Gjest Winza Skrevet 7. juli 2018 #2441 Del Skrevet 7. juli 2018 38 minutter siden, An0nymBruker skrev: Leslie Nielsen? (I mannen med den nakne pistol) Ja! 😄 Du er flink Har akkurat holdt på i en halvtime og tegnet en tegning, noe av det beste jeg har gjort hittil synes jeg Jeg er utslitt i handen nå 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 7. juli 2018 #2442 Del Skrevet 7. juli 2018 40 minutter siden, An0nymBruker skrev: Leslie Nielsen? (I mannen med den nakne pistol) Hehe @FrankDrebin hadde sikkert gjettet riktig på sekundet 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 7. juli 2018 #2443 Del Skrevet 7. juli 2018 1 minutt siden, Winza skrev: Ja! 😄 Du er flink Har akkurat holdt på i en halvtime og tegnet en tegning, noe av det beste jeg har gjort hittil synes jeg Jeg er utslitt i handen nå 😛 Takk for fin oppgave Du lager fine tegninger 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 7. juli 2018 #2444 Del Skrevet 7. juli 2018 2 minutter siden, An0nymBruker skrev: Takk for fin oppgave Du lager fine tegninger Takk Sikker på at du også gjør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 7. juli 2018 #2445 Del Skrevet 7. juli 2018 2 minutter siden, Winza skrev: Hehe @FrankDrebin hadde sikkert gjettet riktig på sekundet 😄 Æsj, synd at jeg gikk glipp av den. Kul tegning. Noen som tar mitt bidrag, da? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Undermann Skrevet 7. juli 2018 #2446 Del Skrevet 7. juli 2018 Clint Eastwood? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 7. juli 2018 #2447 Del Skrevet 7. juli 2018 9 minutter siden, FrankDrebin skrev: Æsj, synd at jeg gikk glipp av den. Kul tegning. Noen som tar mitt bidrag, da? Samuel Jackson? Fant forresten ut nå at OJ Simpsons var med i mannen med den nakne pistolen, visste ikke at han var skuespiller 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 7. juli 2018 #2448 Del Skrevet 7. juli 2018 1 minutt siden, Winza skrev: Samuel Jackson? Fant forresten ut nå at OJ Simpsons var med i mannen med den nakne pistolen, visste ikke at han var skuespiller 🤔 Nei, ikke ham, men skjønner hvorfor du tenkte det, hudfargen ble litt mørk i forhold til han jeg har tegnet. Ja, ekstra trist, for han var morsom som "Nordberg". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 7. juli 2018 #2449 Del Skrevet 7. juli 2018 14 minutter siden, FrankDrebin skrev: Æsj, synd at jeg gikk glipp av den. Kul tegning. Noen som tar mitt bidrag, da? Charles Bronson? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 7. juli 2018 #2450 Del Skrevet 7. juli 2018 Akkurat nå, An0nymBruker skrev: Charles Bronson? Dessverre, nei. Hint: Han lever fortsatt, men begynner mildt sagt å bli godt voksen nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 7. juli 2018 #2451 Del Skrevet 7. juli 2018 1 minutt siden, FrankDrebin skrev: Nei, ikke ham, men skjønner hvorfor du tenkte det, hudfargen ble litt mørk i forhold til han jeg har tegnet. Ja, ekstra trist, for han var morsom som "Nordberg". Han er sluppet fri nå da i hvert fall Men sørgelig å tenke på at han mistet 50 og 60 åra 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 7. juli 2018 #2452 Del Skrevet 7. juli 2018 Eller en av de i Miami Vice? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 7. juli 2018 #2453 Del Skrevet 7. juli 2018 Akkurat nå, FrankDrebin skrev: Dessverre, nei. Hint: Han lever fortsatt, men begynner mildt sagt å bli godt voksen nå. Han de kaller for Mr T? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Undermann Skrevet 7. juli 2018 #2454 Del Skrevet 7. juli 2018 Det er altså ikke Clint Eastwood? ( vet ikke om du så svaret mitt ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 7. juli 2018 #2455 Del Skrevet 7. juli 2018 Akkurat nå, Undermann skrev: Det er altså ikke Clint Eastwood? ( vet ikke om du så svaret mitt ) Han er jo vel ikke mørkhudet da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 7. juli 2018 #2456 Del Skrevet 7. juli 2018 8 minutter siden, An0nymBruker skrev: Eller en av de i Miami Vice? Nei, men fra samme tid, og Miami er med. 8 minutter siden, Winza skrev: Han de kaller for Mr T? Nei, ikke Mr. T 16 minutter siden, Undermann skrev: Clint Eastwood? Dessverre, ikke rett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 7. juli 2018 #2457 Del Skrevet 7. juli 2018 1 minutt siden, Winza skrev: Han er jo vel ikke mørkhudet da? Hudfargen på tegningen er misvisende, huden skulle bli mer "gyllen", men ble slik istedet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Undermann Skrevet 7. juli 2018 #2458 Del Skrevet 7. juli 2018 Sean Connery? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 7. juli 2018 #2459 Del Skrevet 7. juli 2018 1 minutt siden, FrankDrebin skrev: Nei, men fra samme tid, og Miami er med. Nei, ikke Mr. T Dessverre, ikke rett. Så da kan jeg tenker på hvithudede skuespillere med? Jeg tenkte bare på diverse mørkhudede skuespillere 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 7. juli 2018 #2460 Del Skrevet 7. juli 2018 2 minutter siden, FrankDrebin skrev: Nei, men fra samme tid, og Miami er med. Nei, ikke Mr. T Dessverre, ikke rett. Bruce Lee? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå