Gå til innhold

Kan jeg teste på dere ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ditzy Doo skrev (10 minutter siden):

Hmm...*tenker* 

Hva heter min katt? Og hvilken farge har den? :fornøyd:

Missy. Grå 

Anonymkode: 1e1f3...3cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg skjønner at økonomien bekymrer deg, men jeg er sikker på at det ordner seg. Ikke gå for 100% stillinger i første omgang. En ekstravakt ordning er nok det beste da du kan styre selv når du klarer å jobbe. De fleste arbeidsplasser kan tilrettelegge noe også, men ikke vær så ærlig før du har fått jobben. Har du mulighet til å leie ut et soverom til en som pendler f.eks, som da ikke kommer til å være så mye i boligen din. 

Takk, igjen! Dette er spennende. Dette med pendler har jeg seriøst vært inne på. Jeg tenker at jeg må leie ut soverommet mitt innimellom for å få inn penger som kan dekke utgiftene.

Jeg har et barn også, som bor hos meg halve tiden. Så det kompliserer jo ting litt ift. utleie.

Og jeg vet jo egentlig at du har rett i det du skriver med jobb. Det treffer godt med hva behandleren min sa i forrige time.

Ellers har jeg et par kreative prosjekter som jeg bruker tid på når jeg har overskudd, alene og sammen med andre. Lurer på om du ser noe her i forhold til det neste året eller to, f.eks?

Anonymkode: 042cb...0a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Takk, igjen! Dette er spennende. Dette med pendler har jeg seriøst vært inne på. Jeg tenker at jeg må leie ut soverommet mitt innimellom for å få inn penger som kan dekke utgiftene.

Jeg har et barn også, som bor hos meg halve tiden. Så det kompliserer jo ting litt ift. utleie.

Og jeg vet jo egentlig at du har rett i det du skriver med jobb. Det treffer godt med hva behandleren min sa i forrige time.

Ellers har jeg et par kreative prosjekter som jeg bruker tid på når jeg har overskudd, alene og sammen med andre. Lurer på om du ser noe her i forhold til det neste året eller to, f.eks?

Du og barnet kan dele soverom de gangene det skulle krasjet med når pendleren er der. Barnet ditt får ha sitt eget rom for seg selv, men du kan sove på hennes rom de gangene.  Hverken du eller barnet dør av det. Ikke krisemaksimer og overtenk noen ting, alt kan tilpasses. 

De kreative prosjektene må du fortsette med og kanskje du kunne tjent penger på dette også etterhvert ? På en eller annen måte ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

^ vet ikke hvorfor jeg skrev "hennes" men følte du har en datter 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du se om jeg burde satse mer på den kreative/kunstneriske delen av meg, eller om det bør forbli en drøm/hobby? Med tanke på økonomien for eksempel.

Anonymkode: 2a8ab...0bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du se om jeg burde satse mer på den kreative/kunstneriske delen av meg, eller om det bør forbli en drøm/hobby? Med tanke på økonomien for eksempel.

Jeg anbefaler ikke å satse noe mer  på det enn noe annet. Det er noe du kan prøve ut vedsiden av, så får det heller skli ut i det hvis det skulle fungert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du og barnet kan dele soverom de gangene det skulle krasjet med når pendleren er der. Barnet ditt får ha sitt eget rom for seg selv, men du kan sove på hennes rom de gangene.  Hverken du eller barnet dør av det. Ikke krisemaksimer og overtenk noen ting, alt kan tilpasses. 

De kreative prosjektene må du fortsette med og kanskje du kunne tjent penger på dette også etterhvert ? På en eller annen måte ? 

Sant, er det jeg har tenkt også. At vi kan dele rom innimellom. Jeg er flink til å krisemaksimere og bekymre meg for verste scenario.

De kreative prosjektene har jeg jobbet for i åresvis og er viktig for meg rent personlig. Så ja, det hadde vært en drøm å faktisk kunne begynne å tjene litt penger på dette etterhvert.

Får du opp noe mer omkring meg og min situasjon nå og fremover? Synes det er veldig interessant å lese svarene dine.🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg anbefaler ikke å satse noe mer  på det enn noe annet. Det er noe du kan prøve ut vedsiden av, så får det heller skli ut i det hvis det skulle fungert. 

Takk, gir faktisk mening. Er jeg på riktig spor i det jeg jobber med nå - egner jeg meg egentlig over tid i et slikt yrke? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, gir faktisk mening. Er jeg på riktig spor i det jeg jobber med nå - egner jeg meg egentlig over tid i et slikt yrke? 

Føler på meg at det kan bli litt for belastende for kroppen på sikt, så du må passe litt på det, ellers så føler jeg du er der du skal være. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler på meg at det kan bli litt for belastende for kroppen på sikt, så du må passe litt på det, ellers så føler jeg du er der du skal være. 

Ja, det kan nok stemme også 👍 Det er bare ikke lett å finne et alternativ (som ikke er belastende over tid).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Sant, er det jeg har tenkt også. At vi kan dele rom innimellom. Jeg er flink til å krisemaksimere og bekymre meg for verste scenario.

De kreative prosjektene har jeg jobbet for i åresvis og er viktig for meg rent personlig. Så ja, det hadde vært en drøm å faktisk kunne begynne å tjene litt penger på dette etterhvert.

Får du opp noe mer omkring meg og min situasjon nå og fremover? Synes det er veldig interessant å lese svarene dine.🙂

Jeg ser at det går oppover og at du blir fornøyd og stolt av deg selv! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kan nok stemme også 👍 Det er bare ikke lett å finne et alternativ (som ikke er belastende over tid).

Nei, men du kan fokusere på hvordan du bruker kroppen og gjøre øvelser for å styrke de delene som belastes. Føler av en grunn at knærne er særlig disponert. Ryggen også, men følte liksom på at jeg må si at du må bruke noe form for knebeskyttere.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg ser at det går oppover og at du blir fornøyd og stolt av deg selv! 

Dette fikk meg til å smile. Ja, jeg føler faktisk også litt det, at det går oppover nå.

Takk for svarene dine. De resonnerte veldig bra hos meg der jeg er nå.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Missy. Grå 

Niks! Prøv igjen! 😸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er jeg, hvor bor jeg, hvor mange barn har jeg, hva er jeg utdannet som og hvilken diagnose har jeg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, lurer på om du klarer å se hva jeg ender opp med å arbeide som? 

Anonymkode: da1a5...e77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Nei, men du kan fokusere på hvordan du bruker kroppen og gjøre øvelser for å styrke de delene som belastes. Føler av en grunn at knærne er særlig disponert. Ryggen også, men følte liksom på at jeg må si at du må bruke noe form for knebeskyttere.. 

Har ingen problemer med knærne, så det var ikke riktig dessverre. Ryggen kan være noe vond i blant, men går stort sett fort over. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen problemer med knærne, så det var ikke riktig dessverre. Ryggen kan være noe vond i blant, men går stort sett fort over. 

Neinei ikke nå, men med tiden kan du få det var det jeg fikk opp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Dette fikk meg til å smile. Ja, jeg føler faktisk også litt det, at det går oppover nå.

Takk for svarene dine. De resonnerte veldig bra hos meg der jeg er nå.

Er noen jeg får opp bedre enn andre! Det virker som det er dere som gir ut sterkest energier jeg fanger opp best. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva enn du finner på og om meg fremover 

Ok, gjerne hvis du finner noe der og ❤️

Om du finner noe på meg, så vil jeg gjerne høre hva det er?

Anonymkode: 5a9fc...cfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...