Gjest X-faktor Skrevet 20. juni 2018 #581 Del Skrevet 20. juni 2018 Jeg synes dere er sykt gode til å tegne. Dere er liksom som en hel samling av den ene i klassen som var flink. Skummelt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ellii Skrevet 20. juni 2018 #582 Del Skrevet 20. juni 2018 2 timer siden, X-faktor skrev: I am sailing I am sailing? Haha, mener du Rod Stewart? 😂 @Kapittel2 Linda Eide? @ilsep Hehe, trodde du mente han Samuel og bestefar (bestefar som får oppfylt ønskene om å reise, og de er ute i friluftsliv. Samuel var jo på Beserk også😝) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A_nanas Skrevet 20. juni 2018 #583 Del Skrevet 20. juni 2018 51 minutter siden, Thyra skrev: Denne tegnet jeg i 1991, så kjendisen har nok forandret seg litt siden den gang: Hehe jeg tenkte først på Taylor Hanson, til jeg så øredobbene 🧐 Madonna? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ellii Skrevet 20. juni 2018 #584 Del Skrevet 20. juni 2018 @Thyra Kan det være Paula Abdul? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fnugg1 Skrevet 20. juni 2018 #585 Del Skrevet 20. juni 2018 1 time siden, Citronella skrev: 😳😳😳Jeg er litt lykkelig nå! Du har rett! Det var ikke vanskelig å se at det var han😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fnugg1 Skrevet 20. juni 2018 #586 Del Skrevet 20. juni 2018 1 time siden, Thyra skrev: Denne tegnet jeg i 1991, så kjendisen har nok forandret seg litt siden den gang: Prinsesse Stephanie😊 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 42 Skrevet 20. juni 2018 #587 Del Skrevet 20. juni 2018 (endret) 19 minutter siden, Fnugg1 skrev: Prinsesse Stephanie😊 MÅ være hun! Så med en gang hvem at JEG synes det lignet på noen. Klarte bare ikke plassere hun før jeg googlet svaret ditt. Trodde det var en skuespiller/svømmer. edit Endret 20. juni 2018 av Beeblebrox 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 21. juni 2018 #588 Del Skrevet 21. juni 2018 2 timer siden, Beeblebrox skrev: MÅ være hun! Så med en gang hvem at JEG synes det lignet på noen. Klarte bare ikke plassere hun før jeg googlet svaret ditt. Trodde det var en skuespiller/svømmer. edit Prinsesse S svømte, ja. Og det kan ligne henne på den tegningen. Men jeg tror ikke det er henne. Altfor fyldige lepper, og nesen er for smal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet 21. juni 2018 #589 Del Skrevet 21. juni 2018 8 timer siden, ilsep skrev: Stephanie av Monaco. @Thyra Riktig! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet 21. juni 2018 #590 Del Skrevet 21. juni 2018 7 timer siden, A_nanas skrev: Hehe jeg tenkte først på Taylor Hanson, til jeg så øredobbene 🧐 Madonna? 7 timer siden, Ellii skrev: @Thyra Kan det være Paula Abdul? Feil 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaw Skrevet 21. juni 2018 #591 Del Skrevet 21. juni 2018 8 timer siden, Carressa skrev: Stakkars fyr, jeg har maltraktert ham.... 🙈 tegning er visst ikke et naturtalent her i gården, skal øves på. Ørene er såklart ikke ekte, men slengt på til slutt for å gi et lite hint. 😅 Og nei, det er ikke Dracula. Aleksander skarsgård aka Eric Northman fra true blood? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kapittel2 Skrevet 21. juni 2018 Forfatter #592 Del Skrevet 21. juni 2018 10 timer siden, A_nanas skrev: Anette Bening 10 timer siden, Librarian skrev: Hmm, på Kapittel2s tegning gjetter jeg en gang til: Jeffrey Dahmer 😮 10 timer siden, Hottrio skrev: Kjell Bækkelund 10 timer siden, Hottrio skrev: Vibeke Sæther 10 timer siden, Xmasclovn skrev: Ellen Degeneres? 10 timer siden, A_nanas skrev: Robin Wright? 10 timer siden, ilsep skrev: @Kapittel2 er det hun fra Bergen kanskje? Tv2 pusser opp programmene? Kjersti Bergesen ? 10 timer siden, Pringle skrev: Anita Skorgan! 9 timer siden, Ellii skrev: Haha, mener du Rod Stewart? 😂 @Kapittel2 Linda Eide? @ilsep Hehe, trodde du mente han Samuel og bestefar (bestefar som får oppfylt ønskene om å reise, og de er ute i friluftsliv. Samuel var jo på Beserk også😝) Det er ingen av disse heller! Hint: Han var en amerikansk artist. 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kapittel2 Skrevet 21. juni 2018 Forfatter #593 Del Skrevet 21. juni 2018 10 timer siden, Thyra skrev: Denne tegnet jeg i 1991, så kjendisen har nok forandret seg litt siden den gang: Denne var veldig fint tegnet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 21. juni 2018 #594 Del Skrevet 21. juni 2018 10 timer siden, Salka skrev: Å, takk for tips! En sånn en må jeg også ha! Kjøpte en til mamma og søster med 😄 Håper bare ikke jeg har misforstått og det faktisk ikke funker på iPhone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 21. juni 2018 #595 Del Skrevet 21. juni 2018 10 timer siden, Thyra skrev: Denne tegnet jeg i 1991, så kjendisen har nok forandret seg litt siden den gang: Ligner litt på Erlend Elias faktisk Vet det ikke er han men fortsatt 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bonusmammaen Skrevet 21. juni 2018 #596 Del Skrevet 21. juni 2018 11 minutter siden, Winza skrev: Ligner litt på Erlend Elias faktisk Vet det ikke er han men fortsatt 😛 Hahaha! Stakkars prinsesse. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hottrio Skrevet 21. juni 2018 #597 Del Skrevet 21. juni 2018 Jon Bon Jovi 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kapittel2 Skrevet 21. juni 2018 Forfatter #598 Del Skrevet 21. juni 2018 2 minutter siden, Hottrio skrev: Jon Bon Jovi Var dette til meg? Det er ikke han heller. Med "var" så mente jeg at han er død, og så kan jeg legge til at det er over 10 år siden han døde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A_nanas Skrevet 21. juni 2018 #599 Del Skrevet 21. juni 2018 11 timer siden, Kapittel2 skrev: Ja, det kan vi! Nå skal jeg ta kvelden, men legger igjen en siste tegning som jeg lurer på om noen klarer å gjette riktig på: God natt! 😊 John Lennon 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kapittel2 Skrevet 21. juni 2018 Forfatter #600 Del Skrevet 21. juni 2018 Akkurat nå, A_nanas skrev: John Lennon Ikke han heller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå