An0nymBruker Skrevet 7. juli 2018 #2461 Del Skrevet 7. juli 2018 (endret) Sylvester Stallone, @FrankDrebin? Endret 7. juli 2018 av An0nymBruker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 7. juli 2018 #2462 Del Skrevet 7. juli 2018 4 minutter siden, Winza skrev: Så da kan jeg tenker på hvithudede skuespillere med? Jeg tenkte bare på diverse mørkhudede skuespillere 😛 Ja, han er ikke mørk. 3 minutter siden, An0nymBruker skrev: Bruce Lee? Ikke ham heller. Nytt hint: Tegningen er fra en rolle som en hissigpropp som er veldig glad i kokain. xD 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 7. juli 2018 #2463 Del Skrevet 7. juli 2018 Akkurat nå, FrankDrebin skrev: Ja, han er ikke mørk. Ikke ham heller. Nytt hint: Tegningen er fra en rolle som en hissigpropp som er veldig glad i kokain. xD John Travolta? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 7. juli 2018 #2464 Del Skrevet 7. juli 2018 4 minutter siden, FrankDrebin skrev: Ja, han er ikke mørk. Ikke ham heller. Nytt hint: Tegningen er fra en rolle som en hissigpropp som er veldig glad i kokain. xD Karl Reverud røyker ikke kokain gjør han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 7. juli 2018 #2465 Del Skrevet 7. juli 2018 5 minutter siden, FrankDrebin skrev: Ja, han er ikke mørk. Ikke ham heller. Nytt hint: Tegningen er fra en rolle som en hissigpropp som er veldig glad i kokain. xD Har filmens innhold noe med mafia å gjøre? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ilsep Skrevet 7. juli 2018 #2466 Del Skrevet 7. juli 2018 (endret) Det må være en av de karene fra Miami Vice? Don Johnson. Ser det var svart at det ikke var det. Ok. Cocain cowboys, narchos? @FrankDrebin Endret 7. juli 2018 av ilsep Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Undermann Skrevet 7. juli 2018 #2467 Del Skrevet 7. juli 2018 William Forsythe? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ilsep Skrevet 7. juli 2018 #2468 Del Skrevet 7. juli 2018 (endret) Ok. Ny mental tegning. Voksen mann med hår på hode. Slank. Flere yrker. 1: seriøst. 2:.. av den mer underholdende sorten litt kopi av en annen velkjent underholdningsartist.. 3: og det typiske: forfatter. For å ikke gjøre det altfor vanskelig, han er norsk. Endret 7. juli 2018 av ilsep Legge til info. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 7. juli 2018 #2469 Del Skrevet 7. juli 2018 7 minutter siden, ilsep skrev: Ok. Voksen mann med hår på hode. Slank. Flere yrker. 1: seriøst. 2:.. av den mer underholdende sorten litt kopi av en annen velkjent underholdningsartist.. 3: og det typiske: forfatter. For å ikke gjøre det altfor vanskelig, han er norsk. Har han vært mye på TV? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 7. juli 2018 #2470 Del Skrevet 7. juli 2018 Er han lege @ilsep? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ilsep Skrevet 7. juli 2018 #2471 Del Skrevet 7. juli 2018 2 minutter siden, An0nymBruker skrev: Har han vært mye på TV? Han har vært der flere ganger tidligere hvertfall. Spesielt som underholdning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ilsep Skrevet 7. juli 2018 #2472 Del Skrevet 7. juli 2018 2 minutter siden, An0nymBruker skrev: Er han lege @ilsep? Nei han er ikke å betrakte som lege. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Undermann Skrevet 7. juli 2018 #2473 Del Skrevet 7. juli 2018 2 minutter siden, ilsep skrev: Han har vært der flere ganger tidligere hvertfall. Spesielt som underholdning Nå er jeg litt forvirret, var det ikke Frank Drebin som hadde denne oppgaven?? 😳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ilsep Skrevet 7. juli 2018 #2474 Del Skrevet 7. juli 2018 (endret) 4 minutter siden, Undermann skrev: Nå er jeg litt forvirret, var det ikke Frank Drebin som hadde denne oppgaven?? 😳 Mine innlegg er mentale tegninger, som du ser om du har lest tidligere i tråden. 🙂 La inn mer info på innlegget. Endret 7. juli 2018 av ilsep Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 7. juli 2018 #2475 Del Skrevet 7. juli 2018 7 minutter siden, ilsep skrev: Han har vært der flere ganger tidligere hvertfall. Spesielt som underholdning. Har han mørkt hår? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Undermann Skrevet 7. juli 2018 #2476 Del Skrevet 7. juli 2018 3 minutter siden, ilsep skrev: Mine innlegg er mentale tegninger, som du ser om du har lest tidligere i tråden. Aha, nå skjønte jeg. Visste ikke at man lagde mentale tegninger så jeg misforsto og skjønte ingenting, hehe. Sorry 😳 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ilsep Skrevet 7. juli 2018 #2477 Del Skrevet 7. juli 2018 5 minutter siden, An0nymBruker skrev: Har han mørkt hår? Ja, det er hvertfall mørkt på bilder. Om det er ekte vet jeg ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 7. juli 2018 #2478 Del Skrevet 7. juli 2018 Akkurat nå, ilsep skrev: Ja, det er hvertfall mørkt på bilder. Om det er ekte vet jeg ikke.. Otto Jespersen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ilsep Skrevet 7. juli 2018 #2479 Del Skrevet 7. juli 2018 3 minutter siden, Undermann skrev: Aha, nå skjønte jeg. Visste ikke at man lagde mentale tegninger så jeg misforsto og skjønte ingenting, hehe. Sorry 😳 Ingenting å beklage. Jeg bruker mentale tegninger fordi jeg suger på å tegne.. 🙊😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ilsep Skrevet 7. juli 2018 #2480 Del Skrevet 7. juli 2018 2 minutter siden, An0nymBruker skrev: Otto Jespersen? Nei nei nei nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå