grei87 Skrevet 21. april #261 Del Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jo, men de kommer ikke av seg selv. Du må nok steppe opp gamet. Jeg føler du er litt avvisende og kravstor også, og det er jo ikke noe du får endret på da. Dating kan bli slitsomt for deg tror jeg, og du møter/vil møte mange du ikke føler noe kjemi med. Kan kanskje ta 2-3 år før du klaffer med noen. Anonymkode: 1e1f3...3cd Ja jeg er ikke så frempå. Ting som har skjedd i fortiden som har satt spor. Og så er jeg ikke så glad i dating nei. Jeg ønsker å treffe noen som er litt der jeg er da, med tanke på ting man snakker om. (Og såklart mer) Men det er ikke så mange jeg har truffet som er sånn. Og jeg satser ikke på Tinder akkurat. Jeg er jo av den sjenerte typen også. Men så fort det klaffer og kjemien er bra så er jeg meg og ikke sjenert da hvis du skjønner. AnonymBruker skrev (8 minutter siden): ^ men jeg legger til at jeg lurer på om det kanskje er en inne i bildet.. men det blir for kjedelig for deg. Og jeg er egt litt usikker på om det er en mann eller dame faktisk. Anonymkode: 1e1f3...3cd Nei ingen nå. Hvis jeg vil ligge så kan jeg det med en eller to. Men så er jeg ikke den typen heller. Og så vil jeg nok ikke bli såret. Liker kun menn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april #262 Del Skrevet 21. april 1 hour ago, AnonymBruker said: Hehe, tror jeg er bedre på følelser og relasjoner tydeligvis 😅 Anonymkode: 1e1f3...3cd Ok, gjerne hvis du finner noe der og ❤️ Anonymkode: 5a9fc...cfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april #263 Del Skrevet 21. april grei87 skrev (5 minutter siden): Ja jeg er ikke så frempå. Ting som har skjedd i fortiden som har satt spor. Og så er jeg ikke så glad i dating nei. Jeg ønsker å treffe noen som er litt der jeg er da, med tanke på ting man snakker om. (Og såklart mer) Men det er ikke så mange jeg har truffet som er sånn. Og jeg satser ikke på Tinder akkurat. Jeg er jo av den sjenerte typen også. Men så fort det klaffer og kjemien er bra så er jeg meg og ikke sjenert da hvis du skjønner. Nei ingen nå. Hvis jeg vil ligge så kan jeg det med en eller to. Men så er jeg ikke den typen heller. Og så vil jeg nok ikke bli såret. Liker kun menn Ja jeg holdt på å skrive ista at du ikke kommer til å møte noen via datingapp, men mer tilfeldig.. Siden jeg fikk opp mann/dame inne i bildet, vet du om det er noen som er interessert i deg da ? Som du syns er kjedelige eller bare ikke er noe for deg ? Anonymkode: 1e1f3...3cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april #264 Del Skrevet 21. april Hva er jobben min? Eller hvilke felt jobber jeg i. 😊 Anonymkode: caf40...c32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grei87 Skrevet 21. april #265 Del Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja jeg holdt på å skrive ista at du ikke kommer til å møte noen via datingapp, men mer tilfeldig.. Siden jeg fikk opp mann/dame inne i bildet, vet du om det er noen som er interessert i deg da ? Som du syns er kjedelige eller bare ikke er noe for deg ? Anonymkode: 1e1f3...3cd Ja det kan nok være det men ikke noen som jeg passer med i det hele tatt. Ikke pga det er kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april #266 Del Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva er jobben min? Eller hvilke felt jobber jeg i. 😊 Anonymkode: caf40...c32 Jeg har funnet ut via denne tråden at jeg ikke er så god på de spørsmålene der, men mer følelser ift relasjoner. Men fikk opp helsevesenet. Anonymkode: 1e1f3...3cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april #267 Del Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har funnet ut via denne tråden at jeg ikke er så god på de spørsmålene der, men mer følelser ift relasjoner. Men fikk opp helsevesenet. Anonymkode: 1e1f3...3cd Helt riktig! Helsefagarbeider ❤️ Anonymkode: caf40...c32 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april #268 Del Skrevet 21. april grei87 skrev (1 minutt siden): Ja det kan nok være det men ikke noen som jeg passer med i det hele tatt. Ikke pga det er kjedelig. Er det noen du har likt som kanskje syntes at du var for kjedelig? Anonymkode: 1e1f3...3cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thjelp Skrevet 21. april #269 Del Skrevet 21. april (endret) Forholdet jeg har med foreldrene mine? Endret 21. april av Thjelp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april #270 Del Skrevet 21. april Thjelp skrev (1 minutt siden): Forholdet jeg har med foreldrene mine? Fikk ikke opp noe dårlig der ihvertfall 🤷♀️ Anonymkode: 1e1f3...3cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grei87 Skrevet 21. april #271 Del Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er det noen du har likt som kanskje syntes at du var for kjedelig? Anonymkode: 1e1f3...3cd Er en jeg har likt, ble betatt av. Men er vel en type som ikke er bra for meg da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april #272 Del Skrevet 21. april Hei! Så flink du er TS!! Blir imponert! Så gøy ☺️ vil du væresåsnill å svare på noen av mine spørsmål også kanskje? 🙏🌺 Hva foregår i livet mitt om dagen? Hvordan ser jeg ut? og hvor gammel er jeg? Anonymkode: 01ef1...583 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april #273 Del Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hei! Så flink du er TS!! Blir imponert! Så gøy ☺️ vil du væresåsnill å svare på noen av mine spørsmål også kanskje? 🙏🌺 Hva foregår i livet mitt om dagen? Hvordan ser jeg ut? og hvor gammel er jeg? Anonymkode: 01ef1...583 Driver du med noe regnskapsstudie? Følte du er 23 år, eller 33... fikk opp blondt hår, rundt 166 cm høy Er som sagt dårlig på de type spørsmålene 😛 Anonymkode: 1e1f3...3cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april #274 Del Skrevet 21. april Kan jeg spørre om du ser noe suksess i yrket/hobbyen jeg har i årene fremover? Er utdannet musiker og hadde en drøm om å spille mye mer enn jeg gjør. Smertediagnoser har satt meg kraftig tilbake. Ser du noe mer suksess i fremtiden ang dette? Anonymkode: d3d31...791 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april #275 Del Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kan jeg spørre om du ser noe suksess i yrket/hobbyen jeg har i årene fremover? Er utdannet musiker og hadde en drøm om å spille mye mer enn jeg gjør. Smertediagnoser har satt meg kraftig tilbake. Ser du noe mer suksess i fremtiden ang dette? Anonymkode: d3d31...791 Kanskje ikke direkte suksess, men du finner en måte å fortsette med hobbyen på. Men ikke hør på meg fullstendig da 😅 jeg har aldri spådd noen i fremtid før og fått noe bekreftelse på om det har skjedd eller ikke. Også er jeg nok som sagt bedre på kjærlighetsliv enn andre ting. Anonymkode: 1e1f3...3cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april #276 Del Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Driver du med noe regnskapsstudie? Følte du er 23 år, eller 33... fikk opp blondt hår, rundt 166 cm høy Er som sagt dårlig på de type spørsmålene 😛 Anonymkode: 1e1f3...3cd Jeg driver med en master i sykepleie 😜 blondt hår og 168 høy 🤩 hva slags bil har jeg? Og eventuelle barn? 🤩 Anonymkode: 01ef1...583 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaMums Skrevet 21. april #277 Del Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Første som slo meg var at du venter på et barnebidrag som har samlet seg opp pga at de ikke har blitt betalt... isåfall om et par måneder. Anonymkode: 1e1f3...3cd Stemmer ikke helt 🥰 Får du inn noe annet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april #278 Del Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg driver med en master i sykepleie 😜 blondt hår og 168 høy 🤩 hva slags bil har jeg? Og eventuelle barn? 🤩 Anonymkode: 01ef1...583 En svart golf, tror ikke du har barn... men er du gravid ? Anonymkode: 1e1f3...3cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april #279 Del Skrevet 21. april Hvor høy er jeg, og hvilket land er jeg fra?😊 Anonymkode: 502e6...120 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april #280 Del Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): En svart golf, tror ikke du har barn... men er du gravid ? Anonymkode: 1e1f3...3cd 🙈 nei hvit stasjonsvogn og 1 barn 😂 okei, men kjærlighetslivet mitt da? Jeg er 37 år btw ☺️ Anonymkode: 01ef1...583 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå