A_nanas Skrevet 21. juni 2018 #601 Del Skrevet 21. juni 2018 1 minutt siden, Kapittel2 skrev: Ikke han heller! Andy Warhol 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kapittel2 Skrevet 21. juni 2018 Forfatter #602 Del Skrevet 21. juni 2018 (endret) 3 minutter siden, A_nanas skrev: Andy Warhol Niks. Her er noen hint i form av emojier der den ene er to hint i ett: 🤠🛫 Endret 21. juni 2018 av Kapittel2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 21. juni 2018 #603 Del Skrevet 21. juni 2018 Akkurat nå, Kapittel2 skrev: Niks. Her er noen hint i form av emojier: 🤠🛫 Bjørn Kjos? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kapittel2 Skrevet 21. juni 2018 Forfatter #604 Del Skrevet 21. juni 2018 (endret) 3 minutter siden, Winza skrev: Bjørn Kjos? Ikke Bjørn Kjos. Han jeg har tegnet var en amerikansk artist og låtskriver som døde for mer enn ti år siden. (Jeg snek inn et hint til.) Hvis dere trenger flere hint så er det bare til å spørre. Endret 21. juni 2018 av Kapittel2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 21. juni 2018 #605 Del Skrevet 21. juni 2018 2 minutter siden, Kapittel2 skrev: Ikke Bjørn Kjos. Han jeg har tegnet var en amerikansk artist og låtskriver som døde for mer enn ti år siden. (Jeg snek inn et hint til.) Hvis dere trenger flere hint så er det bare til å spørre. John Denver? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 21. juni 2018 #606 Del Skrevet 21. juni 2018 Amerikans artist og låtskriver med runde briller, cowboyhatt... hva har flyet med det å gjøre? Jeg googlet litt da, og den eneste jeg klarte å finne som lignet var Buddy Holly. Men, han døde i 1959, og du mener kanskje at det er nærmere i tid, eller? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kapittel2 Skrevet 21. juni 2018 Forfatter #607 Del Skrevet 21. juni 2018 Akkurat nå, Xmasclovn skrev: John Denver? Yes! Helt riktig! Ti poeng til deg! 🏆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 21. juni 2018 #608 Del Skrevet 21. juni 2018 Akkurat nå, Kapittel2 skrev: Yes! Helt riktig! Ti poeng til deg! 🏆 Det hadde jeg aldri klart å gjette, for jeg vet ikke hvem det er engang. Gratulerer med 10 poeng, Xmasclovn 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kapittel2 Skrevet 21. juni 2018 Forfatter #609 Del Skrevet 21. juni 2018 Akkurat nå, Polly Ester skrev: Amerikans artist og låtskriver med runde briller, cowboyhatt... hva har flyet med det å gjøre? Jeg googlet litt da, og den eneste jeg klarte å finne som lignet var Buddy Holly. Men, han døde i 1959, og du mener kanskje at det er nærmere i tid, eller? @Xmasclovn gjetter riktig på John Denver! Med flyet mente jeg at han skrev "Leaving on a jetplane" og så døde han i en flyulykke, derfor to hint i ett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 21. juni 2018 #610 Del Skrevet 21. juni 2018 Akkurat nå, Kapittel2 skrev: Yes! Helt riktig! Ti poeng til deg! 🏆 💪🏼 Men du.. han døde for 21(!) år siden faktisk. Ble først litt lurt da du sa 10 år, for jeg tenkte jo først på hvem som døde for rundt 10 år siden😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 21. juni 2018 #611 Del Skrevet 21. juni 2018 2 minutter siden, Kapittel2 skrev: Yes! Helt riktig! Ti poeng til deg! 🏆 Hehe jeg hadde tenkt å foreslå Johnny Cash Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 21. juni 2018 #612 Del Skrevet 21. juni 2018 1 minutt siden, Polly Ester skrev: Det hadde jeg aldri klart å gjette, for jeg vet ikke hvem det er engang. Gratulerer med 10 poeng, Xmasclovn Ikke hørt om han jeg heller 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kapittel2 Skrevet 21. juni 2018 Forfatter #613 Del Skrevet 21. juni 2018 Akkurat nå, Polly Ester skrev: Det hadde jeg aldri klart å gjette, for jeg vet ikke hvem det er engang. Gratulerer med 10 poeng, Xmasclovn Da er det ikke så lett, nei. Det var litt moro at det måtte så mange gjetninger til, (selv om jeg må innrømme at jeg trodde den skulle bli gjettet med en gang, haha.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A_nanas Skrevet 21. juni 2018 #614 Del Skrevet 21. juni 2018 3 minutter siden, Kapittel2 skrev: @Xmasclovn gjetter riktig på John Denver! Med flyet mente jeg at han skrev "Leaving on a jetplane" og så døde han i en flyulykke, derfor to hint i ett. Aha. Det visste jeg ikke hvem var. Men googlet også flyulykker og «the day the music died» men fikk ikke til å stemme med utseendet. Gratulerer @Xmasclovn 🍾💐 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kapittel2 Skrevet 21. juni 2018 Forfatter #615 Del Skrevet 21. juni 2018 1 minutt siden, Xmasclovn skrev: 💪🏼 Men du.. han døde for 21(!) år siden faktisk. Ble først litt lurt da du sa 10 år, for jeg tenkte jo først på hvem som døde for rundt 10 år siden😂 Det var derfor jeg skrev "for mer enn ti år siden", jeg ville det skulle høres ut som om det var rundt ti år siden for å gjøre det litt vanskeligere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 21. juni 2018 #616 Del Skrevet 21. juni 2018 De jeg har tegnet til nå har jeg tegnet på en post-it og lastet opp på mobilen, men jeg skjønner at flere av dere tegner på mobilen? Hvilket program bruker dere? Jeg har Androidtelefon. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hottrio Skrevet 21. juni 2018 #617 Del Skrevet 21. juni 2018 4 minutter siden, Polly Ester skrev: Det hadde jeg aldri klart å gjette, for jeg vet ikke hvem det er engang. Gratulerer med 10 poeng, Xmasclovn Skulle akkurat til å tippe Kurt Cobain.... John Denver har ikke jeg hørt om heller. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kapittel2 Skrevet 21. juni 2018 Forfatter #618 Del Skrevet 21. juni 2018 Jeg må ha overvurdert hans kjendisstatus! 🤐 Det jeg forsøkte på var å bevege meg bort fra Nrk, men så havnet jeg visst litt for langt utpå jordet. 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 21. juni 2018 #619 Del Skrevet 21. juni 2018 2 minutter siden, Hottrio skrev: Skulle akkurat til å tippe Kurt Cobain.... John Denver har ikke jeg hørt om heller. Jeg googlet litt da, for å se om jeg fant en som lignet. Og navnet John Denver dukket jo opp, men jeg undersøkte det ikke nærmere siden jeg ikke hadde hørt om han. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kapittel2 Skrevet 21. juni 2018 Forfatter #620 Del Skrevet 21. juni 2018 (endret) 13 minutter siden, Polly Ester skrev: De jeg har tegnet til nå har jeg tegnet på en post-it og lastet opp på mobilen, men jeg skjønner at flere av dere tegner på mobilen? Hvilket program bruker dere? Jeg har Androidtelefon. Jeg tegnet en av tegningene på mobilen og da brukte jeg en app som heter "Skisse". Går det an å linke på denne måten? https://play.google.com/store/apps/details?id=com.sonymobile.sketch&hl=nb Endret 21. juni 2018 av Kapittel2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå