Gå til innhold

Kan jeg teste på dere ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

BBB12345 skrev (2 minutter siden):

Hva tenker jeg om deg og dine påståtte evner? 

Ikke så vanskelig å svare på det. Du tenker at jeg er gæærn, har fritidsproblemer og er en taper ? Ditto isåfall. 

Anonymkode: 1e1f3...3cd

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir økonomien vår bedre? 

Anonymkode: 67404...f1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvor gammel er mitt eldste barn?

Anonymkode: 1e7eb...7c7

Aner ikke. 18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg tror du stresser litt for mye med finne noen. Litt desperat antagelig, og det kan mange bli noen ganger i livet. Bare la det flyte å gå så kommer det av seg selv. Lettere sagt enn gjort da. Vær med på sosiale ting, men ikke driv å "sku" etter noen, når man har den energien der så tiltrekker man seg ikke noen. Tenk at du er der for deg selv, for de du er der med og opplevelsen. 

Tuse takk for at du tok deg tid 💗Jeg syntes dette var interessant for jeg kjenner meg ikke igjen i det. Jeg er nesten ikke på noen arenaer med menn, barelukkede selskap med familie, venner og kollegaer (de to siste gruppene er nesten bare kvinner). Jeg laster ned dating apper i perioder, men følger det sjeldent opp, det kan gå dager og uker før jeg svarer, fordi jeg glemmer det/ ikke er engasjert nok. Jeg har likt å være singel mesteparten av tiden, men skal inn i en ny fase av livet hvor jeg tenker det kunne vært hyggelig å delt det med noen. Vennene mine sier at jeg prøver for lite, og er for lite tilgjengelig. Jeg sitter ikke i ro og venter til jeg har funnet noen,jeg lever livet, reiser der jeg vil,  prøver å samle gode opplevelser nå mens jeg kan. Jeg vet jo ikke om jeg noen gang treffer noen, eller hvor lenge jeg har igjen av livet. Jeg tar til meg tilbakemeldingene, kanskje jeg har en feil forstilling om meg selv.  Får du opp noe mer om meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Aner ikke. 18

Feil

Anonymkode: 1e7eb...7c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ikke så vanskelig å svare på det. Du tenker at jeg er gæærn, har fritidsproblemer og er en taper ? Ditto isåfall. 

Wow!!! Du har faktisk evner 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ArielSofie skrev (1 minutt siden):

Tuse takk for at du tok deg tid 💗Jeg syntes dette var interessant for jeg kjenner meg ikke igjen i det. Jeg er nesten ikke på noen arenaer med menn, barelukkede selskap med familie, venner og kollegaer (de to siste gruppene er nesten bare kvinner). Jeg laster ned dating apper i perioder, men følger det sjeldent opp, det kan gå dager og uker før jeg svarer, fordi jeg glemmer det/ ikke er engasjert nok. Jeg har likt å være singel mesteparten av tiden, men skal inn i en ny fase av livet hvor jeg tenker det kunne vært hyggelig å delt det med noen. Vennene mine sier at jeg prøver for lite, og er for lite tilgjengelig. Jeg sitter ikke i ro og venter til jeg har funnet noen,jeg lever livet, reiser der jeg vil,  prøver å samle gode opplevelser nå mens jeg kan. Jeg vet jo ikke om jeg noen gang treffer noen, eller hvor lenge jeg har igjen av livet. Jeg tar til meg tilbakemeldingene, kanskje jeg har en feil forstilling om meg selv.  Får du opp noe mer om meg?

Jeg mener energien din, at den er litt desperat. Selvom man ikke "flyr på folk" så kan man virke desperat i utstrålingen. Vanskelig å forklare. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva heter broren min som døde? Evt hva fornemmer du er forbokstaven på navnet hans?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofies skrev (Akkurat nå):

Hva heter broren min som døde? Evt hva fornemmer du er forbokstaven på navnet hans?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir økonomien vår bedre? 

Glemte du denne? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Glemte du denne? 

Blir ikke bedre på lenge 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Sorry, det var feil, men takk for forsøket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det realistisk å fullføre studiet mitt?

Anonymkode: 2a8ab...0bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør absolutt prioritere din egen helse først og fremst. Ikke gå ut i noe jobb hvis du føler at det ikke går. Du kan prøve, men ikke bli skuffet eller nedstemt hvis ikke du klarer det. Er det jeg føler at er skummelt, at du kan havne helt i kjelleren hvis ikke det går, så du må være forberedt og snill mot deg selv.  Handler dette mest om din psykiske helse ? 

Tusen takk for at du tok deg tid. Det var ganske spot on, må jeg si.

Ja, handler aller mest om min psykiske helse og jeg har vært langt nede i kjelleren for ikke lenge siden. Er på vei ut nå. Men redd for å havne der igjen hvis jeg pusher for hardt. Har vanskeligheter med å være snill mot meg selv omkring dette, da jeg føler jeg må prestere og være flink og utad "mestre livet". 

Er også bekymret for det økonomiske oppi alt. Hvordan jeg skal klare det. Har et boliglån jeg må håndtere som kan bli vanskelig hvis jeg ikke kommer meg ut i jobb igjen i år.

Får du opp noe der, omkring det økonomiske? Hvordan det kommer til å gå?

Anonymkode: 042cb...0a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener energien din, at den er litt desperat. Selvom man ikke "flyr på folk" så kan man virke desperat i utstrålingen. Vanskelig å forklare. 

Takk, har du tips til hvordan jeg kan få forbedret energien min? Jeg prøver å gjøre ting som gir meg glede i nuet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm...*tenker* 

Hva heter min katt? Og hvilken farge har den? :fornøyd:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tusen takk for at du tok deg tid. Det var ganske spot on, må jeg si.

Ja, handler aller mest om min psykiske helse og jeg har vært langt nede i kjelleren for ikke lenge siden. Er på vei ut nå. Men redd for å havne der igjen hvis jeg pusher for hardt. Har vanskeligheter med å være snill mot meg selv omkring dette, da jeg føler jeg må prestere og være flink og utad "mestre livet". 

Er også bekymret for det økonomiske oppi alt. Hvordan jeg skal klare det. Har et boliglån jeg må håndtere som kan bli vanskelig hvis jeg ikke kommer meg ut i jobb igjen i år.

Får du opp noe der, omkring det økonomiske? Hvordan det kommer til å gå?

Anonymkode: 042cb...0a2

Jeg skjønner at økonomien bekymrer deg, men jeg er sikker på at det ordner seg. Ikke gå for 100% stillinger i første omgang. En ekstravakt ordning er nok det beste da du kan styre selv når du klarer å jobbe. De fleste arbeidsplasser kan tilrettelegge noe også, men ikke vær så ærlig før du har fått jobben. Har du mulighet til å leie ut et soverom til en som pendler f.eks, som da ikke kommer til å være så mye i boligen din. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ArielSofie skrev (12 minutter siden):

Takk, har du tips til hvordan jeg kan få forbedret energien min? Jeg prøver å gjøre ting som gir meg glede i nuet.

Det er en god start. Tenk litt mer på deg selv, jeg føler du kanskje er litt hengivende til folk? Bli LITT mer egoistisk, gi litt mer faen i omgivelsene, da får du en utstråling som viser at du har selvrespekt, noe som er tiltrekkende 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...