Gå til innhold

Kan jeg teste på dere ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Beklager men skjønner ikke? Møtte ham og det endte ikke bra. 

Anonymkode: ecec4...12f

Jeg føler ikke noe på hva du har gjort som er fælt desverre. 

Anonymkode: 1e1f3...3cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg føler ikke noe på hva du har gjort som er fælt desverre. 

Takk, da tror jeg at jeg kanskje ikke har gjort noe fælt, at måten han reagerte på fikk meg til å føle meg som en drittsekk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Takk, da tror jeg at jeg kanskje ikke har gjort noe fælt, at måten han reagerte på fikk meg til å føle meg som en drittsekk. 

Ja han kan takk seg selv for den reaksjonen, han trigget deg til den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja han kan takk seg selv for den reaksjonen, han trigget deg til den. 

Takk, jeg hadde ikke intensjoner om å bli sint eller noe, hele tiden kom han med slengbemerkninger og smilte sleskt, som om han var for kul til å bry seg. Jeg ble sint, han krøp sammen og jeg følte meg ille etterpå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Takk, jeg hadde ikke intensjoner om å bli sint eller noe, hele tiden kom han med slengbemerkninger og smilte sleskt, som om han var for kul til å bry seg. Jeg ble sint, han krøp sammen og jeg følte meg ille etterpå. 

Han føler seg værre, han vet at han gikk for langt i utgangspunktet, men han er for stolt til å stå for det og beskytter og renvasker seg selv 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er jeg mest stolt over å ha fått til/gjort? Noe som jeg drømte om og ønsket allerede i tenårene gikk i oppfyllelse flere år senere, noe som jeg innerst inne ikke trodde jeg skulle kunne/våge å gjøre, men som til slutt ble virkelighet.

Anonymkode: 37028...740

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bor jeg i hus eller leilighet? 
Har jeg bil? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han føler seg værre, han vet at han gikk for langt i utgangspunktet, men han er for stolt til å stå for det og beskytter og renvasker seg selv 

Stemmer nok, han vet det sikkert selv, det må han ha skjønt, hvor frekk og ufølsom han var, skulle ønske jeg klarte å si bare det jeg kom for å si. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Stemmer nok, han vet det sikkert selv, det må han ha skjønt, hvor frekk og ufølsom han var, skulle ønske jeg klarte å si bare det jeg kom for å si. 

Det skader ikke å skrive det på melding til han. Legg ved at dette var det du egentlig ville si, men det gikk ikke pga hans væremåte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva er jeg mest stolt over å ha fått til/gjort? Noe som jeg drømte om og ønsket allerede i tenårene gikk i oppfyllelse flere år senere, noe som jeg innerst inne ikke trodde jeg skulle kunne/våge å gjøre, men som til slutt ble virkelighet.

Anonymkode: 37028...740

Du lagde din egen bedrift ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det skader ikke å skrive det på melding til han. Legg ved at dette var det du egentlig ville si, men det gikk ikke pga hans væremåte. 

Ja om den kommer frem, om han ikke har blokkert meg og aldri mer vil se meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja om den kommer frem, om han ikke har blokkert meg og aldri mer vil se meg

Hvis ikke du har tilgang til noen av hans sosiale medier der du kan se om den har blitt lest, så sender du meldingen. Etter meldingen så ringer du han bare sånn 2 sekunder for å se om det ringer normalt. Hvis det ringer normalt så er du ikke blokkert. Da vet du at han har fått den, og da kan skylde på at du kom nær ring etter du sendte mld. Da må du ringe direkte etter den er sendt da så det virker troverdig. Så sender du en ny sms og skriver: var ikke meningen å ringe deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvis ikke du har tilgang til noen av hans sosiale medier der du kan se om den har blitt lest, så sender du meldingen. Etter meldingen så ringer du han bare sånn 2 sekunder for å se om det ringer normalt. Hvis det ringer normalt så er du ikke blokkert. Da vet du at han har fått den, og da kan skylde på at du kom nær ring etter du sendte mld. Da må du ringe direkte etter den er sendt da så det virker troverdig. Så sender du en ny sms og skriver: var ikke meningen å ringe deg. 

Takk for god ide! Skal gjøre det. Ser du energiene mellom oss nå? Hva foregår hos ham? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for god ide! Skal gjøre det. Ser du energiene mellom oss nå? Hva foregår hos ham? 

Han har foreløpig trukket seg tilbake og sier til seg selv at du er gal for å renvaske seg selv for sin oppførsel, men han innser det etterhvert. Ikke forvent noe respons eller positiv respons med det første. 

Kan jeg spørre hva han heter eller forbokstaven i fornavnet hans ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Han har foreløpig trukket seg tilbake og sier til seg selv at du er gal for å renvaske seg selv for sin oppførsel, men han innser det etterhvert. Ikke forvent noe respons eller positiv respons med det første. 

Kan jeg spørre hva han heter eller forbokstaven i fornavnet hans ? 

Tviler ikke, alle i hans historier er gærne, tar feil, skader/sårer ham osv.

V. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler ikke, alle i hans historier er gærne, tar feil, skader/sårer ham osv.

V. 

Yes... om ikke han er direkte narsisist så har han mange av trekkene. Det er mange sånne der ute... jeg er utsatt for en sånn selv, men han har ikke bare noen trekk, han ER det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva skal jeg gjøre med min 19 årige datter i dag?..og fremover?  Kan du se noen om situasjonen med henne? 

Anonymkode: f1fc4...cd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal jeg gjøre med min 19 årige datter i dag?..og fremover?  Kan du se noen om situasjonen med henne? 

Anonymkode: f1fc4...cd8

Skal hun legges inn noe sted ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes... om ikke han er direkte narsisist så har han mange av trekkene. Det er mange sånne der ute... jeg er utsatt for en sånn selv, men han har ikke bare noen trekk, han ER det. 

Jævlig å høre, det er som å drikke gift å være sammen eller ha følelser for en sånn en. Jeg er, etter den samtalen, ganske overbevist at jeg ikke betyr noe for ham på en måte, at det er ett fett for ham om jeg er sint på ham eller ikke, han bryr seg ikke om han mister meg, og det er en vond følelse når jeg selv kjente på å skulle avslutte det. Med ham føltes det mest som det var en konkurranse i å ta på seg minst mulig skyld. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jævlig å høre, det er som å drikke gift å være sammen eller ha følelser for en sånn en. Jeg er, etter den samtalen, ganske overbevist at jeg ikke betyr noe for ham på en måte, at det er ett fett for ham om jeg er sint på ham eller ikke, han bryr seg ikke om han mister meg, og det er en vond følelse når jeg selv kjente på å skulle avslutte det. Med ham føltes det mest som det var en konkurranse i å ta på seg minst mulig skyld. 

Det som er med sånne er at de elsker på sin egen måte, de har følelser for andre, veldig sterkt, men det er på en egoistisk måte. De blir veldig fornærmet og tar ikke på seg skyld for noe som helst, dikter opp historier om vedkommende, sier ting som "dette er bare i ditt hode, tro hva du vil", selvom det er noe som har skjedd og er tydelige beviser for og som begge parter har sett, så sier de bare "du er syk og har vrangforestillinger, der var ikke sånn det skjedde".. de er virkelig fæle og ja, de ser på en måte på dette som en konkurranse. Når de blir såret (eller egentlig har såret seg selv da) så hjelper det dem å skylde på andre, lage historier som de selv bestemmer seg for å tro på sånn at de ikke skal føle skylden, for det takler dem ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...