An0nymBruker Skrevet 7. juli 2018 #2481 Del Skrevet 7. juli 2018 Akkurat nå, ilsep skrev: Nei nei nei nei.. Har han også hatt sitt eget tv-program, der han er med i hele programmet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ilsep Skrevet 7. juli 2018 #2482 Del Skrevet 7. juli 2018 (endret) 4 minutter siden, An0nymBruker skrev: Har han også hatt sitt eget tv-program, der han er med i hele programmet? Det tror jeg ikke. Eller rettere sagt: Det vet jeg ikke..... Endret 7. juli 2018 av ilsep Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 7. juli 2018 #2483 Del Skrevet 7. juli 2018 6 minutter siden, ilsep skrev: Ingenting å beklage. Jeg bruker mentale tegninger fordi jeg suger på å tegne.. 🙊😀 Du er sikkert flinkere enn meg til å tegne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 7. juli 2018 #2484 Del Skrevet 7. juli 2018 1 minutt siden, ilsep skrev: Det tror jeg ikke. Eller rettere sagt: Det vet jeg ikke..... Har han bidratt med noe humor-innslag på barne-tv? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ilsep Skrevet 7. juli 2018 #2485 Del Skrevet 7. juli 2018 1 minutt siden, Winza skrev: Du er sikkert flinkere enn meg til å tegne På mobil? Nei 😀. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ilsep Skrevet 7. juli 2018 #2486 Del Skrevet 7. juli 2018 1 minutt siden, An0nymBruker skrev: Har han bidratt med noe humor-innslag på barne-tv? Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 7. juli 2018 #2487 Del Skrevet 7. juli 2018 2 minutter siden, ilsep skrev: Nei. De tv-programmene han har vært med på, har de noe med sport å gjøre? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ilsep Skrevet 7. juli 2018 #2488 Del Skrevet 7. juli 2018 1 minutt siden, An0nymBruker skrev: De tv-programmene han har vært med på, har de noe med sport å gjøre? Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Undermann Skrevet 7. juli 2018 #2489 Del Skrevet 7. juli 2018 Ole Jørgen Nilsen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 7. juli 2018 #2490 Del Skrevet 7. juli 2018 Har tv-programmene med sang og musikk å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ilsep Skrevet 7. juli 2018 #2491 Del Skrevet 7. juli 2018 4 minutter siden, Undermann skrev: Ole Jørgen Nilsen? Nei. 2 minutter siden, An0nymBruker skrev: Har tv-programmene med sang og musikk å gjøre? Delvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 7. juli 2018 #2492 Del Skrevet 7. juli 2018 1 minutt siden, ilsep skrev: Nei. Delvis. En slags konkurranse, som bit for bit? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ilsep Skrevet 7. juli 2018 #2493 Del Skrevet 7. juli 2018 1 minutt siden, An0nymBruker skrev: En slags konkurranse, som bit for bit? Jeg vet ikke om han har deltatt der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 7. juli 2018 #2494 Del Skrevet 7. juli 2018 8 minutter siden, ilsep skrev: Jeg vet ikke om han har deltatt der. Hvilken sjanger er hans bøker i? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 7. juli 2018 #2495 Del Skrevet 7. juli 2018 31 minutter siden, ilsep skrev: På mobil? Nei 😀. Det er kjekt hvis man bruker touch penn Fant en billig på eBay Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 7. juli 2018 #2496 Del Skrevet 7. juli 2018 1 time siden, An0nymBruker skrev: Sylvester Stallone, @FrankDrebin? Nope. 1 time siden, An0nymBruker skrev: John Travolta? Ikke han heller (selv om han sikkert tar seg en linje mellom opptakene ) 1 time siden, Winza skrev: Karl Reverud røyker ikke kokain gjør han? Ikke som jeg vet om. xD 1 time siden, An0nymBruker skrev: Har filmens innhold noe med mafia å gjøre? Du er inne på noe, ja. 1 time siden, ilsep skrev: Det må være en av de karene fra Miami Vice? Don Johnson. Ser det var svart at det ikke var det. Ok. Cocain cowboys, narchos? @FrankDrebin Dessverre, nei. 1 time siden, Undermann skrev: William Forsythe? Ikke ham heller. Skjønner at jeg suger hardt i tegning. Nytt hint: Kokain, 80-tallet, Miami, motorsag...... xD 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ilsep Skrevet 7. juli 2018 #2497 Del Skrevet 7. juli 2018 9 minutter siden, An0nymBruker skrev: Hvilken sjanger er hans bøker i? Av varierende art. Til dels underholdende vil nok noen si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ilsep Skrevet 7. juli 2018 #2498 Del Skrevet 7. juli 2018 5 minutter siden, FrankDrebin skrev: Nope. Ikke han heller (selv om han sikkert tar seg en linje mellom opptakene ) Ikke som jeg vet om. xD Du er inne på noe, ja. Dessverre, nei. Ikke ham heller. Skjønner at jeg suger hardt i tegning. Nytt hint: Kokain, 80-tallet, Miami, motorsag...... xD Tony Montana? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 7. juli 2018 #2499 Del Skrevet 7. juli 2018 6 minutter siden, FrankDrebin skrev: Nope. Ikke han heller (selv om han sikkert tar seg en linje mellom opptakene ) Ikke som jeg vet om. xD Du er inne på noe, ja. Dessverre, nei. Ikke ham heller. Skjønner at jeg suger hardt i tegning. Nytt hint: Kokain, 80-tallet, Miami, motorsag...... xD Du suger ikke, jeg synes du tegner fint 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 7. juli 2018 #2500 Del Skrevet 7. juli 2018 4 minutter siden, ilsep skrev: Tony Montana? DING DING DING! 3 minutter siden, Winza skrev: Du suger ikke, jeg synes du tegner fint 😄 Takker, hyggelig sagt, men jeg må nok jobbe litt med likheten. xD 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå