TS? Det er kanskje litt for lite konkret, men håper det ligger noe rett rundt hjørnet og overrasker meg snart. Har alltids et håp igjen, men lever ikke for å jakte dette og har heldigvis gode relasjoner rundt meg ellers. Savner bare det nærmeste. Anonymkode: f3043...b9f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 28. april #414 Del Skrevet 28. april Hvor er jeg nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april #415 Del Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (På 27.4.2024 den 15.08): Kan du om mulig se en potensiell, fremtidig livspartner/kjærlighet i nærheten av meg, TS? Det er kanskje litt for lite konkret, men håper det ligger noe rett rundt hjørnet og overrasker meg snart. Har alltids et håp igjen, men lever ikke for å jakte dette og har heldigvis gode relasjoner rundt meg ellers. Savner bare det nærmeste. Anonymkode: f3043...b9f Bare følte du har en eks eller eks-relasjon som har lyst å ta opp igjen kontakt, men han er usikker og bruker litt tid på å tørre det. Kan det stemme ? Anonymkode: 1e1f3...3cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april #416 Del Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (9 timer siden): Bare følte du har en eks eller eks-relasjon som har lyst å ta opp igjen kontakt, men han er usikker og bruker litt tid på å tørre det. Kan det stemme ? Anonymkode: 1e1f3...3cd Det er litt sprøtt, men kanskje det er det ja. Jeg har bare ikke sett på det som noe potensielt romantisk. Men når du sier det, så kan det jo være han mener det, har vært noen tegn på det ja. Men han virker isåfall ganske usikker og tilbakeholden ja. Det har vel med at jeg ikke virker interessert på den måten. Det er vel mer en perifer eks-relasjon iallfall, og gjenopptatt litt mer vennskapelig kontakt. Takk for svar!<3 Anonymkode: f3043...b9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pop up bruker Skrevet 29. april #417 Del Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (På 21.6.2018 den 22.12): Jeg har opplevd enkelte hendelser der jeg har tatt helt rett eller drømt sant. Jeg har derfor lyst til (bare for moroskyld) å se om det kan være noen evner tilstede. Jeg vil at dere spør meg om noe dere selv vet svaret på, så skal jeg se om jeg klarer å svare riktig på det. Hehe, jeg har altså mine tvil, men hadde vært morsomt å bare se Anonymkode: 1e1f3...3cd Hvordan ser mannen min ut? Så klart ikke bare jeg som vet det, men regner ikke med at du vet det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april #418 Del Skrevet 29. april Hei ts😊 Jeg lurer på om jeg kan spørre om du ser om familien min (mor, søster og hennes kjernefamilie) vil ta godt imot kjæresten min og sønnen hans? Noen tips og råd i den forbindelse? Anonymkode: d3d31...791 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april #419 Del Skrevet 30. april pop up bruker skrev (14 timer siden): Hvordan ser mannen min ut? Så klart ikke bare jeg som vet det, men regner ikke med at du vet det Blond, rundt 183 høy. Han har såpass "langt" hår at han kan ha sideskill også gre det litt bakover. Blå øyne Anonymkode: 1e1f3...3cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april #420 Del Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (På 29.4.2024 den 13.30): Bare følte du har en eks eller eks-relasjon som har lyst å ta opp igjen kontakt, men han er usikker og bruker litt tid på å tørre det. Kan det stemme ? Anonymkode: 1e1f3...3cd Det er en til som kan passe til den beskrivelsen! Dette har vært en romantisk-platonisk eks-relasjon som dukket opp igjen. Oppfatter han som tvetydig, både interessert og fjern. Jeg er interessert, og har forsøkt nådd fram, men trodde jeg mistolka han og at det bare var et spill eller arroganse når jeg ikke hørte mer. Men kanskje han er så sjenert og usikker på meg? Kan det heller være han du mener? En litt yngre fyr enn han første jeg skrev om Anonymkode: f3043...b9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå