Kapittel2 Skrevet 23. juni 2018 Forfatter #1621 Del Skrevet 23. juni 2018 Jeg har ikke sett så mange av dem at det gjør noe, men ja, det er de! 😍😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 23. juni 2018 #1622 Del Skrevet 23. juni 2018 (endret) 53 minutter siden, Kapittel2 skrev: Jeg har ikke sett så mange av dem at det gjør noe, men ja, det er de! 😍😊 Jeg syns det er fint at det kommer flere tegninger. Og de som har vært har vært fine. Jeg har sett mange, kanskje de fleste, av Disneys klassikere og det var en periode jeg samlet på dem på VHS. Det begynte med Askepott som har vært min absolutte favoritt. Her er min første tegning for i kveld. Endret 23. juni 2018 av Polly Ester 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 23. juni 2018 #1623 Del Skrevet 23. juni 2018 2 minutter siden, Polly Ester skrev: Jeg syns det er fint at det kommer flere tegninger. Og de som har vært har vært fine. Jeg har sett mange, kanskje de fleste, av Disneys klassikere og det var en periode jeg samlet på dem på VHS. Det begynte med Askepott som har vært min absolutte favoritt. Her er min første tegning for i kveld. God og mett etter deilig indisk mat. Ole Gunnar Solskjær? Eller en politiker? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A_nanas Skrevet 23. juni 2018 #1624 Del Skrevet 23. juni 2018 3 minutter siden, Polly Ester skrev: Jeg syns det er fint at det kommer flere tegninger. Og de som har vært har vært fine. Jeg har sett mange, kanskje de fleste, av Disneys klassikere og det var en periode jeg samlet på dem på VHS. Det begynte med Askepott som har vært min absolutte favoritt. Her er min første tegning for i kveld. Kevin James 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 23. juni 2018 #1625 Del Skrevet 23. juni 2018 Akkurat nå, A_nanas skrev: Kevin James Javisst. Den var kjapp. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A_nanas Skrevet 23. juni 2018 #1626 Del Skrevet 23. juni 2018 Akkurat nå, Polly Ester skrev: Javisst. Den var kjapp. Veldig bra tegning 🎨 sett masse på kongen av Queens 🗽☺️ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 23. juni 2018 #1627 Del Skrevet 23. juni 2018 3 minutter siden, Polly Ester skrev: Javisst. Den var kjapp. Haha jeg så det med en gang, glemmer aldri hvordan Doug Heffernan ser ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 23. juni 2018 #1628 Del Skrevet 23. juni 2018 Takk Jeg har også sett mye Kongen av Queens, kongebra serie. En til? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 23. juni 2018 #1629 Del Skrevet 23. juni 2018 13 minutter siden, An0nymBruker skrev: Ole Gunnar Solskjær? Eller en politiker? Jeg så ikke dette svaret før jeg svarte Ananas. Er Solskjær blitt så rund nå? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 23. juni 2018 #1630 Del Skrevet 23. juni 2018 8 minutter siden, Polly Ester skrev: Takk Jeg har også sett mye Kongen av Queens, kongebra serie. En til? Jimi Hendrix? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A_nanas Skrevet 23. juni 2018 #1631 Del Skrevet 23. juni 2018 2 minutter siden, Polly Ester skrev: Jeg syns det er fint at det kommer flere tegninger. Og de som har vært har vært fine. Jeg har sett mange, kanskje de fleste, av Disneys klassikere og det var en periode jeg samlet på dem på VHS. Det begynte med Askepott som har vært min absolutte favoritt. Her er min første tegning for i kveld. Kongen av Queens 8 minutter siden, Polly Ester skrev: Takk Jeg har også sett mye Kongen av Queens, kongebra serie. En til? Hmmm. Mann/dame? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 23. juni 2018 #1632 Del Skrevet 23. juni 2018 Akkurat nå, Xmasclovn skrev: Jimi Hendrix? Nei, men jeg så at det lignet på han også. Akkurat nå, A_nanas skrev: Hmmm. Mann/dame? Det er en mann. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A_nanas Skrevet 23. juni 2018 #1633 Del Skrevet 23. juni 2018 10 minutter siden, Polly Ester skrev: Takk Jeg har også sett mye Kongen av Queens, kongebra serie. En til? Jim Morrison 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 23. juni 2018 #1634 Del Skrevet 23. juni 2018 (endret) Akkurat nå, Polly Ester skrev: Nei, men jeg så at det lignet på han også. Det er en mann. Eddie Murphy? Evt Prince? Endret 23. juni 2018 av Xmasclovn 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 23. juni 2018 #1635 Del Skrevet 23. juni 2018 Akkurat nå, A_nanas skrev: Jim Morrison Nope, ikke han heller 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 23. juni 2018 #1636 Del Skrevet 23. juni 2018 Akkurat nå, Xmasclovn skrev: Eddie Murphy? Evt Prince? Evt. Prince ja Det er litt gøy når det ikke gjettes rett med det samme egentlig... Selv om det er moro å ha fått til en tegning som er så lik på originalen at man ser det kjapt også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A_nanas Skrevet 23. juni 2018 #1637 Del Skrevet 23. juni 2018 13 minutter siden, Polly Ester skrev: Takk Jeg har også sett mye Kongen av Queens, kongebra serie. En til? Carrot Top 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 23. juni 2018 #1638 Del Skrevet 23. juni 2018 1 minutt siden, Polly Ester skrev: Evt. Prince ja Det er litt gøy når det ikke gjettes rett med det samme egentlig... Selv om det er moro å ha fått til en tegning som er så lik på originalen at man ser det kjapt også. Ligner mer på Prince, men lignet også fælt på en karakter Murphy har spilt (husker ikke hvilken) så lurte på om du kanskje hadde tegnet ham litt sånn bevisst for å gjøre det vanskeligere😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 23. juni 2018 #1639 Del Skrevet 23. juni 2018 1 minutt siden, A_nanas skrev: Carrot Top Han måtte jeg google, hadde aldri hørt om han før. Xmasclovn gettet riktig på Prince 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 23. juni 2018 #1640 Del Skrevet 23. juni 2018 Akkurat nå, Xmasclovn skrev: Ligner mer på Prince, men lignet også fælt på en karakter Murphy har spilt (husker ikke hvilken) så lurte på om du kanskje hadde tegnet ham litt sånn bevisst for å gjøre det vanskeligere😂 Jeg er jo ikke noen tegner, så jeg hadde nok ikke klart å tegne noen til å ligne på noen andre bevisst. 🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå