Gå til innhold

Gjett hvilken kjendis jeg har tegnet

Kapittel2

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, Kapittel2 skrev:

Noen som ser hvem dette er? Det ligner ikke så veldig, men denne gangen er det en ekte person. :smilyblomst:

_20180629_174010.thumb.JPG.10455c380b7fbb805a23343f50229d0a.JPG

Helge Jordal

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Spoiler
22 timer siden, Leviora skrev:

tegning5.jpg

Morsomt hvordan man ser så forskjellige ansikt Jeg tror ikke det er han du har tegnet, men jeg ser en ung Huge Jackman:laugh:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Beeblebrox skrev:
  Skjul innhold

Morsomt hvordan man ser så forskjellige ansikt Jeg tror ikke det er han du har tegnet, men jeg ser en ung Huge Jackman:laugh:

Det er bekreftet riktig :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Leviora skrev:

Det er bekreftet riktig :) 

WOW!!! SUPER-sløvt!....    Siterte og svarte før jeg så gjennom resten av sidene, Sjekket bevisst etter om noen hadde svart (trode jeg)  det samme, og jeg kom meg altså helt til siste siden før jeg postet...Likevel fikk jeg det ikke med meg....  jaja... :bond:

Bare et forslag, men kunne det kanskje vært en ide at de som har tegnet svarer med  med stor rød skrift (evt annet som er lett å se) når fasiten/riktig svar avsløres? Hadde forhåpentligvis hjulpet meg, og kanskje andre  litt sløve mennesker også :laugh:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
3 minutter siden, Beeblebrox skrev:

WOW!!! SUPER-sløvt!....    Siterte og svarte før jeg så gjennom resten av sidene, Sjekket bevisst etter om noen hadde svart (trode jeg)  det samme, og jeg kom meg altså helt til siste siden før jeg postet...Likevel fikk jeg det ikke med meg....  jaja... :bond:

Bare et forslag, men kunne det kanskje vært en ide at de som har tegnet svarer med  med stor rød skrift (evt annet som er lett å se) når fasiten/riktig svar avsløres? Hadde forhåpentligvis hjulpet meg, og kanskje andre  litt sløve mennesker også :laugh:

Blir styr for oss på mobil å skulle gjøre det 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Winza skrev:

Blir styr for oss på mobil å skulle gjøre det 😛

Jaja, da får man bare tåle at det kommer "duplicate-svar" fra oss som er ekstra sløve:laugh:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vil prøve seg på denne? Det er ikke flekkete ansikt, bare litt fargeslurv🙈

D5D03B99-E2F4-411D-921F-B7F8191D022B.png

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 minutter siden, Xmasclovn skrev:

Noen som vil prøve seg på denne? Det er ikke flekkete ansikt, bare litt fargeslurv🙈

Aretha Franklin? 

Ellers hadde det vært fint med hint... land, sjanger eller noe som gjør det bittelitt lettere å gjette? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Xmasclovn skrev:

Jay Z? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Beeblebrox skrev:

Jeg kan begynne å redigere inn riktig svar i innlegget med tegningen når noen har gjettet riktig? Kan jo legge det i Spoiler sånn at folk kan gjette for seg selv hvis de vil det, før de sjekker svaret. :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sketch-1530312365491.thumb.png.3ecfb0576b569962feccbfebc106946c.png

Riktig svar var:

Spoiler

Charlie Chaplin

Endret av Kapittel2
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...