grei87 Skrevet 21. april #241 Del Skrevet 21. april Tar imot hva du finner om meg. Nå og fremtid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april #242 Del Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja og faren har ikke vært i bildet ikkesant ? For jeg fikk ikke opp noe far. Han er redd for at du skal såre han. Man får ikke kuttet seg på en kniv som man har kastet 100 meter bort. Men til slutt skjønner han nok at han heller ikke kutter seg på den hvis han bare behandler den varsomt, og da innser han at det bedre å ha den enn å ikke ha den. Anonymkode: 1e1f3...3cd Jo faren var i bildet men hadde en jobb hvor han reiste MYE bort, og så gikk bort, så kanskje derfor du ikke så, han jobbet mye borte. Takk for at du ser så mye på dette for meg, det hjelper meg faktisk å høre ditt perspektiv, jeg tenker det gir veldig mening. Før forsto jeg ikke og skjønte ikke hvorfor han bare snudde og blir så stygg. Tenkte det må være fordi han ikke liker meg. Anonymkode: ecec4...12f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april #243 Del Skrevet 21. april grei87 skrev (Akkurat nå): Tar imot hva du finner om meg. Nå og fremtid Har du en kontorjobb? Er mann og har lite hår? Singel, glad i å spille gitar, men ikke så dreven? Litt interessert i rock, men går helt vanlig kledd? typ t-shorte og jeans ? Anonymkode: 1e1f3...3cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april #244 Del Skrevet 21. april Just now, AnonymBruker said: Har du en kontorjobb? Er mann og har lite hår? Singel, glad i å spille gitar, men ikke så dreven? Litt interessert i rock, men går helt vanlig kledd? typ t-shorte og jeans ? Anonymkode: 1e1f3...3cd Ingenting av det passer 😅 Anonymkode: 5a9fc...cfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april #245 Del Skrevet 21. april Just now, AnonymBruker said: Ingenting av det passer 😅 Anonymkode: 5a9fc...cfe Sorry, så feil. Det passer sikkert på grei87 Anonymkode: 5a9fc...cfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april #246 Del Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ingenting av det passer 😅 Anonymkode: 5a9fc...cfe Hat du noen nære i den kategorien da ? Anonymkode: 1e1f3...3cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april #247 Del Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sorry, så feil. Det passer sikkert på grei87 Anonymkode: 5a9fc...cfe Åja, okei. Vi får se 😊 Anonymkode: 1e1f3...3cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april #248 Del Skrevet 21. april 24 minutter siden, AnonymBruker said: Hva enn du finner på og om meg fremover Anonymkode: 5a9fc...cfe Anonymkode: 5a9fc...cfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april #249 Del Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hva enn du finner på og om meg fremover Anonymkode: 5a9fc...cfe Du er en dame.. jobber du på noe typ kafé..? Du er singel? Rundt 33 år gammel? Anonymkode: 1e1f3...3cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grei87 Skrevet 21. april #250 Del Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Har du en kontorjobb? Er mann og har lite hår? Singel, glad i å spille gitar, men ikke så dreven? Litt interessert i rock, men går helt vanlig kledd? typ t-shorte og jeans ? Anonymkode: 1e1f3...3cd Nei. Dame her Og liker ikke gitar eller rock 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april #251 Del Skrevet 21. april grei87 skrev (Akkurat nå): Nei. Dame her Og liker ikke gitar eller rock 😅 Har du noen nære som kan passe inn i dette da? Bror, eks, kjæreste, far, nær venn? Anonymkode: 1e1f3...3cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaMums Skrevet 21. april #252 Del Skrevet 21. april Hei, så fint at du tar opp tråden din Ts👏 Får jeg inn en stor sum penger om ikke lenge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april #253 Del Skrevet 21. april MammaMums skrev (1 minutt siden): Hei, så fint at du tar opp tråden din Ts👏 Får jeg inn en stor sum penger om ikke lenge? Første som slo meg var at du venter på et barnebidrag som har samlet seg opp pga at de ikke har blitt betalt... isåfall om et par måneder. Anonymkode: 1e1f3...3cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april #254 Del Skrevet 21. april 1 hour ago, AnonymBruker said: Du er en dame.. jobber du på noe typ kafé..? Du er singel? Rundt 33 år gammel? Anonymkode: 1e1f3...3cd Dame ja. Jobber ikke på café, er i et samboerforhold, er snart 50 😅 Anonymkode: 5a9fc...cfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april #255 Del Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dame ja. Jobber ikke på café, er i et samboerforhold, er snart 50 😅 Anonymkode: 5a9fc...cfe Hehe, tror jeg er bedre på følelser og relasjoner tydeligvis 😅 Anonymkode: 1e1f3...3cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grei87 Skrevet 21. april #256 Del Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Har du noen nære som kan passe inn i dette da? Bror, eks, kjæreste, far, nær venn? Anonymkode: 1e1f3...3cd Nei 😅 Men du kan gjerne ta følelser og relasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april #257 Del Skrevet 21. april grei87 skrev (1 minutt siden): Nei 😅 Men du kan gjerne ta følelser og relasjoner Får opp at du er singel og har vært det et par år. Du trives som singel og tar det rolig. Men det blir litt vanskelig uten noe konkret spørsmål tror jeg. Anonymkode: 1e1f3...3cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grei87 Skrevet 21. april #258 Del Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Får opp at du er singel og har vært det et par år. Du trives som singel og tar det rolig. Men det blir litt vanskelig uten noe konkret spørsmål tror jeg. Anonymkode: 1e1f3...3cd Stemmer det. Men ønsker jo å treffe noen. Lurer på om det er en som vil komme inn i livet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april #259 Del Skrevet 21. april grei87 skrev (1 minutt siden): Stemmer det. Men ønsker jo å treffe noen. Lurer på om det er en som vil komme inn i livet? Jo, men de kommer ikke av seg selv. Du må nok steppe opp gamet. Jeg føler du er litt avvisende og kravstor også, og det er jo ikke noe du får endret på da. Dating kan bli slitsomt for deg tror jeg, og du møter/vil møte mange du ikke føler noe kjemi med. Kan kanskje ta 2-3 år før du klaffer med noen. Anonymkode: 1e1f3...3cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april #260 Del Skrevet 21. april ^ men jeg legger til at jeg lurer på om det kanskje er en inne i bildet.. men det blir for kjedelig for deg. Og jeg er egt litt usikker på om det er en mann eller dame faktisk. Anonymkode: 1e1f3...3cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå