Gjest Winza Skrevet 25. juni 2018 #1841 Del Skrevet 25. juni 2018 1 minutt siden, Ardwinna skrev: Det første som slo meg var at det ligner på han der Birger-figuren til Otto Jespersen! Eventuelt Bjarne Brøndbo Eller Nazi Per? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 25. juni 2018 #1842 Del Skrevet 25. juni 2018 Akkurat nå, Winza skrev: Eller Nazi Per? Hahaha, ja! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 42 Skrevet 25. juni 2018 #1843 Del Skrevet 25. juni 2018 Akkurat nå, Kapittel2 skrev: Ingen av disse. Men gode forslag! Awww..... Ingen pokal altså... jaja Han hadde i alle fall "Elden poser" under øynene xD 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 25. juni 2018 #1844 Del Skrevet 25. juni 2018 Akkurat nå, Ardwinna skrev: Hahaha, ja! Otto er konge 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stella Rose Skrevet 25. juni 2018 #1845 Del Skrevet 25. juni 2018 2 minutter siden, Winza skrev: Eller Nazi Per? Hvem er nazi Per ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kapittel2 Skrevet 25. juni 2018 Forfatter #1846 Del Skrevet 25. juni 2018 Akkurat nå, Beeblebrox skrev: Awww..... Ingen pokal altså... jaja Han hadde i alle fall "Elden poser" under øynene xD Jeg kan si så mye som at det egentlig ikke er poser under, øynene, jeg ci 1 minutt siden, Beeblebrox skrev: Awww..... Ingen pokal altså... jaja Han hadde i alle fall "Elden poser" under øynene xD Pokalen er enda eierløs, så det er fortsatt håp. 👀 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 25. juni 2018 #1847 Del Skrevet 25. juni 2018 2 minutter siden, Stella Rose skrev: Hvem er nazi Per ? En av mange karakterer Otto Jespersen har spilt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 25. juni 2018 #1848 Del Skrevet 25. juni 2018 1 minutt siden, Winza skrev: Otto er konge 😄 Ja! Min favoritt er "Friskusen"! Elsker den forferdelige freidige oppførselen hans! Kanskje jeg burde prøve å tegne ham? 3 minutter siden, Stella Rose skrev: Hvem er nazi Per ? En av figurene til Otto Jespersen, han her: 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kapittel2 Skrevet 25. juni 2018 Forfatter #1849 Del Skrevet 25. juni 2018 5 minutter siden, Ardwinna skrev: Tusen takk! Det er egentlig litt nytt for meg å tegne med tusjpenn da det jo er litt sånn ingen vei tilbake. Man kan jo ikke bare viske bort hvis man gjør feil, så man må liksom bare la det stå til og gjøre det beste ut av feilene underveis. Det gjør det jo bare enda vanskeligere. Du får det jo så bra til, jeg har sett hvem du har tegnet hver gang hvis jeg husker riktig, inkludert den av Scarlet Johanson. Måtte det komme mange flere tegninger, for dette er moro. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 25. juni 2018 #1850 Del Skrevet 25. juni 2018 1 minutt siden, Ardwinna skrev: Ja! Min favoritt er "Friskusen"! Elsker den forferdelige freidige oppførselen hans! Kanskje jeg burde prøve å tegne ham? En av figurene til Otto Jespersen, han her: Jeg viste ikke om de karakterene før sist år faktisk, jeg lo meg skakk i hjel av spesielt friskus sine sketcher Jeg så for meg Nazi Per som dørvakt på Hotel Cæsar nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kapittel2 Skrevet 25. juni 2018 Forfatter #1851 Del Skrevet 25. juni 2018 4 minutter siden, Kapittel2 skrev: Jeg kan si så mye som at det egentlig ikke er poser under, øynene, jeg ci Pokalen er enda eierløs, så det er fortsatt håp. 👀 Haha, her skulle jeg komme med et hint, men det forsvant visst. Skulle skrive at det ikke er så store pose-poser under øynene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 25. juni 2018 #1852 Del Skrevet 25. juni 2018 Hvordan klarer dere å tegne rynker egentlig? Jeg får det ikke til 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kapittel2 Skrevet 25. juni 2018 Forfatter #1853 Del Skrevet 25. juni 2018 1 minutt siden, Winza skrev: Hvordan klarer dere å tegne rynker egentlig? Jeg får det ikke til 😛 Jeg bare slenger på noen streker, jeg, og tenker "rynke". Et par i panna og noen ved øynene. 😛 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 25. juni 2018 #1854 Del Skrevet 25. juni 2018 Akkurat nå, Kapittel2 skrev: Jeg bare slenger på noen streker, jeg, og tenker "rynke". Et par i panna og noen ved øynene. 😛 Jeg gjorde det med Olav Thon tegningen og da så han ut som en tømmerhogger 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ilsep Skrevet 25. juni 2018 #1855 Del Skrevet 25. juni 2018 Hint til skallet mann: Det er skrevet bøker og laget filmer om han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 25. juni 2018 #1856 Del Skrevet 25. juni 2018 9 minutter siden, Ardwinna skrev: Ja! Min favoritt er "Friskusen"! Elsker den forferdelige freidige oppførselen hans! Kanskje jeg burde prøve å tegne ham? Husker den der, ja. Han skulle lage vafler... 🤣 Vi gikk i lange tider etterpå og sa "erre rekti' a' meg å gjørra detta her 'a?!" 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stella Rose Skrevet 25. juni 2018 #1857 Del Skrevet 25. juni 2018 10 minutter siden, Ardwinna skrev: Ja! Min favoritt er "Friskusen"! Elsker den forferdelige freidige oppførselen hans! Kanskje jeg burde prøve å tegne ham? En av figurene til Otto Jespersen, han her: Nå tar jeg han igjen 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 25. juni 2018 #1858 Del Skrevet 25. juni 2018 En adskillig mer kjapp og enkel tegning denne gangen Noen som ser hvem dette er? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 25. juni 2018 #1859 Del Skrevet 25. juni 2018 ...Han har forøvrig ikke rare hårvekster på kinnene! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kapittel2 Skrevet 25. juni 2018 Forfatter #1860 Del Skrevet 25. juni 2018 2 minutter siden, Ardwinna skrev: En adskillig mer kjapp og enkel tegning denne gangen Noen som ser hvem dette er? Jeg gjetter på Sylvester Stallone? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå