Gjest Carressa Skrevet 20. juni 2018 #561 Del Skrevet 20. juni 2018 Stakkars fyr, jeg har maltraktert ham.... 🙈 tegning er visst ikke et naturtalent her i gården, skal øves på. Ørene er såklart ikke ekte, men slengt på til slutt for å gi et lite hint. 😅 Og nei, det er ikke Dracula. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ilsep Skrevet 20. juni 2018 #562 Del Skrevet 20. juni 2018 1 minutt siden, Carressa skrev: Stakkars fyr, jeg har maltraktert ham.... 🙈 tegning er visst ikke et naturtalent her i gården, skal øves på. Ørene er såklart ikke ekte, men slengt på til slutt for å gi et lite hint. 😅 Og nei, det er ikke Dracula. David Bowie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carressa Skrevet 20. juni 2018 #563 Del Skrevet 20. juni 2018 Akkurat nå, ilsep skrev: David Bowie Nei 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElectricScum Skrevet 20. juni 2018 #564 Del Skrevet 20. juni 2018 Procreater er forresten en eksepsjonelt bra tegneapp. Det er ikke gratis, men koster under hundrelappen. Verdt pengene om man liker drodle litt både som proff eller amatør. Intuitivt og enkelt. https://procreate.art/ipad 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 20. juni 2018 #565 Del Skrevet 20. juni 2018 (endret) Åhhh han ser så kjent ut! Hvor gammel er han, sånn ca? @Carressa Endret 20. juni 2018 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carressa Skrevet 20. juni 2018 #566 Del Skrevet 20. juni 2018 1 minutt siden, Rumle skrev: Åhhh han ser så kjent ut! Hvor gammel er han, sånn ca? @Carressa Han er i slutten av 30-årene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ilsep Skrevet 20. juni 2018 #567 Del Skrevet 20. juni 2018 2 minutter siden, Carressa skrev: Nei 😊 Tom Cruise da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 20. juni 2018 #568 Del Skrevet 20. juni 2018 Akkurat nå, Carressa skrev: Han er i slutten av 30-årene. 🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minitroll Skrevet 20. juni 2018 #569 Del Skrevet 20. juni 2018 1 time siden, Minitroll skrev: Hvem er dette?? Mange gode forslag, men det skal være Esben Esther Pirelli Benestad. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carressa Skrevet 20. juni 2018 #570 Del Skrevet 20. juni 2018 Akkurat nå, ilsep skrev: Tom Cruise da Hehe nei. Yngre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minitroll Skrevet 20. juni 2018 #571 Del Skrevet 20. juni 2018 6 minutter siden, Carressa skrev: Stakkars fyr, jeg har maltraktert ham.... 🙈 tegning er visst ikke et naturtalent her i gården, skal øves på. Ørene er såklart ikke ekte, men slengt på til slutt for å gi et lite hint. 😅 Og nei, det er ikke Dracula. Tror det er Jim Parson (sheldon i Big bang theory) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 20. juni 2018 #572 Del Skrevet 20. juni 2018 Akkurat nå, Carressa skrev: Hehe nei. Yngre. Er han norsk? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carressa Skrevet 20. juni 2018 #573 Del Skrevet 20. juni 2018 1 minutt siden, Minitroll skrev: Tror det er Jim Parson (sheldon i Big bang theory) Feil, dessverre. 1 minutt siden, Rumle skrev: Er han norsk? Nei, han er amerikaner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest X-faktor Skrevet 20. juni 2018 #574 Del Skrevet 20. juni 2018 2 minutter siden, Minitroll skrev: Tror det er Jim Parson (sheldon i Big bang theory) Må vel være enten en hobbit eller en Star Trek-figur, siden de spisse ørene skal være et hint, og på KG dukker det oftest opp sånne som kunne vært på forsiden av bladet «Topp», så da topper jeg han som spilte Frodo. Det var et navn som dukket opp tidligere her også, så folk er på Frodojakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carressa Skrevet 20. juni 2018 #575 Del Skrevet 20. juni 2018 Han er ganske lav og hadde sin absolutt storhetstid på begynnelsen av 2000-tallet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carressa Skrevet 20. juni 2018 #576 Del Skrevet 20. juni 2018 Akkurat nå, X-faktor skrev: Må vel være enten en hobbit eller en Star Trek-figur, siden de spisse ørene skal være et hint, og på KG dukker det oftest opp sånne som kunne vært på forsiden av bladet «Topp», så da topper jeg han som spilte Frodo. Det var et navn som dukket opp tidligere her også, så folk er på Frodojakt. Jaaaaa 😂 Elijah Wood er riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest X-faktor Skrevet 20. juni 2018 #577 Del Skrevet 20. juni 2018 Akkurat nå, Carressa skrev: Jaaaaa 😂 Elijah Wood er riktig. Bare kall meg Sherlock Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 20. juni 2018 #578 Del Skrevet 20. juni 2018 Akkurat nå, Carressa skrev: Jaaaaa 😂 Elijah Wood er riktig. Haha ser det nå!!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carressa Skrevet 20. juni 2018 #579 Del Skrevet 20. juni 2018 1 minutt siden, X-faktor skrev: Bare kall meg Sherlock Hehe, flink. 1 minutt siden, Rumle skrev: Haha ser det nå!!!! Haha 🙈 troooor jeg må øve mer 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 20. juni 2018 #580 Del Skrevet 20. juni 2018 (endret) 1 minutt siden, Carressa skrev: Hehe, flink. Haha 🙈 troooor jeg må øve mer 😅 Neeei, den er jo helt super! :jepp: Endret 20. juni 2018 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå