An0nymBruker Skrevet 9. juli 2018 #2741 Del Skrevet 9. juli 2018 Akkurat nå, bella_ skrev: Ler av denne, ikke det peneste som noen sinne er tegnet, men kanskje noen kan se hvem det er? (Samme person som jeg prøvde å tegne tidligere) Er det en skiløper? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 9. juli 2018 #2742 Del Skrevet 9. juli 2018 (endret) bella_ skrev (På 10.7.2018 den 1.23): Ler av denne, ikke det peneste som noen sinne er tegnet, men kanskje noen kan se hvem det er? (Samme person som jeg prøvde å tegne tidligere) Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 9. juli 2018 #2743 Del Skrevet 9. juli 2018 3 minutter siden, bella_ skrev: Ler av denne, ikke det peneste som noen sinne er tegnet, men kanskje noen kan se hvem det er? (Samme person som jeg prøvde å tegne tidligere) Er jo ikke stygg den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bella_ Skrevet 9. juli 2018 #2744 Del Skrevet 9. juli 2018 6 minutter siden, An0nymBruker skrev: Er det en skiløper? 6 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Øyvind Sauvik/vinni? Nei.. En veldig kjent nordmann, som ikke oppholder seg i Norge for tiden 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tockit Skrevet 9. juli 2018 #2745 Del Skrevet 9. juli 2018 Tegnet denne for litt over ett år siden. Jeg kan gi dere et hint til å starte med; hun er en modell . 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Undermann Skrevet 9. juli 2018 #2746 Del Skrevet 9. juli 2018 1 time siden, Winza skrev: Lite aktivitet i den andre tegne tråden så vil heller poste bildene mine her fremover, kjekt å få holdt alt i en tråd Hannibal Lecter? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 9. juli 2018 #2747 Del Skrevet 9. juli 2018 2 minutter siden, bella_ skrev: Nei.. En veldig kjent nordmann, som ikke oppholder seg i Norge for tiden 😄 Stordalen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tockit Skrevet 9. juli 2018 #2748 Del Skrevet 9. juli 2018 1 time siden, Winza skrev: Lite aktivitet i den andre tegne tråden så vil heller poste bildene mine her fremover, kjekt å få holdt alt i en tråd Uncle Fester fra The Addams Family? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ilsep Skrevet 9. juli 2018 #2749 Del Skrevet 9. juli 2018 4 minutter siden, bella_ skrev: Nei.. En veldig kjent nordmann, som ikke oppholder seg i Norge for tiden 😄 Jens Stoltenberg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bella_ Skrevet 9. juli 2018 #2750 Del Skrevet 9. juli 2018 Akkurat nå, ilsep skrev: Jens Stoltenberg? Jaa! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 9. juli 2018 #2751 Del Skrevet 9. juli 2018 3 minutter siden, Tockit skrev: Tegnet denne for litt over ett år siden. Jeg kan gi dere et hint til å starte med; hun er en modell . Cara Delevingne? Akkurat nå, Tockit skrev: Uncle Fester fra The Addams Family? Ja 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bella_ Skrevet 9. juli 2018 #2752 Del Skrevet 9. juli 2018 5 minutter siden, Tockit skrev: Tegnet denne for litt over ett år siden. Jeg kan gi dere et hint til å starte med; hun er en modell . Så flink du er! Barbara Palvin? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 9. juli 2018 #2753 Del Skrevet 9. juli 2018 6 minutter siden, Tockit skrev: Tegnet denne for litt over ett år siden. Jeg kan gi dere et hint til å starte med; hun er en modell . Miranda Kerr? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tockit Skrevet 9. juli 2018 #2754 Del Skrevet 9. juli 2018 2 minutter siden, Winza skrev: Cara Delevingne? Nei 1 minutt siden, bella_ skrev: Så flink du er! Barbara Palvin? Tusen takk! Men nei 1 minutt siden, An0nymBruker skrev: Miranda Kerr? Ikke henne heller 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 9. juli 2018 #2755 Del Skrevet 9. juli 2018 13 minutter siden, Tockit skrev: Nei Tusen takk! Men nei Ikke henne heller Det er noe fryktelig kjent med henne 🤔 Du er utrolig dyktig Er det Rihanna? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ilsep Skrevet 9. juli 2018 #2756 Del Skrevet 9. juli 2018 18 minutter siden, bella_ skrev: Jaa! Så det bedre på tegning nr 1 ja 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ilsep Skrevet 9. juli 2018 #2757 Del Skrevet 9. juli 2018 23 minutter siden, Tockit skrev: Tegnet denne for litt over ett år siden. Jeg kan gi dere et hint til å starte med; hun er en modell . Krissie? Kristine Ullebø? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tockit Skrevet 9. juli 2018 #2758 Del Skrevet 9. juli 2018 Akkurat nå, Winza skrev: Det er noe fryktelig kjent med henne 🤔 Du er utrolig dyktig Er det Rihanna? Tusen takk ☺️ Nei det er ikke Rihanna. Hun er ikke så utrolig kjent og det er nok bare de yngre som vet hvem hun er 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tockit Skrevet 9. juli 2018 #2759 Del Skrevet 9. juli 2018 Akkurat nå, ilsep skrev: Krissie? Kristine Ullebø? Nei, hun er ikke norsk. kan gi enda et hint; folk syns hun ligner en del på Emma Watson. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ilsep Skrevet 10. juli 2018 #2760 Del Skrevet 10. juli 2018 Vienna? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå