Gjest ilsep Skrevet 7. juli 2018 #2521 Del Skrevet 7. juli 2018 1 minutt siden, FrankDrebin skrev: Denne burde være enkel, selv med mine ferdigheter. The Donald? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ilsep Skrevet 7. juli 2018 #2522 Del Skrevet 7. juli 2018 4 minutter siden, An0nymBruker skrev: Hm, dette var vanskelig. Har du flere hint? Ok. Han er over 40 år. Det innskrenker mulighetene en god del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 7. juli 2018 #2523 Del Skrevet 7. juli 2018 3 minutter siden, ilsep skrev: The Donald? Jepp. xD 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ilsep Skrevet 7. juli 2018 #2524 Del Skrevet 7. juli 2018 Akkurat nå, FrankDrebin skrev: Jepp. xD Tenkte det kunne vært Dan Børge også.. 🙊😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Undermann Skrevet 7. juli 2018 #2525 Del Skrevet 7. juli 2018 Bra tegning av Trump 😂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 7. juli 2018 #2526 Del Skrevet 7. juli 2018 1 minutt siden, ilsep skrev: Tenkte det kunne vært Dan Børge også.. 🙊😀 Hehe, ser det nå. xD Akkurat nå, Undermann skrev: Bra tegning av Trump 😂 Takker! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 7. juli 2018 #2527 Del Skrevet 7. juli 2018 1 time siden, FrankDrebin skrev: Denne burde være enkel, selv med mine ferdigheter. Digger det oransje ansiktet 😹 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 7. juli 2018 #2528 Del Skrevet 7. juli 2018 18 minutter siden, Winza skrev: Digger det oransje ansiktet 😹 Takker, fikk den riktige fargen denne gangen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 8. juli 2018 #2529 Del Skrevet 8. juli 2018 Dette holdt jeg på med i en halvtime i strekk, den tegningen jeg er mest stolt over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 8. juli 2018 #2530 Del Skrevet 8. juli 2018 Veslefrikk med fela? kjempefin tegning, forresten. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 8. juli 2018 #2531 Del Skrevet 8. juli 2018 2 minutter siden, Salka skrev: Veslefrikk med fela? kjempefin tegning, forresten. Ja 😄 Takk Ser frem til tegning fra deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 8. juli 2018 #2532 Del Skrevet 8. juli 2018 Akkurat nå, Winza skrev: Ja 😄 Takk Ser frem til tegning fra deg Hurra! Blir ingen tegning herfra, dessverre. Har ikke tid nå og dessuten bare finger'n og paint på iPaden. Ikke kan jeg tegne heller. Bare sjekk tegningen min av Mullah Krekar lenger bak i tråden, så skjønner du hva jeg mener, hehe. Så holder meg til gjetting jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 8. juli 2018 #2533 Del Skrevet 8. juli 2018 3 minutter siden, Salka skrev: Hurra! Blir ingen tegning herfra, dessverre. Har ikke tid nå og dessuten bare finger'n og paint på iPaden. Ikke kan jeg tegne heller. Bare sjekk tegningen min av Mullah Krekar lenger bak i tråden, så skjønner du hva jeg mener, hehe. Så holder meg til gjetting jeg. Den var jo god 😄 Ble greiere med touch pennen i hvert fall Jeg har pølsefingre 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl90 Skrevet 8. juli 2018 #2534 Del Skrevet 8. juli 2018 Denne er nok ikke lett å kjenne igjen 🙈 Tegnet på mobil med høyre finger (er venstrehendt) med sprellende baby på meg. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ilsep Skrevet 8. juli 2018 #2535 Del Skrevet 8. juli 2018 5 minutter siden, Sommerfugl90 skrev: Denne er nok ikke lett å kjenne igjen 🙈 Tegnet på mobil med høyre finger (er venstrehendt) med sprellende baby på meg. Putin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl90 Skrevet 8. juli 2018 #2536 Del Skrevet 8. juli 2018 Hah! Kunne du se det? Ja, det skal forestille Putin. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ilsep Skrevet 8. juli 2018 #2537 Del Skrevet 8. juli 2018 29 minutter siden, Sommerfugl90 skrev: Hah! Kunne du se det? Ja, det skal forestille Putin. Du fanga han godt! 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl90 Skrevet 8. juli 2018 #2538 Del Skrevet 8. juli 2018 15 minutter siden, ilsep skrev: Du fanga han godt! 🙂 Artig at du synes det! Jeg synes tegningen ble så ufattelig dårlig, haha. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 8. juli 2018 #2539 Del Skrevet 8. juli 2018 20 minutter siden, Sommerfugl90 skrev: Artig at du synes det! Jeg synes tegningen ble så ufattelig dårlig, haha. Veldig god tegning Jeg kjente han også igjen med en gang, bare av å se øverste del av hodet ned til litt under øynene (før jeg scrollet ned). 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl90 Skrevet 8. juli 2018 #2540 Del Skrevet 8. juli 2018 27 minutter siden, An0nymBruker skrev: Veldig god tegning Jeg kjente han også igjen med en gang, bare av å se øverste del av hodet ned til litt under øynene (før jeg scrollet ned). Så snille dere er så 😚 For en artig tråd! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå