Gå til innhold

Sex som selvskading


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det høres kanskje dumt ut for deg, men det gir mening for den som gjør det.

Anonymkode: 285ac...916

Gir mening å lure andre til å tro hun virkelig liker sexen? Det går ikke bare utover hun som gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Axl skrev:

Gir mening å lure andre til å tro hun virkelig liker sexen? Det går ikke bare utover hun som gjør det.

Jeg har liten tro på at det har noe å si for mannen, men du kan kanskje si meg hvorfor du mener det?

Anonymkode: 285ac...916

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har liten tro på at det har noe å si for mannen, men du kan kanskje si meg hvorfor du mener det?

Anonymkode: 285ac...916

Han kan føle han ikke er bra nok, ikke er flink nok, hun tenner ikke på han, lurer på hva som er galt med han. Ikke så digg følelse vil jeg tro. Samme hvis rollene hadde vært byttet om. Da hadde hun følt det samme og fått hva er galt med meg følelse. Hvorfor vil han egentlig ikke ha sex med meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Axl skrev:

Gir mening å lure andre til å tro hun virkelig liker sexen? Det går ikke bare utover hun som gjør det.

Fordi uansett om man viĺl eller ikke sex er ikke bare fysisk men også psykisk. Redd for å miste kjæresten . Redd for å virke prippen " for alle andre gjør det"  men vi sier jo ikke dette til mannen . Vi bare biter det i oss. 

Anonymkode: 06bb0...a25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Fordi uansett om man viĺl eller ikke sex er ikke bare fysisk men også psykisk. Redd for å miste kjæresten . Redd for å virke prippen " for alle andre gjør det"  men vi sier jo ikke dette til mannen . Vi bare biter det i oss. 

Anonymkode: 06bb0...a25

Større sjanse for å miste kjæresten når hun lyver om sexen. Ærlighet er viktig uansett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Axl skrev:

Han kan føle han ikke er bra nok, ikke er flink nok, hun tenner ikke på han, lurer på hva som er galt med han. Ikke så digg følelse vil jeg tro. Samme hvis rollene hadde vært byttet om. Da hadde hun følt det samme og fått hva er galt med meg følelse. Hvorfor vil han egentlig ikke ha sex med meg. 

Vil jo ha sex med han men kanskje ikke anal Sex? Trekant? Bare ha vanlig sex  en typen vil ha så mye mere. Det er så mye i grå sonen. Og ofte vet mannen at sex  går han viss han presser og maser  . Og innbiller seg at hun vil også. Og blir sjokka at hun ikke likte det. 

Anonymkode: 06bb0...a25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Axl skrev:

Større sjanse for å miste kjæresten når hun lyver om sexen. Ærlighet er viktig uansett. 

Du har vel hatt mange ons og eg. . Ikke lange faste forhold regner jeg med? 

Anonymkode: 06bb0...a25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde dette før. Det var i en periode jeg var deprimert etter et overgrep. Jeg følte meg verdiløs. Hadde derfor sex med gutter jeg ikke var tiltrukket av og følte meg som dritt etter det. Var også lett for meg å kutte kontakten med dem når det var de som hadde følelser og ikke meg. Var sånn at jeg ikke følte jeg fortjente de jeg var tiltrukket av. Var aldri noen av dem som merket at jeg hadde det sånn for jeg var alltid glad og undertrykte de negative følelsene rundt andre.

Måten jeg kom over det på var å ha en god periode uten noen gutter. Ikke noe sex. Tok nesten et år så møtte jeg en fantastisk fyr som jeg faktisk lot meg selv ha følelser for. Og da sluttet jeg med det siden jeg faktisk ville ha han. Ble også ferdig med rettsak etter 5 år (vant tilslutt), så tror det hjalp til med at jeg kunne gå videre. 

Anonymkode: 7e988...f8f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Axl skrev:

Han kan føle han ikke er bra nok, ikke er flink nok, hun tenner ikke på han, lurer på hva som er galt med han. Ikke så digg følelse vil jeg tro. Samme hvis rollene hadde vært byttet om. Da hadde hun følt det samme og fått hva er galt med meg følelse. Hvorfor vil han egentlig ikke ha sex med meg. 

Men om han blir lurt til å tro at hun liker sexen, slik som du skriver. Så har han vel ingen av de følelsene som du nevner over?

Anonymkode: 285ac...916

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil jo ha sex med han men kanskje ikke anal Sex? Trekant? Bare ha vanlig sex  en typen vil ha så mye mere. Det er så mye i grå sonen. Og ofte vet mannen at sex  går han viss han presser og maser  . Og innbiller seg at hun vil også. Og blir sjokka at hun ikke likte det. 

Anonymkode: 06bb0...a25

Ingen skal tvinges til noe de ikke liker, men ingen skal bli lurt til å tro den andre personen liker det når hun egentlig ikke gjør det heller. 

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men om han blir lurt til å tro at hun liker sexen, slik som du skriver. Så har han vel ingen av de følelsene som du nevner over?

Anonymkode: 285ac...916

Hvis han finner det ut eller får vite det jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Axl skrev:

Ingen skal tvinges til noe de ikke liker, men ingen skal bli lurt til å tro den andre personen liker det når hun egentlig ikke gjør det heller. 

Hvis han finner det ut eller får vite det jo.

Og hvordan mener du han kommer til å finne det ut med mindre han blir fortalt det?

Anonymkode: 285ac...916

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.6.2018 den 22.59, AnonymBruker skrev:

Og hvordan mener du han kommer til å finne det ut med mindre han blir fortalt det?

Anonymkode: 285ac...916

Kanskje han ser det på henne? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gjort det. På slutten der dekket jeg til alle speil og sluttet å dusje fordi jeg ikke orket å se og kjenne kroppen min lenger. 

Vær så snill og slutt, du skader seksualiteten din for alltid, du kommer aldri til å glemme det og følelsene som følger med. Hvorfor gjør du det? Har du noen å snakke med? Du må oppsøke hjelp :(

 

Anonymkode: 417d5...345

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, Axl skrev:

Kanskje han ser det på henne? 

Siden du ikke har merket det. Kan jeg love deg de er flinke å skjule det.  Du har garantert hatt sex med noen som føler sånn. Men siden du tenker som du gjør . Så kunne det ikke falle deg inn å tenke at dama  ikke har det så bra med deg selv. Og ja man kan ha det godt der å da . Til og med få orgasme.  Men det er etterpå det blir ille. 

Anonymkode: 06bb0...a25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppsøk psykolog. Ikke gjør det fordi du vil ikke kunne ta det tilbake og du vil angre. 

Jeg gjorde dette selv etter en voldtekt som barn. Jeg følte meg skitten, brukt og ekkel. Var i utgangspunktet deprimert og hadde det veldig vanskelig. Ble voldtatt og min mor trodde ikke på meg. Var helt alene, veldig ung og søkte trygghet og bekreftelse der jeg kunne. Hadde mange svært destruktive og ødeleggende forhold med veldig usympatiske og onde gutter og menn. Heldigvis traff jeg to veldig snille underveis og den ene hjalp meg ut av det selv om han nok ikke vet det selv. Klarer meg fint i dag og har en fantastisk snill, omtenksom og god mann, men det har kostet enormt mye og jeg hadde ekstremt mye flaks tross alt. Hadde det ikke vært for disse to snille mennene hadde det gått dårlig. De tok seg bryderiet med å fortelle meg i klartekst hva jeg drev med, når jeg var lydhør for det. Ung og dum. 

Anonymkode: c4e3d...53b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oppsøk psykolog. Ikke gjør det fordi du vil ikke kunne ta det tilbake og du vil angre. 

Jeg gjorde dette selv etter en voldtekt som barn. Jeg følte meg skitten, brukt og ekkel. Var i utgangspunktet deprimert og hadde det veldig vanskelig. Ble voldtatt og min mor trodde ikke på meg. Var helt alene, veldig ung og søkte trygghet og bekreftelse der jeg kunne. Hadde mange svært destruktive og ødeleggende forhold med veldig usympatiske og onde gutter og menn. Heldigvis traff jeg to veldig snille underveis og den ene hjalp meg ut av det selv om han nok ikke vet det selv. Klarer meg fint i dag og har en fantastisk snill, omtenksom og god mann, men det har kostet enormt mye og jeg hadde ekstremt mye flaks tross alt. Hadde det ikke vært for disse to snille mennene hadde det gått dårlig. De tok seg bryderiet med å fortelle meg i klartekst hva jeg drev med, når jeg var lydhør for det. Ung og dum. 

Anonymkode: c4e3d...53b

Axl  som er her. Mener at det var dårlig gjort av oss  pga selvfølelsen til mennene vi hadde sex med

Merker noen gang de du hadde sex .er at dette ikke helt var bra for deg?

 

Anonymkode: 06bb0...a25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 19.6.2018 den 20.39, AnonymBruker skrev:

Nei . Ikke alltid.  Sex kan få deg til å føle deg brukt.  Sex kan ta fra deg makten din over egen kropp. Du må kanskje gjøre noe du egentlig ikke vil men pga du sa ja til litt må du bryte dine egne grenser moral og ønsker.  Det skjer  med de fleste jenter en eller anden gang . Og mange bruker sex som et rus middel og det er ikke bra.  Kødder opp hjernen  og kroppen. 

Anonymkode: 06bb0...a25

Sex er MENT til å ta fra deg makten over egen kropp. Det er er det endelige målet.

Det er ment å være en dyp kontakt til ditt egentlige selv, der dine intelektuellt rasjonaliserte identitet og moralske grenser pulveriseres av dine dyriske, biologiske behov. 

Jeg er klar over at man i stor grad har sex av de gale årsakene, og man stort sett spiller innen ett bevisthetsnivå som ikke gir noen kontakt med noe som helst. Men det er mindre sex og mer relasjonsbygging.

Og TS sitt problem er reellt, og hun bør søke profesjonell hjelp. Men problemet er ikke at hun bryter sine egne grenser, hvilket i ett samfunn som vårt er en viktig øvelse man bør gjøre ofte, men det at hun er bevist at hun ønsker å skade seg selv.  Vi har psykologer og medikamenter for dette problemet.

Så hvis ikke jeg føler meg litt brukt etter sex, betyr det at jeg ikke har gjordt jobben min godt nok. På slutten er sex en dyp egoistisk opplevelse. Mitt MÅL vil ALLTID være er at hun skal komme dit at hun kun konsentrerer seg om seg og sin opplevelse og HELST bryter både mine og hennes grenser.

Du er MENT å bruke sex som rusmiddel. Vi som mennesker er mentalt avhengig av rusmiddler, og sex er det rusmidlet vi har absolutt minst ulemper med. Faktisk er flertallet av ulempene av sex som rusmiddel sosiale konstruksjoner, som ikke har noen egentlig reelle konsekvenser. (Unntaket er kjønnsykdommer.)

Jeg misliker mye av den underliggende virkelighetsforståelsen i ditt innlegg, for det forteller noe om hvor distansert vi som mennesker har blitt fra våre drifter, og jeg føler dette blir ett større og større problem.  Og sånn jeg ser det fra innlegget ditt, føler jeg vi kan se ett mønster som kan forklare hvorfor flere og flere unge får problemer og hvorfor vi er på vei til å utvikle en samfunnsstruktur som er mentalt destruktiv.

Anonymkode: 4072f...3a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei sex er ikke ment å ta fra deg makten. Du er alltid den som har total makt over deg   du kan dele den Men ikke gi den helt bort. Tilogmed de som liker smBm  . Der har den underdanig  full makt til å si stopp. Men å føle seg brukt etter sex,  vel noen ganger er det ok. God sex skal føles .. 😁

Men sex er å dele nytelse. Ikke overgå hverandr. Sex er i biologisk ment for å lage barn. Ren parring.  Og for å holde felleskapet sammen og styrke følelen av å høre sammen. Derfor føles sex godt.

Det er alltid noen som knuller rundt pga sex er godt.  Og ikke tenker på hvorfor vi egentlig har sex. Vi er primater  vi er faktisk ganske enkle sånn.

Og vi har hørt nå at jenter skal ha sex som menn. Vel noen jenter takler det ikke . Det blir feil. Men man skal jo alltid synes sex er godt.

Anonymkode: 06bb0...a25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...