Kapittel2 Skrevet 20. juni 2018 Forfatter #361 Del Skrevet 20. juni 2018 6 minutter siden, Polly Ester skrev: Den som gjetter hvem dette er får 10 ekstra poeng og kan gå forbi start og ta med seg en bukett blomster på veien videre: Dette er for meg en sånn "har det på tunga"-tegning. Hun ser så kjent ut, men jeg kommer ikke på navn og jeg er egentlig ikke sikkert på om jeg faktisk vet det eller bare tror jeg gjør det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest X-faktor Skrevet 20. juni 2018 #362 Del Skrevet 20. juni 2018 6 minutter siden, Polly Ester skrev: Den som gjetter hvem dette er får 10 ekstra poeng og kan gå forbi start og ta med seg en bukett blomster på veien videre: Hva yeter hun som har spilt i B-filmer som tror hun har så fin rumpe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 20. juni 2018 #363 Del Skrevet 20. juni 2018 Akkurat nå, X-faktor skrev: Hva yeter hun som har spilt i B-filmer som tror hun har så fin rumpe? Kim Kardashian? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kapittel2 Skrevet 20. juni 2018 Forfatter #364 Del Skrevet 20. juni 2018 (endret) Er det Mariah Carey?? @Polly Ester Endret 20. juni 2018 av Kapittel2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest X-faktor Skrevet 20. juni 2018 #365 Del Skrevet 20. juni 2018 2 minutter siden, ilsep skrev: Hva heter hun som spiller i Broen? Sofia? Ja! Haha! Fasiten må forkastes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ilsep Skrevet 20. juni 2018 #366 Del Skrevet 20. juni 2018 Neste mentale bilde: - høy dame, også ei alle vet hvem er. Ikon og forbilde. Men også utskjelt og misforstått. Alle ville være henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 20. juni 2018 #367 Del Skrevet 20. juni 2018 Datteren min lo av tegningen min og syns det ikke lignet i det hele tatt på det jeg har prøvd å tegne, så jeg tror dere trenger flere hint... Hun er norsk. Var sammen med en kjendis. Det har alltid vært veldig delte meninger om henne og hun har vært mye i media i perioder og så er hun borte for så å dukke opp igjen. Ikke Mariah Carey heller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest X-faktor Skrevet 20. juni 2018 #368 Del Skrevet 20. juni 2018 Akkurat nå, ilsep skrev: Neste mentale bilde: - høy dame, også ei alle vet hvem er. Ikon og forbilde. Men også utskjelt og misforstått. Alle ville være henne. Jean De Arc, Sylvi Listhaug, lol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kapittel2 Skrevet 20. juni 2018 Forfatter #369 Del Skrevet 20. juni 2018 Akkurat nå, Polly Ester skrev: Datteren min lo av tegningen min og syns det ikke lignet i det hele tatt på det jeg har prøvd å tegne, så jeg tror dere trenger flere hint... Hun er norsk. Var sammen med en kjendis. Det har alltid vært veldig delte meninger om henne og hun har vært mye i media i perioder og så er hun borte for så å dukke opp igjen. Ikke Mariah Carey heller. Da jeg kom på henne så var jeg HELT sikker på at det var riktig! Hmm! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 20. juni 2018 #370 Del Skrevet 20. juni 2018 1 minutt siden, ilsep skrev: Neste mentale bilde: - høy dame, også ei alle vet hvem er. Ikon og forbilde. Men også utskjelt og misforstått. Alle ville være henne. Diana? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ilsep Skrevet 20. juni 2018 #371 Del Skrevet 20. juni 2018 1 minutt siden, Polly Ester skrev: Datteren min lo av tegningen min og syns det ikke lignet i det hele tatt på det jeg har prøvd å tegne, så jeg tror dere trenger flere hint... Hun er norsk. Var sammen med en kjendis. Det har alltid vært veldig delte meninger om henne og hun har vært mye i media i perioder og så er hun borte for så å dukke opp igjen. Ikke Mariah Carey heller. Hun var med i Hotel Cesar og gift med han Joralf? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123Sol Skrevet 20. juni 2018 #372 Del Skrevet 20. juni 2018 2 minutter siden, Polly Ester skrev: Datteren min lo av tegningen min og syns det ikke lignet i det hele tatt på det jeg har prøvd å tegne, så jeg tror dere trenger flere hint... Hun er norsk. Var sammen med en kjendis. Det har alltid vært veldig delte meninger om henne og hun har vært mye i media i perioder og så er hun borte for så å dukke opp igjen. Ikke Mariah Carey heller. Linni Meister? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ilsep Skrevet 20. juni 2018 #373 Del Skrevet 20. juni 2018 1 minutt siden, X-faktor skrev: Jean De Arc, Sylvi Listhaug, lol Haha. Nei. Hun er ikke norsk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ilsep Skrevet 20. juni 2018 #374 Del Skrevet 20. juni 2018 (endret) 1 minutt siden, Rumle skrev: Diana? Ja ❤ Den var visst altfor lett... Endret 20. juni 2018 av ilsep Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 20. juni 2018 #375 Del Skrevet 20. juni 2018 Akkurat nå, ilsep skrev: Hun var med i Hotel Cesar og gift med han Joralf? Nei, jeg tror ikke det. Hun har en datter som det også ble mye snakkis rundt navnet på. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 20. juni 2018 #376 Del Skrevet 20. juni 2018 Akkurat nå, Mortem skrev: Linni Meister? Nope 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kapittel2 Skrevet 20. juni 2018 Forfatter #377 Del Skrevet 20. juni 2018 Akkurat nå, Polly Ester skrev: Nope Linda Johansen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest X-faktor Skrevet 20. juni 2018 #378 Del Skrevet 20. juni 2018 1 minutt siden, ilsep skrev: Ja ❤ Den var visst altfor lett... Diana var bra gjettet på så kort varsel. Respekt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 20. juni 2018 #379 Del Skrevet 20. juni 2018 Akkurat nå, Kapittel2 skrev: Linda Johansen? Nei. Hun hadde vel en egen tråd her på KG en tid tilbake også tror jeg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ilsep Skrevet 20. juni 2018 #380 Del Skrevet 20. juni 2018 Ok ny: Personen er opphav til et negativt ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå