Gjest X-faktor Skrevet 20. juni 2018 #521 Del Skrevet 20. juni 2018 6 minutter siden, Minitroll skrev: Hvem er dette?? Sigourny Weaver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 20. juni 2018 #522 Del Skrevet 20. juni 2018 2 minutter siden, Polly Ester skrev: Jeg har ikke sett han skuespilleren i den filmen, men jeg likte han som Tiden i Alicefilmen. Husker veldig godt alle plakatene og bildene av han med den badedrakta da. Mankini har blitt populært etter den filmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ilsep Skrevet 20. juni 2018 #523 Del Skrevet 20. juni 2018 1 minutt siden, Polly Ester skrev: Kong Harald? (Husker ikke om det er gjettet før) Bingo! 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 20. juni 2018 #524 Del Skrevet 20. juni 2018 5 minutter siden, ilsep skrev: Bingo! 😊 Jaggu. Den satt langt inne. Det var hintet "yrke" i hermetegn som var siste avgjørende. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ilsep Skrevet 20. juni 2018 #525 Del Skrevet 20. juni 2018 4 minutter siden, Polly Ester skrev: Jaggu. Den satt langt inne. Det var hintet "yrke" i hermetegn som var siste avgjørende. Og hva var drømmen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 20. juni 2018 #526 Del Skrevet 20. juni 2018 Akkurat nå, ilsep skrev: Og hva var drømmen? Nei, det vet jeg ikke. Jeg tenkte bare seiling og båt og "yrke" - og da måtte det jo bare være kongen, tenkte jeg. Fikk han en premie ifb med seilingen sin? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ilsep Skrevet 20. juni 2018 #527 Del Skrevet 20. juni 2018 1 minutt siden, Polly Ester skrev: Nei, det vet jeg ikke. Jeg tenkte bare seiling og båt og "yrke" - og da måtte det jo bare være kongen, tenkte jeg. Fikk han en premie ifb med seilingen sin? Det tror jeg han har gjort. Men drømmen var et opphold i Amazonas jungelen der han fikk møte en indianerhøvding og stammen. Vi har en ganske kul konge! 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 20. juni 2018 #528 Del Skrevet 20. juni 2018 1 time siden, Polly Ester skrev: Okay, prøver en til. Dette ser ut som en av de 11 ungene til Trollemor, men i virkeligheten er hun veldig pen. Amy Winehouse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 20. juni 2018 #529 Del Skrevet 20. juni 2018 Akkurat nå, Citronella skrev: Amy Winehouse? Kan hende det ligner litt på henne, kanskje mer enn det ligner på Selena Gomez egentlig. Men, det var Selena jeg forsøkte å tegne. Ser ut som trolltenner hun har hehehe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 20. juni 2018 #530 Del Skrevet 20. juni 2018 Jeg kan ikke tegne... Hvem er dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet 20. juni 2018 #531 Del Skrevet 20. juni 2018 Denne tegnet jeg i 1991, så kjendisen har nok forandret seg litt siden den gang: 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 20. juni 2018 #532 Del Skrevet 20. juni 2018 2 minutter siden, Polly Ester skrev: Kan hende det ligner litt på henne, kanskje mer enn det ligner på Selena Gomez egentlig. Men, det var Selena jeg forsøkte å tegne. Ser ut som trolltenner hun har hehehe Narko-tenner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 20. juni 2018 #533 Del Skrevet 20. juni 2018 Haha, jeg kan ikke tegne og har paint på iPaden, men bare fingrene å tegne med, så får ikke til detaljer som øyne og sånt. Skulle hatt en penn til paden. Men hvem er dette? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ilsep Skrevet 20. juni 2018 #534 Del Skrevet 20. juni 2018 1 minutt siden, Citronella skrev: Jeg kan ikke tegne... Hvem er dette? Er det en amerikansk skuespiller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leoor Skrevet 20. juni 2018 #535 Del Skrevet 20. juni 2018 2 minutter siden, Thyra skrev: Denne tegnet jeg i 1991, så kjendisen har nok forandret seg litt siden den gang: Elisabeth Hurley? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest X-faktor Skrevet 20. juni 2018 #536 Del Skrevet 20. juni 2018 Akkurat nå, Salka skrev: Haha, jeg kan ikke tegne og har paint på iPaden, men bare fingrene å tegne med, så får ikke til detaljer som øyne og sånt. Skulle hatt en penn til paden. Men hvem er dette? Mulla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ilsep Skrevet 20. juni 2018 #537 Del Skrevet 20. juni 2018 2 minutter siden, Thyra skrev: Denne tegnet jeg i 1991, så kjendisen har nok forandret seg litt siden den gang: Brooke Shields Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet 20. juni 2018 #538 Del Skrevet 20. juni 2018 Akkurat nå, Leoor skrev: Elisabeth Hurley? Feil 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mummu Skrevet 20. juni 2018 #539 Del Skrevet 20. juni 2018 2 minutter siden, Citronella skrev: Jeg kan ikke tegne... Hvem er dette? Thomas Gjertsen! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 20. juni 2018 #540 Del Skrevet 20. juni 2018 1 minutt siden, Salka skrev: Haha, jeg kan ikke tegne og har paint på iPaden, men bare fingrene å tegne med, så får ikke til detaljer som øyne og sånt. Skulle hatt en penn til paden. Men hvem er dette? Det er Bare Egil Band? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå